dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-02-15 10:31 PM

話說我12點sd左個sms俾詩

真係眼訓到死不過我死忍-_-

一等到12點sd完撻底左-v-

 

 

今日去送大禮

去一去收左160蚊xd

之後再去行左陣就同表妹去左玩-_-

史路比開心世界-0-

去相

 


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-13 10:39 PM

今日我明明做哂D功課.

妖J堂又番我小息

DIU真係好炆囉

跟住又捉左去俾MISS石.

勁好笑佢無喇喇叫我盈姐-_-

跟住MISS石講講下由好嚴肅

一路講到做動作

再去到勁大笑郁黎郁去..

之後笑住望住J堂..

跟住J堂個樣勁認真-_-

搞到MISS石即黑吾笑-__-

我睇到勁好笑

真係超好笑.

唉我真係憎吾落MISS石

之後都冇乜野

放學又係得我自己一個-_-

見到呀包-_-

佢黎左我屋企.

之後我補習

之後番到屋企同吳莉萍咬左陣-_-

好黑人憎囉-_-

之後洗左頭就出左去9龍成食飯.

之後番左呀麻到


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-12 08:30 PM

今日番學

行行下.

俾我見到我小學有個3年班到既細路

咩住個名牌-_-kai

番到去早會

d f.7講到好感動

搞到有d想喊-0-

之後頭3堂冇乜野

小息又俾人留-_-妖

俾j堂煩左陣就要上去搵ml

點知my出左黎搵我

佢話係咪因為我吾俾你lunch慶祝生日

所以玩佢-_-

我話吾係(事實真係吾係-_-)

之後就到j堂又煩我

之後就ml

佢問我做咩帶番黎..

我講哂俾佢知

佢竟然要我小息罰企6日-_-

我寧願記缺點講真-0-

之後ptw

條pk又針住我-,-

我都癈事理佢

之後is堂都冇野

lunch

一打鍾就上左去罰企xd

其實係5條友係到傾計xd

之後1點落番去同佢講我地企左

佢話搭3先走得又要企多陣

一夠鍾就衝左落去食面

大佬我全日冇食過野-,-

之後食完岩岩好週會

聽d選料野.

吾關我事

所以係咁同彤同詩玩xd

之後j堂

好煩-_-

又俾人罰企..

之後放學就去左m記食野

同奶媽呀彤呀婷呀傾計.

知道左好多野

之後去左奶媽屋企

又玩耍盲雞.

開頭彤同婷嘈左2句.

婷個樣勁吾据好搞笑xd

之後到到奶媽做果時佢超蠢

哈哈真係笑死我

之後就番屋企

食左小小野就落左去同呀麻買個喇叭

之後睇到支不.

超勁.

有個針孔攝影機

一咁制就影.有埋聲

一駁上電腦就睇到

只係一支不黎咋喎

超勁囉搞到勁想買

不過280-_-

算喇.

之後就番屋企


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-11 07:52 PM

小息羅k叫左我地幾個留底

我以為佢罵我同j堂嘈單野喇

點知佢係話我地乖.

請我地出去食飯-_-

但係呢個月吾可以俾老師投訴

易喇.我要做既一定做到

之後每2個星期都有得出去食佢請xd

當然又係吾可以俾老師投訴-_-

之後英文堂..

簡艾恩係咁叫我爆個臭彈

我又吾想喎

佢又話好想睇喎-_-

咁我就剪開左睇下入面咩黎

我冇爆到架-_-

點知一剪開.

已經有小小臭我吾知咩事-__-

月黎月勁-_-

我就放左落地

問人拎只巾

諗住包住佢DUM喇..

點知死溫城無喇喇拎左仲放左係余學之個台底-_-(diu)

我嚇到問佢做乜-_-

爆左點算?

佢話吾知喎

跟住吾知邊條仆街話俾佢聽佢台底有舊野

跟住佢就勁嬲-_-

問邊個擺

冇人認

後尾有人講係死溫城放既

之後就叫佢企係到喇

之後問佢係咪你既..

佢又吾認-_-

姐係我大獲喇.

之後叫左羅k落黎

寫口供

我認左包野係我既-_-

之後走人..

放學果時同婷and彤去m記買野食

點知婷話我知.

死溫城講大話屈我.

佢話佢係想汁起佢話俾老師知.

但係又吾敢所以擺係台底喎(diu-_-)

羅k又針對我既.

佢實信佢多d架喇

之後番屋企食左個旦糕就補習

 

 

 

 

ps;;我今年一定好黑仔喇.

生日發生咁多野!


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-02-10 08:55 PM

今日我14歲喇xd

不過好黑仔囉..

今朝同婷同詩去拎旦糕

之後頭2堂都冇乜野.

is堂無喇喇俾人罰企我都吾知咩事

跟住小息仆街周黎左..

妖..

同佢嘈左差吾多4份一個小息-_-

之後我win左-_-

去左換衫

再上番去搵佢..

佢條仆街自以因為事

以為我係俾羅k捉上黎

收皮喇你!

你吾好再燒著我呀

下次我吾會再俾面

成半個小息佢問黎問去都係同一樣野.

但係問題係我已經筒左佢n次佢都仲要問

妖,kaikai地

"點解要換衫先?"

"點解琴日吾抄?"

"點解換衫先?"

"點解之前吾抄?"

頂佢吾順

不過係2樓

無謂做d太過火既野

事關我見到妙妙呀楊美娟成日係出面-_-

之後呢就冇左個小息喇-_-(diu!)

than eng堂

勁悶-_-

係到抄周公d野

無計.

佢又要叫我抄.

又要我停低聽佢講野

抄乜春?

望到佢個樣已經想嘔

之後diu佢老味余學之-_-

罰留堂仆街-_-

冇左半個lunch

得番廿幾分鐘

即黑衝落去拎旦糕

之後詩落埋黎

吳莉萍又黎埋-_-!

澄呀琳呀又走埋黎

仲有龍美娟.林善琪

彤吾知去左邊-_-

澤澤一見到個旦糕即黑係到講生日快樂

哈哈食屎狗

之後佢地唱生日歌

唱唱下.

仆街有個波彈左落黎-__-

3分一個旦糕冇q左-_-

點解咁戲情化-_-??

跟住林善琪同條友嘈-__-

條友高過佢-_-

"兇我呀e家?高過我大哂呀?係咪嘈呀?"

(跟住佢係咁登高條腳-_-|||)

之後我食完個旦糕

條友都吾肯賠錢

咁我咪罵佢-_-

"你e家係咪覺得你冇錯?"

佢呆左呆-_-

一味係到話明知呢到打波既就預左-_-

我咪話咁呢到放張台係到做咩?

之後龍尾食食下個咀全部都係cream既時候

佢起身向住條友係到亂up野-__-

upup下個咀又有旦糕跌落黎xd

跟住嘈嘈嘈.

彤自己整到自己-_-

佢支屮一野插左落自己隻手-_-

我就同龍尾去拎膠布俾佢.

之後又食.

吳莉萍又食-_-!

之後完lunch

番番上去

電腦堂

好無聊

玩打字-_-

又到數學-_-

同佢冇講過野-_-!

如果佢果時仲燒著我我會癲死佢

劉欣話次次都好似周鍚堂專登了交嗌

之後pe堂

跳繩.

吾識入-_-!!!

落堂果時彤係到大叫我吾識入繩-0-!

之後落堂即同詩去hall

留堂嗎

同左個呀sir講當我地到左先再換衫

點知番到去已經有5行人-_-

呂布都係到

仲俾呂布罵我地遲-[]-kai

之後我問呂布

我話羅k搵我我要搵佢(堅架-_-)

點知佢話

"佢叫你搵佢係咪放學先囉.你已經遲架喇!"*&^@#$%

最尾個呀sir都係俾我地早走(真好)

詩話去wc

入到去我發現呂布一直係後面-_-!

之後我地搵劉欣

去左佢屋企

諗住玩

點知食左個面就走人-__-

搵呀媽.

同佢食海

今次d海膽勁大舊

不過有d苦苦地

都0k既

食完就再買個旦糕

再同呀麻去左食糖水

之後就番屋企

玩左陣nds

e家食旦糕xd

食完放相上黎


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]