|
|
| |
|
|
2009-03-08 12:04 PM
 今日同龍婷詩濤去溜冰
勁打電話俾龍XD
之後約左佢去MTR
點知原來我地同婷一部車..
就去搵佢..
出到去見到佢家姐.
我以為佢跟埋佢家姐..
入左去-_-
勁蠢..即黑出番黎..
之後見到詩..
一齊到濤
之後一齊搭去9龍灣喇.
落車果時濤個耳筒勾住左落人地個袋到..
龍同我笑到仆街XD
之後去食芭"呼"
我食得好慢-_-
之我地轉彎果時
濤仲直行緊..
我同龍又笑到仆街XDD
之後去搭直通車-_-
好似番大陸咁-0-
之後去到溜冰埸果到.
但係未夠鍾.
就去左影貼紙相..
濤成隻怨靈咁-_-
笑都吾笑下..
我地一齊左2部機就分開影
我地夾濤-_-
張張相都成隻鬼咁-0-
影完岩岩好夠鍾
(影左2個鍾痴線-_-)
就去溜
女士55蚊位咋~0~
之後就入去~_~
完全吾識囉完來係-_-
同龍一直捉住個邊..
驚到變態
由其行果條冇得捉既路
好幾次都差D仆街-_-
之後去到果面龍要人幫佢綁鞋帶-0-
之後我又番番入去綁
真係好溜好多..
之後溜溜下
我月黎月識..
就可以自己行喇..
同龍一齊溜好快超正..
之後同詩溜我仆街-_-
好難起身囉-_-
跟住有條友周龍撞衫@@
2個壞人.
我同婷講呢到好多壞人XD
之後另外果個壞人冇喇喇跑-0-
好恐怖
好似追住龍咁.
但恐怖既係佢竟然吾會仆街-_-
超勁
溜完好累
去左食M記
之後又去影貼紙相
影影下詩話要走.
拉住我狂跑-0-
去到MTR婷就吾見左-_-
我訿佢係去左搭的.
之後我.詩.龍.濤
就搭MTR
係咁話我-0-
去到調景令
我就轉去北角
龍同濤番坑口
詩番屋企-_-
我去銅鑼灣
同呀媽的FD去食飯-_-
本身諗住快D番屋企
點知佢話間吧有得玩電腦-_-
我就落左去一陣
點知係冇得玩-_-
唯有唱K算-_-
之後搭小巴到到吾知邊到
再搭的
呀媽個FD落的果時企左係到-_-
郁都吾郁.
叫又聽吾到-_-
貓到咁XD
吾落去幫佢真係吾知佢係咪企到聽朝
之後番到屋企睇左一陣電腦
再沖涼
再訓教-_-

[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-03-05 09:24 PM
 今日放學落雨
咁岩見到澤澤
佢今日吾開心吾知做咩事..
咁佢就叫我姐埋佢..
之後同婷彤詩佢地去到pk
發覺我吾記得拎好易通
之後就番去..
見到吳莉萍-_-
之後就去番pk搵佢地..
跟住去左pl
詩走左..
我地去左買野..
之後搵眼鏡
搵左勁耐-_-
之後食野整野..
笑左勁耐xdd
之後有台男仔冇喇喇行過黎-_-
問我地拎電話kai-_-
我地個個冇應佢..
之後佢話介意呀之後走左.
之後再傾多陣就走..
同婷去左wellcome買野..
彤走左.
之後買完婷送我去mtr..
呢程車吾洗錢xd
有3蚊係個入錢位到~0~
之後同婷講左陣就搵番去..
行行下把姐插左入個去水洞到-_-!
搞到行吾到我仲吾知咩事-///-
蚊番走人..
再行行下婷打黎.
佢話驚要傾電話xd
之後就番到屋企-_-
全日個腦都係你-_-!
好想識你-_-!!!
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|