dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-04-17 05:24 PM

又去左踩單車-_-

炒車囉我-_-

踩完同婷又去下午茶

食左5碟三文魚=)

30蚊;p

之後去左公園坐左陣

傾左陣計

落雨-_-

呀麻黎左姐我地..

之後就番屋企喇~_~


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-15 06:31 PM

一日係清吾哂D功課既-_-!


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-15 06:30 PM

今日又去左踩單車-_-

死鄭雅詩係到扮吾識XD

多左個花名呀佢

蠻牛詩~_~

踩完好肚餓

周街係到搵野食

MISS左個下午茶呀/__\

其他果D日本野都好貴

18蚊一碟三文魚-_-搶錢咩

之後係一間睇落好黑店既日本野門口

睇落D野都0K

俾人推我入去-_-

次次都係我做頭果個\[]/

入到去,FEEL到奶野-_-

果時5點幾佢話係DINNER囉-_-

人頭168一位

任飲任食

如果我帶夠錢我會食架!

可惜既係-_-...................

我地個個都帶吾夠錢.

所以我又俾人推左去做醜人-_-

好不願意咁講左句"走吾走得"-_-!

好彩條友好人咋!

最終都係番左去金水

食左磅三文魚

正呀!0!超好食!

之後同婷打左陣NDS

走人~


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-14 10:57 AM

今日同婷去左9龍城玩.

同佢買完BELL去踩單車

我俾人叫我妹妹囉-0-

之後教左婷9個字到佢就識左

冇仆過,勁!

之後就狂踩勁鍾走人

去行左陣DUM時間

想食金水個下午茶呀麻XD

食到冇野好行去左I-ONE打機

打完就番去排隊

見到板海膽54蚊咋*0*

嗌左海膽,7碟三文魚,1碟甜蝦

盛為116

不過食D海膽就好似食屎咁

人都癲太嘔心

D味又似屎,食落口又似屎

我第一次食海膽食到咁辛苦

之後走左又吾知有咩做.

就諗住去踩單車-_-又去

點知吾夠錢

同婷上佢屋企拎.

拎完番落黎落雨囉-_-

呆等左一陣

去左買雪糕

跟住又去左打機-_-

打完佢停完

諗住去踩單車

點知又吾夠錢-_-

又去拎.

之後就去踩喇.

踩完搭車番屋企~


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-12 08:56 PM

一口氣睇左五套戲-_-

勁累

朝早睇到食飯..

E家俾人狂迫我食野-_-|||


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]