|
|
| |
|
|
2009-02-25 08:12 PM
 今日第一堂俾miss石捉左出去
俾佢罵到喊
但我見佢罵罵下自己都眼濕濕
我知你係為我好
但係我吾係想做帶頭果個
亦吾係特登同周公對抗
只係忍受吾到佢咁樣屈我
周埋小小事都要搞好耐/_\
但係就俾miss石話我想扮大家姐
如果我真係想
我就吾會係你話我果句既時候
勁講吾係同埋喊喇
講講下miss石又叫我收手
我咩都冇做過
我又冇搞事(至小e家冇-_-)
講講下佢就話我d朋友對我好好
話我有好多優點
講到呢到我又喊
喊係因為我d朋友真係對我好好xd(我覺得)
佢話
吾好因為周公搞到自己再留班
吾值得
嗯!真係吾值得
之後就番番入去
之後都冇咩事lu
我真係要好好珍惜呢3個好朋友=]
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-02-23 09:21 PM
 今日放左學同婷去打波
本黎想打羽毛球架
點知過左6點要66蚊kai-_-
所以打"冰賓波"(真係吾識打-_-)
打左1個鍾.
就去左新到買左個波囉冰
再去左核突膠到睇野
再去左wellcome買野
買到我地2個好似師奶咁xdd
之後就番屋企
低能
番番下屋企.
又有個男人哄個面埋黎
第2次喇
咩人黎架變態
-----------------------------------------------------
喂喂喂
我地4個可吾可以吾好再有是非
可吾可以吾好再憎邊個邊個?
朋友點解要搞成咁?
我出自真心講
我吾想我地再分裂
我希望我地以後都係好好好好好朋友=]
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-02-22 02:49 PM
 今日同呀麻去左9龍灣食野.
之後睇d中學生歌唱比賽
有條友唱不死傳奇kai-_-
又有條友唱笑忘書
勁似,又好聽,囝黎
之後去左荃灣食飯-_-n遠
呀吾知邊個生左個囝呀麻-_-
之後咪番屋企囉
收左5百蚊xd
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|