dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-04-21 06:49 PM

今日有班小學生黎左

上佳sir堂真係頂吾順

訓鬼著左-_-

條小學生係咁望住我都吾知咩事-_-

之後中文堂演講

謝天謝地冇抽中我!

中史不停間書x]

小息係到hea

is堂一路聽書一路諗野

maths達哥心口痛

條周公冇人性-_-

"吾理佢喇好番番黎第7條"

仆街佢個係吾係人黎-_-

後尾ms石黎帶佢走

佢琴日都痛到入左院喇-_-

lunch去去食野

食完又hea左陣

吾知咩事囉今曰條友話我染髮囉-_-

我係染番黑個頭囉-,-

死臭釗係咁話"吾係?咁啡吾係?"

啡個屁咩啡-0-

又係maths

條周公2點先黎到

得番3個字講咩書姐-_-

佢又都話調左堂

又話咩呢個11個字

點知打左鍾ms石企係出面.

佢問ms上吾上呢堂ms話上

之後佢地係出面講講講

ms石話冇調到堂

激到佢個樣呢超好笑

那埋一舊xdd!

我呢到冇釣魚囉,勁!

eng堂係到睇書

我有答問題呀!

so my俾5分我

放學佢地個個都要留校得番我一個-_-

個書包重到死

番到屋企呀麻買左d野俾我食

之後5點就去補習喇

去到係到寫演講d文

寫到一篇諗起好多野

之後走果時撞到好耐冇見既米米

冇喇喇話我轉左校-_-

鬼有-,-

之後就番屋企


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-20 09:31 PM

ih堂我飲水就俾人扣左0.5分0咀-_-

中文堂係到釣魚.

pe堂打排

林仔kaikai地-_-

我地完全淨係係到開波佢話我地好激烈

條林叢茵都吾知係咪排球隊-_-

開頭都吾識!

打地4比4

劉恩走去搶波接-_-

佢係打到,不過出界-_-!

圍嘔佢xd!

姐係呢佢出界呢仲要好野!咁樣囉-_-

數學堂吾知做緊咩-_-

英文我係到發牛豆條友俾4分我囉-_-

我又冇嘈佢煩佢搞事-_-!diu

lunch係到hea傾下計咁

音樂堂呂布今日心情好啊.

冇事發生

2堂is

其實我都吾知係到做咩

係到hea-_-

放學想去踩單車架麻.

點知臭詩吾肯去.

之後d野吾講喇-_-

去左食野+傾計.

再行左去寶林

借書

見到澄

之後行去新都

搵呀媽

俾佢昆左又話同我去食飯-3-

點知都係番屋企食-_-!


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-20 09:15 PM

今日彤黎左我屋企

做左陣功課

一路做一路聽歌-_-

之後就打邊爐.

係到睇小明坐火車.

笑死我xdd!!!

之後就傾左陣計呀咁樣

彤就走喇


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-18 09:39 PM

今日俾人叫左去飲茶-_-

一路飲一路玩nds-__-

之後呢番番屋企

玩左陣電腦

汁埋野番坑口

去到搵施姐

佢上左我屋企

hea左陣係到等彤同婷

之後落去kfc搵佢地

行左去坑口村

諗住踩單車

點知落雨

就想去打陣機打完諗住吾落-_-

點知冇位囉爆哂

就去左坑口小食食野.

食個玩仔翅

一邊同婷對打太鼓;)

打完行左陣

之後施姐要拎番d野.

俾左條匙佢自己去拎-_-

我又番番去換番對鞋.

諗住去寶林玩陣.

點知月落月大呀媽吾俾去-_-

係mtr傾左陣計

個整電腦既黎左唯有番去-_-

次次都係呢條友阻住我-/\-

番到去佢又未黎

電腦又上吾到網

係到鳩坐.-_-

後尾呀媽番左黎.

個人都黎左

佢整完我就同呀媽去左食和文

之後番屋企-_-


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-04-17 05:56 PM

去左補習

miss帶左隻狗黎

超得意

可惜冇影相


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]