|
|
| |
|
|
2009-04-05 10:11 PM
 打極電話都搵吾到人-_-
打左俾h0vey
約到喇xdd!
真係吾想留係屋企咁悶.
去左踩冰喇..
又吾識囉-_-
不過溜溜下都0k-_-
之後去左影貼紙相
影左2部.
再去左ceo
好悶吾知點解-_-
叫左個壽司盛盤
好多野好好味~_~
1蚊咋,不過人頭費117-_-
幾好味呀
h0vey叫左燒春雞
超大隻xd!
9點走人
相去相薄
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-04-03 06:25 PM
 今日做話戲xd
梅sir係出面係咁睇.
後尾都係入左黎..
到我地做..
點知隻disco歌吾見左-0-
迫住用富甲天下-_-!
搞到冇哂mood
佳sir話我地做得好xd
話搵日去1p做多次xdd!
放學去左m記
之後去左李敏詩屋企
佢地鋤dee
我又吾識玩t3t
係到呆坐睇電視-/\-
後屈我叫佢地玩+1-1
好玩..
仲有7級豬
笑死我
4點半走人
鬼叫死人和記黎整電腦咩
黑人憎
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-04-03 06:08 PM
 今日成11點先走得
婷同彤去左我屋企hea到1點幾
影左好多相xd
之後去沙灘
整左個好令既心
勁走去倒水
好累不過好有滿足感xd
事關抓到見地xd
不過d相就係婷到
玩左陣就走人
彤趕住走
我就同婷去左m記
太肚餓
見到呀bei@_@
佢係m記到做..
不過好慘-_-
佢要掃地xd
之後去行左陣
去左海食野..
我食左個三文魚飯
好味~_~
之後就走左
相去相薄
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 104 | »
|