dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-02-25 08:12 PM

今日第一堂俾miss石捉左出去

俾佢罵到喊

但我見佢罵罵下自己都眼濕濕

我知你係為我好

但係我吾係想做帶頭果個

亦吾係特登同周公對抗

只係忍受吾到佢咁樣屈我

周埋小小事都要搞好耐/_\

但係就俾miss石話我想扮大家姐

如果我真係想

我就吾會係你話我果句既時候

勁講吾係同埋喊喇

講講下miss石又叫我收手

我咩都冇做過

我又冇搞事(至小e家冇-_-)

講講下佢就話我d朋友對我好好

話我有好多優點

講到呢到我又喊

喊係因為我d朋友真係對我好好xd(我覺得)

佢話

吾好因為周公搞到自己再留班

吾值得

嗯!真係吾值得

之後就番番入去

之後都冇咩事lu

 

 

 

 

 

我真係要好好珍惜呢3個好朋友=]


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-23 09:21 PM

今日放左學同婷去打波

本黎想打羽毛球架

點知過左6點要66蚊kai-_-

所以打"冰賓波"(真係吾識打-_-)

打左1個鍾.

就去左新到買左個波囉冰

再去左核突膠到睇野

再去左wellcome買野

買到我地2個好似師奶咁xdd

之後就番屋企

低能

番番下屋企.

又有個男人哄個面埋黎

第2次喇

咩人黎架變態

 

 

-----------------------------------------------------

喂喂喂

我地4個可吾可以吾好再有是非

可吾可以吾好再憎邊個邊個?

朋友點解要搞成咁?

我出自真心講

我吾想我地再分裂

我希望我地以後都係好好好好好朋友=]


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-22 10:25 PM

今日同呀媽去左藍田

買左幾件衫

勁平

本黎85佢平到50

3件黎

由細買到大麻xd

bb衫開始就幫親佢~_~

買完行多陣就番番屋企lu


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-22 02:49 PM

今日同呀麻去左9龍灣食野.

之後睇d中學生歌唱比賽

有條友唱不死傳奇kai-_-

又有條友唱笑忘書

勁似,又好聽,囝黎

之後去左荃灣食飯-_-n遠

呀吾知邊個生左個囝呀麻-_-

之後咪番屋企囉

收左5百蚊xd


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-20 08:26 PM

今日悶到嘔

係咁


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]