dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-03-17 04:22 PM

ih堂玩手震-_-

俾周鍚堂話xd

仲震~_~

小息食左小小野

俾佢地玩-3-

2堂英文係到呆

人都癲

lunch去左打排

澤澤冇喇喇又黎左

見到釗

佢個頭-0-..............

夾左隻夾

之後打打打..濤又係到搶.

黑人憎

打完番上去

吾知做咩-_-

抄左陣功課-_-

俾條pf睇到..

問我做咩講完冇事-0-

it無聊係咁寫野

數學堂又係到呆

pe堂度高果d

想知劉恩幾重問我xdd!!

我高左-_-

都吾知堅吾堅既

168喎-_-重44.5

之後放左學就即番屋企-3-


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-17 04:17 PM

今日放左學去左飲@_@

點知整爛左條裙-_-....

自己係到補補補

整左成個鍾-_-

最屈又係自己拆左-3-

之後整頭化妝著衫v_v

吾知著咩鞋-_-

所以著左jp

之後去mk

又係上之去果到-3-

去到見到琳琳

佢生水痘哈哈xd

之後同佢玩nds-_-

勁肚餓食個2個pizza~_~

之後又食旦糕

飲左幾杯野

食左串魚旦-_-

之後見到晞姐同佢細佬黎左

佢細佬見到我笑xd

真可愛

影左表叔同mandy姐d相

好令呀佢..

之後食野.

又玩下抽獎

我呢世都冇抽獎運真係-_-

未試過抽中野囉-_-

有條友送左隻啤啤俾我..

幾得意

之後就同姑媽番屋企

訓著左v_v

行番屋企

一路行一路訓-_-v

之後沖涼訓教~


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-15 10:25 PM

冇出過街就係咁-v-


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-15 12:04 AM

今日去左佐敦上堂V_V

同HOVEY去左食M記

之後去左行個所謂既跳蚤市場悶到嘔

諗住行去搭車.

咁我又想睇書-_-

就去左商務

搵極都搵吾到想睇既書.

係果到睇左成本鬼古-_-

D人真係好變態.

我坐左係到睇俾人罵-0-

臭左添..

之後就搭巴士番鑽石山.

訓著左~_~

跟住就番到呀麻到


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-03-13 07:56 PM

今日條周鍚堂好左喎

好快過左佢堂..

又好快過左中文堂

pe堂玩排

好玩-_-明明我吾鍾意打-_-

小息林仔冇喇喇同我傾計-0-

0哂咀

又係周鍚堂

係到玩塊野.

eng堂默.

冇默到係到呆坐同訓左陣-_-

lunch玩咩人xd

咩黎咩去

我都咩到劉恩呀哈哈xd

抱抱仲好玩

好似樹熊咁痴實詩..

甩我吾到xd

落去食左碗面

施姐請我飲益力多xd

之後傾左好多野..

彤真係有d離譜囉-_-

傾傾下..

原來施姐想做警察

我周劉恩話淫賤女警xd

吾係佢淫..

係佢個樣好淫xdd

之後劉恩係到講a片-_-

我地話劉恩開牛奶公司

排隊揸奶xd!

之後傾完..

就去左搵彤..

佢家下吾理我地..

超吾据囉

之後番番上去

音樂堂冇帶本書仔要罰抄囉-0-

之前果d人都吾洗囉\_/!

之後is上去睇細胞

悶到嘔-_-

放學去搵呂布

叫人咪遲自己遲左勁多囉

之後抄抄抄..

佢就行埋黎話2次0k

5點先走得-_-

幫詩引開簡簡xd

佢勁賤囉搶人錢..

之後冇補習-_-

搞到聽日要9點去

之後同奶媽同詩同施姐去m記

施姐又請我食xd

之後去食雪糕

今次我請番佢食喇.

食完就番屋企v_v

 

 

 


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]