dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-04-28 07:53 PM

冇街出-_-


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-25 11:16 PM

今日去左MK

又要上堂-3-

吹波波勁難吹

吹到成條腸咁XD

又粗又長XDD!仲影左相XD

之後去左食M記

再番9龍城-3-

陳思敏黎左A0A好可愛呀

之後狂影相呀畫畫呀咁

之後去左許留山食野

食完就走LU~_~


 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-25 10:53 PM

 

 



   
2009-04-23 07:25 PM

朝早果2堂mathd不知幾乖

所以周公俾10分我v_v

is堂濤要停課,0h byebye!

小息去左食面

2堂中文1堂dict1堂對野

lunch條冬姑吾知做咩跟住哂

叫佢走佢係到死痴

搞到我地成班好似d低b仔咁

ih堂可能因為玩得太癲既關係

訓著左,搞到得4分

訓到英文堂

我拎左去後面i著黎訓

俾人話我面壁思過;0)

直到my開咪話"黃凱盈做乜?"

我先醒xp

之後果堂英文睇戲

坐左上去同彤一齊

放左學去左m記同佢地買雪糕

再去連理街又買雪糕

之後去寶林

係咁買野食-3-

去左美食廣場

傾計食野等詩詩v_v

去左mtr接佢

跟住去左玩具反斗城

買左個吹波波;0)

之後去寶康

見到成英傑-0-

一路吹呀吹呀

吹到大下走佬

詩詩要交收

同佢去mtr交收完番屋企v_v


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-23 07:02 PM

今日放左學同佢地去踩單車

踩左成個寶琳同坑口-3-

之後番屋企


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]