dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-07-09 04:46 PM

`我好野蠻

`我好黑人憎

`我好臭脾氣

`我好易嬲

`我好煩

`我好易呻醋

`我好低能

`我好柒

`我好瘦

`我冇錢

`我冇身材

`我冇內涵

`我冇品味

`我冇乜信用

`我成績好差

`我吾識煮野食

`我吾識做家務

`我吾識哄人開心

`我吾識做主動

`我吾識撒嬌

`我吾識姣仔

`我吾識拍拖

`我俾吾到存在感人

`我成日大聲講野

`我成日發癲

`我成日冇喇喇打人

`我成日冇喇喇罵人

`我成日講粗口

-----------------------------------------------

有冇人會愛我愛到呢D缺點都包容到(?)


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-09 01:55 AM

今日點幾果時彤彤打黎問我去吾去電頭,

搞左一輪就搭車去寶琳,途中JOIN左龍尾.

之後就係到搵有邊間好.

去黎行去.最尾都係去左果間

"二人同行[520]"HAHA

入到去我FEEL到由我講咩都吾加開始

佢已經吾想理我-_-香港地真係多賤人-_-

之後條友好粗佬咁幫我茶完個軟化膏.

走撚左-_-我又鳩鳩地咁坐左可知幾耐-_-

跟住終於有條友幫我洗頭-_-

洗完個頭...............................

真係屌哂-_-個成D質地同D草冇乜分別-_-

摸下仲甩左好多頭髮添-_-

都吾撚知佢果D乜撚野藥水黎-_-

好撚HURT囉我E家-_-

跟住條友仲要好撚大力咁夾我D頭髮.

係咁啤Q住佢佢都仲咁大存扯-_-屌.

途中有單野好搞笑.

我格舨果條女好似又係整直.

之後有條友冇喇喇行埋黎剪佢D頭髮.

條女話"你都未問我點剪你做咩剪呀?

條友話"得咖喇.研究下姐."

條女話"吾係研究下喎.你已經剪左喇喎"

條友話"得咖喇."

條女話"你知我想剪咩咩?"

跟住吾記得左講咩喇-_-

淨係知條友9吾搭8完之後走Q左-_-

跟住我又茶定型喇.好懷疑條友識吾識整-_-

上次電,整定型果時吾郁得我條頸累到癲.

今次郁黎郁去又得.條友仲要將我D頭髮梳哂去後面.

咁定乜撚野型-_-?

之後又冇人理我-_-彤已經整好-_-

等左好耐又終於有人幫我洗頭-_-

吹完個頭出黎.罕到仆街.

D頭髮硬到鋼線咁.仲縮短左-_-

仲要幾D頭髮短到得番幾MM-_-唉.

不過好彩個髮型冇變到-_-

係D髮質差到冇得再差T口T

跟住同彤N龍尾去左食大快活.

係到打邊爐.真係好快活,HAHA

一路食一路傾.好鬼開心XD

之後去左聰嫂食野.好味.不過凍死.

行左陣彤要番屋企.我同龍尾就行多陣.

其實都冇咩行-_-閂哂門.

龍尾吾開心呀/__\吾好吾開心喇=目.

我支持你咖.實溝到佢咖你XD

之後就番屋企LU~0~


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-07 10:30 PM

今日係屋企呆左好耐-_-

吾知點解舍頭好鬼重.

訓完起身又想再訓過,

訓極都吾醒咁.

跟住約左HOVEY喇.

約左3點既.但係我冇所是出吾到去-_-

咁唯有係到等我呀伯番喇-_-

等到6點幾.屌-_-都仲未番.

搞到我同吾到HOVEY行街街XD

7點幾出去.係咁同HOVEY講柯子宏.

佢果個金連鳥籠頭真係笑死.

跟住同HOVEY去食許留山.

生左3粒非痴好鬼痛講吾到野咁濟-_-

跟住就番屋企LU~_~


 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-06 09:07 PM

今日9點先要番學XD

7點起左身,玩左陣電腦

彤彤就黎左喇.

8點搭9走佬.

番到去先搭10=_=

早知玩多陣.

派成績條.全班18-A-

數學要補考-_-好吾据.

放左學就去左和民食野,KAKA;P

同彤彤夾個牛肉火WO

跟住食完野佢地就要走喇,唉/__\

番到屋企又玩左陣電腦

突然想染頭.但係又冇人陪-_-

咁就CALL左黃嘉偉-_-

佢黎左我屋企.係咁搞我D野,頂-_-

之後就落左去喇.都吾知佢行咁快做乜.

去左萬寧屈神睇.之後就買左LU

之後條友死要送我番屋企-_-

又上埋去-_-我又吾想俾佢見到我個樣喎.

跟住就係咁趕佢走XD.佢又係咁整起我個頭.

混蛋黃嘉偉!\__/

之後就染喇.D野周圍滴-_-好煩.

等左0kay耐下.洗完頭出黎.

冇變過-_-咁就俾人昆左40蚊-_-

佢個盒隻色都幾正下-_-但出黎就...

跟住都係玩下電腦-3-

中間發生左D野,HAHA XD

跟住落左去同呀媽食野.又食和民.頂-_-

之後我就番呀麻到LU~_~

 

 

 

 

學校真係麻撚煩-_-

放完呢7日番多1日又放暑假-_-

想點.


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-05 04:58 PM

今日同呀媽落去食早餐

跟住又整曲奇,haha

不過我覺得呢次吾好食-v-

好鬼煩呀-_-放完7日又要番

暑假又可能要補考

咁樣點染頭-v-?


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]