|
|
| |
|
|
2009-03-01 07:48 PM
 今日同呀be同埋佢個fd(好似叫baoya)
去左mk到行左陣..
睇佢2個買衫-_-
好悶.
之後去左瓊華
有間穿環既好正..
之後就去左chic之堡(吾記得係咪咁既名)
all男仔野-_-
than去mtr買左個野食.
之後呀be佢地買非俾人望xd
跟住去左lt
去左譚仔食野.
好味~_~
跟住就去左睇電話
呀be睇中左部機..
入到去勁俾人抽水-_-
條友好變態..
係勁勁勁勁勁變態.
之後去左kt廣場
冇咩野睇..
行左陣我就走左.
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-02-27 08:59 PM
 今日周公堂勁好笑
我冇講野又俾條仆街屈話我講野-_-
之後去後面企.
後面已經超多人企緊XD
之後全排放哂D書落地下
佢問我地D書呢.
我地又全排一齊貓底
吾見哂,哈哈.勁好笑..
之後佢又做埋佢D核突動作
笑死我
冇喇喇彤又拎野掟我-_-
掟黎掟去-V-
之後詩又傳野過黎-_-
PK呀..
PE堂
係咁係到講扣分.
你再說我再扣
哈哈哈哈超級好笑勁捲利
之後放左學同OL去左元氣食野~.~
正!
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|