|
|
| |
|
|
2009-05-25 06:38 PM
 今日過得特別快
lunch玩雪球
好正呀xd不過玩完好累
義社輸左,好屈機呀我地
掟到冇波汁囉xd
中文堂做曾子殺豬
好搞笑-3-
放學又係去左m記
之後同婷行左陣就番屋企
見到黃嘉偉0__0!
佢扮見我吾到囉-3-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-05-22 06:35 PM
 今日lunch係咁望住施姐係到笑xd
佢真係好可愛呀;p
一望到佢就好開心x]
不過又吾据1個人-3-
之後冇咩發生喇-3-
放左學去留堂留完堂番屋企
之後去補習
我發覺得真係隻豬-3-!
幾時都訓得著-3-
好懶好懶好懶呀-A-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 104 | »
|