|
|
| |
|
|
2009-04-23 07:25 PM
 朝早果2堂mathd不知幾乖
所以周公俾10分我v_v
is堂濤要停課,0h byebye!
小息去左食面
2堂中文1堂dict1堂對野
lunch條冬姑吾知做咩跟住哂
叫佢走佢係到死痴
搞到我地成班好似d低b仔咁
ih堂可能因為玩得太癲既關係
訓著左,搞到得4分
訓到英文堂
我拎左去後面i著黎訓
俾人話我面壁思過;0)
直到my開咪話"黃凱盈做乜?"
我先醒xp
之後果堂英文睇戲
坐左上去同彤一齊
放左學去左m記同佢地買雪糕
再去連理街又買雪糕
之後去寶林
係咁買野食-3-
去左美食廣場
傾計食野等詩詩v_v
去左mtr接佢
跟住去左玩具反斗城
買左個吹波波;0)
之後去寶康
見到成英傑-0-
一路吹呀吹呀
吹到大下走佬
詩詩要交收
同佢去mtr交收完番屋企v_v

[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 104 | »
|