dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-03-23 07:02 PM

去左馬灣

好令好玩v_v

睇相去相薄喇~_~


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-22 12:55 AM

全日喱係到玩勁舞-_-


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-20 11:03 PM

7點幾起身去到先話2點-_-

HEA左5個鍾

鼻水不受控左個半鍾.

悶左2個幾鍾..

搭車搭左1粒鍾.

人生真係悶A_A

一日就咁過左去...

 

 

 

 

 

今日係個值得紀念既日子A_A


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-19 09:03 PM

今日全方位學習日

去左可樂廠-_-(又講)

睇d樽行勁得意..

我好似癲左咁..

同佢地係咁抱住隻qoo xd

之後去左睇片

有得飲可樂

好飽

跟住買紀念品

d野好q貴

我買左頂帽

50蚊咋我覺得勁令

Levi's出既可口可樂帽v_v

之後睇多陣野就走人

低能50幾人迫埋一部"車立"

搭車走人我訓著左-0-

番到學校見到d龜a_a

好得意囉~_~

之後係學校食左碗面走人

去左劉恩屋企玩

差吾多夠鍾就番番去

本身我就要睇番d龜既

但係妙妙話有25個單車位

咁緊係去喇..

點知勁悶..

每人踩2個圈0咀-_-

不過都好過睇龜既

之後去左買道具

再去左我屋企

之後再去劉恩屋企

我同陳諾詩係房到睇書

佢地係出面整野

之後5點半佢地走左

我同劉恩係到睇片~_~

笑死我地

之後我走左同呀媽食和文

之後番屋企

呢個係周鍚堂黎呀xdd!


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-18 08:21 PM

今日上2個maths-_-

i係個牆到訓著左囉超勁

小息係咁同劉恩扮雞xd!

佢冇喇喇話m巾貼波波-0-

番到上去仲講

潘尚輝係到哈xd

2個中文

我竟然冇眼訓.

俾人叫左出去寫野.

梅sir叫我呀姐-_-

涯到落堂又同劉恩佢扮雞xd

落左去同婷打排

暗瘡妹都吾知係咪排隊既-_-

屎到死

打完就番番上去

那那林做左個中史

上完個數學就英文

偷左那型個張胡

茶手,哈哈

之後miss yu唱歌@@

唱到震哂-_-

放學去左劉恩屋企

係到玩-_-

玩玩下就做野喇..

我打哂囉-_-

之後叫左m記

食完詩.佩.施走左

我就同婷同彤傾計

好舒服~_~

之後好多搞笑野xd

之後去左pk

同佢地買野..

俾佢地屈左送佢地去mtr-_-

之後番屋企

 


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]