dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-03-08 12:04 PM

今日同龍婷詩濤去溜冰

勁打電話俾龍XD

之後約左佢去MTR

點知原來我地同婷一部車..

就去搵佢..

出到去見到佢家姐.

我以為佢跟埋佢家姐..

入左去-_-

勁蠢..即黑出番黎..

之後見到詩..

一齊到濤

之後一齊搭去9龍灣喇.

落車果時濤個耳筒勾住左落人地個袋到..

龍同我笑到仆街XD

之後去食芭"呼"

我食得好慢-_-

之我地轉彎果時

濤仲直行緊..

我同龍又笑到仆街XDD

之後去搭直通車-_-

好似番大陸咁-0-

之後去到溜冰埸果到.

但係未夠鍾.

就去左影貼紙相..

濤成隻怨靈咁-_-

笑都吾笑下..

我地一齊左2部機就分開影

我地夾濤-_-

張張相都成隻鬼咁-0-

影完岩岩好夠鍾

(影左2個鍾痴線-_-)

就去溜

女士55蚊位咋~0~

之後就入去~_~

完全吾識囉完來係-_-

同龍一直捉住個邊..

驚到變態

由其行果條冇得捉既路

好幾次都差D仆街-_-

之後去到果面龍要人幫佢綁鞋帶-0-

之後我又番番入去綁

真係好溜好多..

之後溜溜下

我月黎月識..

就可以自己行喇..

同龍一齊溜好快超正..

之後同詩溜我仆街-_-

好難起身囉-_-

跟住有條友周龍撞衫@@

2個壞人.

我同婷講呢到好多壞人XD

之後另外果個壞人冇喇喇跑-0-

好恐怖

好似追住龍咁.

但恐怖既係佢竟然吾會仆街-_-

超勁

溜完好累

去左食M記

之後又去影貼紙相

影影下詩話要走.

拉住我狂跑-0-

去到MTR婷就吾見左-_-

我訿佢係去左搭的.

之後我.詩.龍.濤

就搭MTR

係咁話我-0-

去到調景令

我就轉去北角

龍同濤番坑口

詩番屋企-_-

我去銅鑼灣

同呀媽的FD去食飯-_-

本身諗住快D番屋企

點知佢話間吧有得玩電腦-_-

我就落左去一陣

點知係冇得玩-_-

唯有唱K算-_-

之後搭小巴到到吾知邊到

再搭的

呀媽個FD落的果時企左係到-_-

郁都吾郁.

叫又聽吾到-_-

貓到咁XD

吾落去幫佢真係吾知佢係咪企到聽朝

之後番到屋企睇左一陣電腦

再沖涼

再訓教-_-


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-06 08:47 PM

今日放左學同2個婷去食野

再保習

再同呀媽去食和"文"

番屋企-_-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

我好多好多好多日冇見過你喇...


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-05 09:24 PM

今日放學落雨

咁岩見到澤澤

佢今日吾開心吾知做咩事..

咁佢就叫我姐埋佢..

之後同婷彤詩佢地去到pk

發覺我吾記得拎好易通

之後就番去..

見到吳莉萍-_-

之後就去番pk搵佢地..

跟住去左pl

詩走左..

我地去左買野..

之後搵眼鏡

搵左勁耐-_-

之後食野整野..

笑左勁耐xdd

之後有台男仔冇喇喇行過黎-_-

問我地拎電話kai-_-

我地個個冇應佢..

之後佢話介意呀之後走左.

之後再傾多陣就走..

同婷去左wellcome買野..

彤走左.

之後買完婷送我去mtr..

呢程車吾洗錢xd

有3蚊係個入錢位到~0~

之後同婷講左陣就搵番去..

行行下把姐插左入個去水洞到-_-!

搞到行吾到我仲吾知咩事-///-

蚊番走人..

再行行下婷打黎.

佢話驚要傾電話xd

之後就番到屋企-_-

 

 

 

 

 

 

 

全日個腦都係你-_-!

好想識你-_-!!!


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-04 06:39 PM

今日lunch我地幾個同周公嘈

好驚到手震xd

之後放學同婷彤詩食m記.

係mtr傾左陣計就番屋企


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-04 06:38 PM

冇事發生


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]