|
|
| |
|
|
2009-04-17 05:24 PM
 又去左踩單車-_-
炒車囉我-_-
踩完同婷又去下午茶
食左5碟三文魚=)
30蚊;p
之後去左公園坐左陣
傾左陣計
落雨-_-
呀麻黎左姐我地..
之後就番屋企喇~_~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-04-15 06:30 PM
 今日又去左踩單車-_-
死鄭雅詩係到扮吾識XD
多左個花名呀佢
蠻牛詩~_~
踩完好肚餓
周街係到搵野食
MISS左個下午茶呀/__\
其他果D日本野都好貴
18蚊一碟三文魚-_-搶錢咩
之後係一間睇落好黑店既日本野門口
睇落D野都0K
俾人推我入去-_-
次次都係我做頭果個\[]/
入到去,FEEL到奶野-_-
果時5點幾佢話係DINNER囉-_-
人頭168一位
任飲任食
如果我帶夠錢我會食架!
可惜既係-_-...................
我地個個都帶吾夠錢.
所以我又俾人推左去做醜人-_-
好不願意咁講左句"走吾走得"-_-!
好彩條友好人咋!
最終都係番左去金水
食左磅三文魚
正呀!0!超好食!
之後同婷打左陣NDS
走人~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-04-14 10:57 AM
 今日同婷去左9龍城玩.
同佢買完BELL去踩單車
我俾人叫我妹妹囉-0-
之後教左婷9個字到佢就識左
冇仆過,勁!
之後就狂踩勁鍾走人
去行左陣DUM時間
想食金水個下午茶呀麻XD
食到冇野好行去左I-ONE打機
打完就番去排隊
見到板海膽54蚊咋*0*
嗌左海膽,7碟三文魚,1碟甜蝦
盛為116
不過食D海膽就好似食屎咁
人都癲太嘔心
D味又似屎,食落口又似屎
我第一次食海膽食到咁辛苦
之後走左又吾知有咩做.
就諗住去踩單車-_-又去
點知吾夠錢
同婷上佢屋企拎.
拎完番落黎落雨囉-_-
呆等左一陣
去左買雪糕
跟住又去左打機-_-
打完佢停完
諗住去踩單車
點知又吾夠錢-_-
又去拎.
之後就去踩喇.
踩完搭車番屋企~
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 104 | »
|