|
|
| |
|
|
2009-03-20 11:03 PM
 7點幾起身去到先話2點-_-
HEA左5個鍾
鼻水不受控左個半鍾.
悶左2個幾鍾..
搭車搭左1粒鍾.
人生真係悶A_A
一日就咁過左去...
今日係個值得紀念既日子A_A
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-03-19 09:03 PM
 今日全方位學習日
去左可樂廠-_-(又講)
睇d樽行勁得意..
我好似癲左咁..
同佢地係咁抱住隻qoo xd
之後去左睇片
有得飲可樂
好飽
跟住買紀念品
d野好q貴
我買左頂帽
50蚊咋我覺得勁令
Levi's出既可口可樂帽v_v
之後睇多陣野就走人
低能50幾人迫埋一部"車立"
搭車走人我訓著左-0-
番到學校見到d龜a_a
好得意囉~_~
之後係學校食左碗面走人
去左劉恩屋企玩
差吾多夠鍾就番番去
本身我就要睇番d龜既
但係妙妙話有25個單車位
咁緊係去喇..
點知勁悶..
每人踩2個圈0咀-_-
不過都好過睇龜既
之後去左買道具
再去左我屋企
之後再去劉恩屋企
我同陳諾詩係房到睇書
佢地係出面整野
之後5點半佢地走左
我同劉恩係到睇片~_~
笑死我地
之後我走左同呀媽食和文
之後番屋企
呢個係周鍚堂黎呀xdd!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-03-18 08:21 PM
 今日上2個maths-_-
i係個牆到訓著左囉超勁
小息係咁同劉恩扮雞xd!
佢冇喇喇話m巾貼波波-0-
番到上去仲講
潘尚輝係到哈xd
2個中文
我竟然冇眼訓.
俾人叫左出去寫野.
梅sir叫我呀姐-_-
涯到落堂又同劉恩佢扮雞xd
落左去同婷打排
暗瘡妹都吾知係咪排隊既-_-
屎到死
打完就番番上去
那那林做左個中史
上完個數學就英文
偷左那型個張胡
茶手,哈哈
之後miss yu唱歌@@
唱到震哂-_-
放學去左劉恩屋企
係到玩-_-
玩玩下就做野喇..
我打哂囉-_-
之後叫左m記
食完詩.佩.施走左
我就同婷同彤傾計
好舒服~_~
之後好多搞笑野xd
之後去左pk
同佢地買野..
俾佢地屈左送佢地去mtr-_-
之後番屋企
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 104 | »
|