dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-04-06 08:47 PM

我上周公堂月黎月乖喇xdd!

中文堂俾梅sir讀我份卷-_-

全級最高囉0咀-_-

仲要將我篇野印哂俾每一個老師-0-!

科學34.5/48

上年都仲話有頭3名-_-

算喇今年乖左咁多~_~

小息我都吾知做緊咩

hea下hea下咁

2堂英文改作文

同蔡耀東同簡簡係到傾計=_=

玩搖搖xd!

俾my睇到.

搞到我得3.5分

仲要俾m石罰抄100次n0 talking-_-

算喇

今日好平淡囉個心情-_-

平時既話佢俾3.5我我仲吾癲佢咩

都吾知今日咩事

之後係到睇戲

幾好笑呀

小息又吾知係到做咩-_-

it改作業無聊到死

數學對卷囉

mc岩岩好pass(20/40)

我又俾周公話我乖喇xd

pe堂打排冇咩特別

放學彤同婷約左人食飯

我就番屋企換衫再會合詩佢地

去左李敏詩屋企

玩+2-2同7級豬-_-

真係好好笑xd

之後玩耍盲雞

我轉果時2次都撞到個頭

痛死,真係好痛

不過好好玩

之後佩ha同施姐走左

我就留左係到疊牌

突然覺得自然好勁xd

之後錄左李敏詩彈琴

再玩左陣就走

我識行番去mtr囉v_v

之後同呀媽去食和"文"

閃水-_-


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-05 10:11 PM

打極電話都搵吾到人-_-

打左俾h0vey

約到喇xdd!

真係吾想留係屋企咁悶.

去左踩冰喇..

又吾識囉-_-

不過溜溜下都0k-_-

之後去左影貼紙相

影左2部.

再去左ceo

好悶吾知點解-_-

叫左個壽司盛盤

好多野好好味~_~

1蚊咋,不過人頭費117-_-

幾好味呀

h0vey叫左燒春雞

超大隻xd!

9點走人

相去相薄


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-05 10:01 PM

俾呀媽昆左去睇戲-_-

去到又話吾睇..

係到睇家私

食野

周圍hea

仲同佢影貼紙相-_-!


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-03 06:25 PM

今日做話戲xd

梅sir係出面係咁睇.

後尾都係入左黎..

到我地做..

點知隻disco歌吾見左-0-

迫住用富甲天下-_-!

搞到冇哂mood

佳sir話我地做得好xd

話搵日去1p做多次xdd!

放學去左m記

之後去左李敏詩屋企

佢地鋤dee

我又吾識玩t3t

係到呆坐睇電視-/\-

後屈我叫佢地玩+1-1

好玩..

仲有7級豬

笑死我

4點半走人

鬼叫死人和記黎整電腦咩

黑人憎


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-03 06:08 PM

今日成11點先走得

婷同彤去左我屋企hea到1點幾

影左好多相xd

之後去沙灘

整左個好令既心

勁走去倒水

好累不過好有滿足感xd

事關抓到見地xd

不過d相就係婷到

玩左陣就走人

彤趕住走

我就同婷去左m記

太肚餓

見到呀bei@_@

佢係m記到做..

不過好慘-_-

佢要掃地xd

之後去行左陣

去左海食野..

我食左個三文魚飯

好味~_~

之後就走左

相去相薄


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]