|
|
| |
|
|
2009-03-17 04:22 PM
 ih堂玩手震-_-
俾周鍚堂話xd
仲震~_~
小息食左小小野
俾佢地玩-3-
2堂英文係到呆
人都癲
lunch去左打排
澤澤冇喇喇又黎左
見到釗
佢個頭-0-..............
夾左隻夾
之後打打打..濤又係到搶.
黑人憎
打完番上去
吾知做咩-_-
抄左陣功課-_-
俾條pf睇到..
問我做咩講完冇事-0-
it無聊係咁寫野
數學堂又係到呆
pe堂度高果d
想知劉恩幾重問我xdd!!
我高左-_-
都吾知堅吾堅既
168喎-_-重44.5
之後放左學就即番屋企-3-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-03-17 04:17 PM
 今日放左學去左飲@_@
點知整爛左條裙-_-....
自己係到補補補
整左成個鍾-_-
最屈又係自己拆左-3-
之後整頭化妝著衫v_v
吾知著咩鞋-_-
所以著左jp
之後去mk
又係上之去果到-3-
去到見到琳琳
佢生水痘哈哈xd
之後同佢玩nds-_-
勁肚餓食個2個pizza~_~
之後又食旦糕
飲左幾杯野
食左串魚旦-_-
之後見到晞姐同佢細佬黎左
佢細佬見到我笑xd
真可愛
影左表叔同mandy姐d相
好令呀佢..
之後食野.
又玩下抽獎
我呢世都冇抽獎運真係-_-
未試過抽中野囉-_-
有條友送左隻啤啤俾我..
幾得意
之後就同姑媽番屋企
訓著左v_v
行番屋企
一路行一路訓-_-v
之後沖涼訓教~

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-03-15 12:04 AM
 今日去左佐敦上堂V_V
同HOVEY去左食M記
之後去左行個所謂既跳蚤市場悶到嘔
諗住行去搭車.
咁我又想睇書-_-
就去左商務
搵極都搵吾到想睇既書.
係果到睇左成本鬼古-_-
D人真係好變態.
我坐左係到睇俾人罵-0-
臭左添..
之後就搭巴士番鑽石山.
訓著左~_~
跟住就番到呀麻到
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-03-13 07:56 PM
 今日條周鍚堂好左喎
好快過左佢堂..
又好快過左中文堂
pe堂玩排
好玩-_-明明我吾鍾意打-_-
小息林仔冇喇喇同我傾計-0-
0哂咀
又係周鍚堂
係到玩塊野.
eng堂默.
冇默到係到呆坐同訓左陣-_-
lunch玩咩人xd
咩黎咩去
我都咩到劉恩呀哈哈xd
抱抱仲好玩
好似樹熊咁痴實詩..
甩我吾到xd
落去食左碗面
施姐請我飲益力多xd
之後傾左好多野..
彤真係有d離譜囉-_-
傾傾下..
原來施姐想做警察
我周劉恩話淫賤女警xd
吾係佢淫..
係佢個樣好淫xdd
之後劉恩係到講a片-_-
我地話劉恩開牛奶公司
排隊揸奶xd!
之後傾完..
就去左搵彤..
佢家下吾理我地..
超吾据囉
之後番番上去
音樂堂冇帶本書仔要罰抄囉-0-
之前果d人都吾洗囉\_/!
之後is上去睇細胞
悶到嘔-_-
放學去搵呂布
叫人咪遲自己遲左勁多囉
之後抄抄抄..
佢就行埋黎話2次0k
5點先走得-_-
幫詩引開簡簡xd
佢勁賤囉搶人錢..
之後冇補習-_-
搞到聽日要9點去
之後同奶媽同詩同施姐去m記
施姐又請我食xd
之後去食雪糕
今次我請番佢食喇.
食完就番屋企v_v
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 104 | »
|