dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-03-02 08:12 PM

今日同校長周周公食飯.

盡訴不滿

周公驚驚地咁xd

點知條仆街同吳hi萍講

話我地講d野係癈話.

你好野.

我實報仇架xdd


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-01 07:48 PM

今日同呀be同埋佢個fd(好似叫baoya)

去左mk到行左陣..

睇佢2個買衫-_-

好悶.

之後去左瓊華

有間穿環既好正..

之後就去左chic之堡(吾記得係咪咁既名)

all男仔野-_-

than去mtr買左個野食.

之後呀be佢地買非俾人望xd

跟住去左lt

去左譚仔食野.

好味~_~

跟住就去左睇電話

呀be睇中左部機..

入到去勁俾人抽水-_-

條友好變態..

係勁勁勁勁勁變態.

之後去左kt廣場

冇咩野睇..

行左陣我就走左.


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-28 10:55 PM

今日番中心

放左同HOVEY去左M記記野

再去信和同瓊華行..

之後就走


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-27 08:59 PM

今日周公堂勁好笑

我冇講野又俾條仆街屈話我講野-_-

之後去後面企.

後面已經超多人企緊XD

之後全排放哂D書落地下

佢問我地D書呢.

我地又全排一齊貓底

吾見哂,哈哈.勁好笑..

之後佢又做埋佢D核突動作

笑死我

冇喇喇彤又拎野掟我-_-

掟黎掟去-V-

之後詩又傳野過黎-_-

PK呀..

PE堂

係咁係到講扣分.

你再說我再扣

哈哈哈哈超級好笑勁捲利

之後放左學同OL去左元氣食野~.~

正!


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-26 08:30 PM

今日放學彤冇喇喇又發脾4

自己走左

我同婷就去左個新公園到玩同傾計

之後就同呀媽去左吉野

食完就番屋企

 

 

 

 

肥狗,節省小小喇你


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]