|
|
| |
|
|
2009-06-10 07:47 PM
 我發覺蔡濤日日都有單野搞下
今日呢佢就拎左冬姑個筆袋ma黑板-_-
好慘囉我覺得佢-_-之後佢喊-_-
2堂中文1堂口試1堂小測
睇到個小測笑左;果2篇野好似笑話咁,haha
lunch詩詩好衰呀/333\彤又係咁
得劉恩陪我;我同佢又落去呻!
真係好憎你囉張舜婷;假惺惺
我完全吾覺得你有認過錯囉
扮哂野;詩係到就掉開施姐
詩吾係到就痴到施姐實一實
貪新忘舊;點解人地咁對你呀?
自己囉黎咖囉;你點對人人點對你
你喊?你知吾知果日詩仲喊得勁過你呀?挑!
2堂英文口試;我同劉恩係到玩
我係到扮問米婆;雙眼反白,haha;笑死
跟住放學同劉恩去左m記買野食
之後去左佢新屋企;超近,haha
佢呀媽番左黎劉恩俾本書我扮野
點知佢自己俾人罵,ha!佢呀媽話
"你睇下人地溫緊書呀!你呢?兩手空空"
之後佢呀媽問我"就考試喇?"
我話係呀;之後劉恩係咁俾人罵xd
我係到笑;勁好笑,俾劉恩打囉跟住-3-
佢呀媽走左;我打左陣機就番屋企
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-06-10 07:38 PM
 今朝一番到去見到成班人係到吾知做咩
行埋去見到佢地係到玩"曱由"
嚇到我傻-0-袋都吾敢放
佢地隻野識爬上張台-0-
我仲見到隻野識飛!
後尾佢地捉左;我先冇咁驚
點知佢地仲係到玩
上人文堂;條周鍚堂又係到嘈
我份筆記出黎夾住本ih書
冇喇喇嘈鳩我;係到話我做乜拎本書出黎
我話"乜呀?本書係你果堂d書囉.有咩問題呀"
條友話"好喇同學收埋喇,吾好拎d吾知咩出黎"
我話"你吾好傻喇,我拎你堂既書出黎有咩問題呀?"
條友話"我講緊筆記,你份筆記去左邊"
我話"咪係台面囉你發雞盲咩,冇喇喇插我"
條友話"好喇同學吾好再出聲喇"
我話"你吾出聲我咪吾出聲囉痴線冇野搵野黎嘈"
條友又話"凱盈你係咪想小事化大?"
我又話"小事化大果個係你姐"
係咪好煩呀佢-_-明明佢吾岩囉
之後中文堂口試;抽中我,haha
出到去係咁係到寫;自己都吾知自己講乜
is堂;頂同鍚堂報串話我地得2分
ml話邊個有份傾計/表現不佳
頂呀-_-搞到我冇左個小息
俾人屈鳩左\__/
之後小息見到妙妙;又問我咩事-_-
我話俾周鍚堂屈囉;妙妙又吾信我
死人龍美娟又係到笑\0/
之後英文堂;入到去又見到佢地係到玩隻野-0-
玩到英文堂鳩鳩地;之後女班長拎左去dum;勇!
1堂口試1堂小測;係到亂做-0-
lunch去左食面;佢地個個去做功課
得番我同施姐;講左好多野
之後it堂冇做個海報-3-
數學吾知做緊乜-_-
pe堂係到做體能;又吾係考喎;係到哂時間
放學去左補習番屋企
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-06-06 08:58 PM
 去左mk到唱k~_~
條澤澤遲到囉
成班係到等佢
之後去瓊華開房
好細囉-_-
佢地係到打機-_-
唱超人主題歌-0-!
之後3點幾走左去影貼子相
澤澤好狗囉屈我錢
之後佢地走我同龍尾仲影
勁搞笑影到隻眼勁大
之後去左m中行左陣
龍尾買左頂冇我買左條裙
之後走人去搭mtr
講8達通笑左勁耐xd
但吾知笑乜-_-|||
之後去左m記買野食再去佢樓下坐
係到傾d老師;講周鍚堂笑到傻
到到7點幾去"藍峰"搵呀媽
佢做facial我就行左陣
係到講電話;之後去左買野食
同詩n婷係到講番之前既野
張舜婷;我想講
你話我地冇係你既角度睇
我地有吾該!冇果個係你!
你既態度仲係喇我同你冇fd做
相去相簿
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 104 | »
|