|
|
| |
|
|
2009-04-21 06:49 PM
 今日有班小學生黎左
上佳sir堂真係頂吾順
訓鬼著左-_-
條小學生係咁望住我都吾知咩事-_-
之後中文堂演講
謝天謝地冇抽中我!
中史不停間書x]
小息係到hea
is堂一路聽書一路諗野
maths達哥心口痛
條周公冇人性-_-
"吾理佢喇好番番黎第7條"
仆街佢個係吾係人黎-_-
後尾ms石黎帶佢走
佢琴日都痛到入左院喇-_-
lunch去去食野
食完又hea左陣
吾知咩事囉今曰條友話我染髮囉-_-
我係染番黑個頭囉-,-
死臭釗係咁話"吾係?咁啡吾係?"
啡個屁咩啡-0-
又係maths
條周公2點先黎到
得番3個字講咩書姐-_-
佢又都話調左堂
又話咩呢個11個字
點知打左鍾ms石企係出面.
佢問ms上吾上呢堂ms話上
之後佢地係出面講講講
ms石話冇調到堂
激到佢個樣呢超好笑
那埋一舊xdd!
我呢到冇釣魚囉,勁!
eng堂係到睇書
我有答問題呀!
so my俾5分我
放學佢地個個都要留校得番我一個-_-
個書包重到死
番到屋企呀麻買左d野俾我食
之後5點就去補習喇
去到係到寫演講d文
寫到一篇諗起好多野
之後走果時撞到好耐冇見既米米
冇喇喇話我轉左校-_-
鬼有-,-
之後就番屋企
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-04-20 09:31 PM
 ih堂我飲水就俾人扣左0.5分0咀-_-
中文堂係到釣魚.
pe堂打排
林仔kaikai地-_-
我地完全淨係係到開波佢話我地好激烈
條林叢茵都吾知係咪排球隊-_-
開頭都吾識!
打地4比4
劉恩走去搶波接-_-
佢係打到,不過出界-_-!
圍嘔佢xd!
姐係呢佢出界呢仲要好野!咁樣囉-_-
數學堂吾知做緊咩-_-
英文我係到發牛豆條友俾4分我囉-_-
我又冇嘈佢煩佢搞事-_-!diu
lunch係到hea傾下計咁
音樂堂呂布今日心情好啊.
冇事發生
2堂is
其實我都吾知係到做咩
係到hea-_-
放學想去踩單車架麻.
點知臭詩吾肯去.
之後d野吾講喇-_-
去左食野+傾計.
再行左去寶林
借書
見到澄
之後行去新都
搵呀媽
俾佢昆左又話同我去食飯-3-
點知都係番屋企食-_-!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-04-18 09:39 PM
 今日俾人叫左去飲茶-_-
一路飲一路玩nds-__-
之後呢番番屋企
玩左陣電腦
汁埋野番坑口
去到搵施姐
佢上左我屋企
hea左陣係到等彤同婷
之後落去kfc搵佢地
行左去坑口村
諗住踩單車
點知落雨
就想去打陣機打完諗住吾落-_-
點知冇位囉爆哂
就去左坑口小食食野.
食個玩仔翅
一邊同婷對打太鼓;)
打完行左陣
之後施姐要拎番d野.
俾左條匙佢自己去拎-_-
我又番番去換番對鞋.
諗住去寶林玩陣.
點知月落月大呀媽吾俾去-_-
係mtr傾左陣計
個整電腦既黎左唯有番去-_-
次次都係呢條友阻住我-/\-
番到去佢又未黎
電腦又上吾到網
係到鳩坐.-_-
後尾呀媽番左黎.
個人都黎左
佢整完我就同呀媽去左食和文
之後番屋企-_-
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 104 | »
|