|
|
| |
|
|
2009-02-13 10:39 PM
 今日我明明做哂D功課.
妖J堂又番我小息
DIU真係好炆囉
跟住又捉左去俾MISS石.
勁好笑佢無喇喇叫我盈姐-_-
跟住MISS石講講下由好嚴肅
一路講到做動作
再去到勁大笑郁黎郁去..
之後笑住望住J堂..
跟住J堂個樣勁認真-_-
搞到MISS石即黑吾笑-__-
我睇到勁好笑
真係超好笑.
唉我真係憎吾落MISS石
之後都冇乜野
放學又係得我自己一個-_-
見到呀包-_-
佢黎左我屋企.
之後我補習
之後番到屋企同吳莉萍咬左陣-_-
好黑人憎囉-_-
之後洗左頭就出左去9龍成食飯.
之後番左呀麻到
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-02-12 08:30 PM
 今日番學
行行下.
俾我見到我小學有個3年班到既細路
咩住個名牌-_-kai
番到去早會
d f.7講到好感動
搞到有d想喊-0-
之後頭3堂冇乜野
小息又俾人留-_-妖
俾j堂煩左陣就要上去搵ml
點知my出左黎搵我
佢話係咪因為我吾俾你lunch慶祝生日
所以玩佢-_-
我話吾係(事實真係吾係-_-)
之後就到j堂又煩我
之後就ml
佢問我做咩帶番黎..
我講哂俾佢知
佢竟然要我小息罰企6日-_-
我寧願記缺點講真-0-
之後ptw
條pk又針住我-,-
我都癈事理佢
之後is堂都冇野
lunch
一打鍾就上左去罰企xd
其實係5條友係到傾計xd
之後1點落番去同佢講我地企左
佢話搭3先走得又要企多陣
一夠鍾就衝左落去食面
大佬我全日冇食過野-,-
之後食完岩岩好週會
聽d選料野.
吾關我事
所以係咁同彤同詩玩xd
之後j堂
好煩-_-
又俾人罰企..
之後放學就去左m記食野
同奶媽呀彤呀婷呀傾計.
知道左好多野
之後去左奶媽屋企
又玩耍盲雞.
開頭彤同婷嘈左2句.
婷個樣勁吾据好搞笑xd
之後到到奶媽做果時佢超蠢
哈哈真係笑死我
之後就番屋企
食左小小野就落左去同呀麻買個喇叭
之後睇到支不.
超勁.
有個針孔攝影機
一咁制就影.有埋聲
一駁上電腦就睇到
只係一支不黎咋喎
超勁囉搞到勁想買
不過280-_-
算喇.
之後就番屋企
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-02-11 07:52 PM
 小息羅k叫左我地幾個留底
我以為佢罵我同j堂嘈單野喇
點知佢係話我地乖.
請我地出去食飯-_-
但係呢個月吾可以俾老師投訴
易喇.我要做既一定做到
之後每2個星期都有得出去食佢請xd
當然又係吾可以俾老師投訴-_-
之後英文堂..
簡艾恩係咁叫我爆個臭彈
我又吾想喎
佢又話好想睇喎-_-
咁我就剪開左睇下入面咩黎
我冇爆到架-_-
點知一剪開.
已經有小小臭我吾知咩事-__-
月黎月勁-_-
我就放左落地
問人拎只巾
諗住包住佢DUM喇..
點知死溫城無喇喇拎左仲放左係余學之個台底-_-(diu)
我嚇到問佢做乜-_-
爆左點算?
佢話吾知喎
跟住吾知邊條仆街話俾佢聽佢台底有舊野
跟住佢就勁嬲-_-
問邊個擺
冇人認
後尾有人講係死溫城放既
之後就叫佢企係到喇
之後問佢係咪你既..
佢又吾認-_-
姐係我大獲喇.
之後叫左羅k落黎
寫口供
我認左包野係我既-_-
之後走人..
放學果時同婷and彤去m記買野食
點知婷話我知.
死溫城講大話屈我.
佢話佢係想汁起佢話俾老師知.
但係又吾敢所以擺係台底喎(diu-_-)
羅k又針對我既.
佢實信佢多d架喇
之後番屋企食左個旦糕就補習
ps;;我今年一定好黑仔喇.
生日發生咁多野!
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-02-10 08:55 PM
 今日我14歲喇xd
不過好黑仔囉..
今朝同婷同詩去拎旦糕
之後頭2堂都冇乜野.
is堂無喇喇俾人罰企我都吾知咩事
跟住小息仆街周黎左..
妖..
同佢嘈左差吾多4份一個小息-_-
之後我win左-_-
去左換衫
再上番去搵佢..
佢條仆街自以因為事
以為我係俾羅k捉上黎
收皮喇你!
你吾好再燒著我呀
下次我吾會再俾面
成半個小息佢問黎問去都係同一樣野.
但係問題係我已經筒左佢n次佢都仲要問
妖,kaikai地
"點解要換衫先?"
"點解琴日吾抄?"
"點解換衫先?"
"點解之前吾抄?"
頂佢吾順
不過係2樓
無謂做d太過火既野
事關我見到妙妙呀楊美娟成日係出面-_-
之後呢就冇左個小息喇-_-(diu!)
than eng堂
勁悶-_-
係到抄周公d野
無計.
佢又要叫我抄.
又要我停低聽佢講野
抄乜春?
望到佢個樣已經想嘔
之後diu佢老味余學之-_-
罰留堂仆街-_-
冇左半個lunch
得番廿幾分鐘
即黑衝落去拎旦糕
之後詩落埋黎
吳莉萍又黎埋-_-!
澄呀琳呀又走埋黎
仲有龍美娟.林善琪
彤吾知去左邊-_-
澤澤一見到個旦糕即黑係到講生日快樂
哈哈食屎狗
之後佢地唱生日歌
唱唱下.
仆街有個波彈左落黎-__-
3分一個旦糕冇q左-_-
點解咁戲情化-_-??
跟住林善琪同條友嘈-__-
條友高過佢-_-
"兇我呀e家?高過我大哂呀?係咪嘈呀?"
(跟住佢係咁登高條腳-_-|||)
之後我食完個旦糕
條友都吾肯賠錢
咁我咪罵佢-_-
"你e家係咪覺得你冇錯?"
佢呆左呆-_-
一味係到話明知呢到打波既就預左-_-
我咪話咁呢到放張台係到做咩?
之後龍尾食食下個咀全部都係cream既時候
佢起身向住條友係到亂up野-__-
upup下個咀又有旦糕跌落黎xd
跟住嘈嘈嘈.
彤自己整到自己-_-
佢支屮一野插左落自己隻手-_-
我就同龍尾去拎膠布俾佢.
之後又食.
吳莉萍又食-_-!
之後完lunch
番番上去
電腦堂
好無聊
玩打字-_-
又到數學-_-
同佢冇講過野-_-!
如果佢果時仲燒著我我會癲死佢
劉欣話次次都好似周鍚堂專登了交嗌
之後pe堂
跳繩.
吾識入-_-!!!
落堂果時彤係到大叫我吾識入繩-0-!
之後落堂即同詩去hall
留堂嗎
同左個呀sir講當我地到左先再換衫
點知番到去已經有5行人-_-
呂布都係到
仲俾呂布罵我地遲-[]-kai
之後我問呂布
我話羅k搵我我要搵佢(堅架-_-)
點知佢話
"佢叫你搵佢係咪放學先囉.你已經遲架喇!"*&^@#$%
最尾個呀sir都係俾我地早走(真好)
詩話去wc
入到去我發現呂布一直係後面-_-!
之後我地搵劉欣
去左佢屋企
諗住玩
點知食左個面就走人-__-
搵呀媽.
同佢食海
今次d海膽勁大舊
不過有d苦苦地
都0k既
食完就再買個旦糕
再同呀麻去左食糖水
之後就番屋企
玩左陣nds
e家食旦糕xd
食完放相上黎

[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|