dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-05-16 09:26 PM

今日係咁同呀哥傾電話X]

5點幾出左藍田

撞到呀BEI-_-

買左好多野呀.XD

之後約左佢個FD出黎-_-

我自己1個0N鳩鳩咁行左1多個圈

打俾呀哥傾下計-3-

又去左許留山飲野.

之後就番黎LU


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-05-16 09:23 PM

今日放左學去左M記-3-

呢排成日都去吾知點解-3-

去到又同婷對機.食野.

冇番補習,吾想番呀.真係好辛苦

因此我又訂左個目標-_-

就係要自制.自覺做功課同溫習!

好似有D難度呀可-3-希望我做到喇.

我想有1次係靠自己實力

我想知夠竟我既程隻係去到邊-3-

月講月遠添.-_-

係囉我食完野係MTR同婷傾左陣計就番去.

番到去整哂D野就番呀麻到LU


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-05-14 08:31 PM

今日去左游水呀x]

朝早吳莉萍同林莉去左我屋企.

玩左陣呀包黎埋.

之後就一齊落去搭的喇.

等左勁耐囉,有的士但冇司機-_-

之後岩岩有架s0上左.

條仆街兜路囉你老味-_-

仲要兜勁遠,係超遠-_-

平時頂多廿令蚊,e家三十蚊囉!

吳莉萍叫佢停左佢吾停囉..

本黎廿八個幾.佢死都要行,三十蚊,屌!

之後呀包落車果時話"死戇鳩,下次吾撚搭呢架"

之後條仆街罵番我地囉,仲啤我地.

我咪火到打去的台扑佢,

之後條友問我地要報上龜館定運輸處

龜館要落口供咁麻煩-_-緊係運輸.

之後見到婷,就入去lu

玩左陣.澄都黎左.s0我地玩數字球.

我同萍都輸左呀-3-

要企係個吾知咩到大嗌我係傻仔5次-_-!

嗌果時全埸人望住呀-3-好臭呀.

之後玩左好多野.林莉同澄去左跳水-_-

其實我想玩咖-_-四米池呀,淆底.

佢地玩到上哂引,之後我地去左游陣水.

澄俾人溝呀xd有2條仔行埋黎話係門口等佢xd

之後玩到4點9就去沖涼喇.

沖完出番去,都吾見條仔既xp

去左m記食野.傾左陣計.好爽

之後一齊行番番屋企,又傾左陣計.

之後我就番屋企lu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

為什麼你總是令我流淚?

如果你真係要入去坐.

點解吾爭取剩番既時間.

而係要放低我?

本黎已經慢慢咁吾去諗起你.

但係你今日講既野...


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-05-13 08:41 PM

好失望呀;'(原因吾講喇.

lunch妙妙請食飯

有吳莉萍同陳穎康

那型陳係咁話我腎虛-_-!

之後去左食pizza

陳穎康指住妙妙講個鳩字xd

超好笑.之後係到傾計喇

走果時去左果間咩鞋店到妙妙睇鞋xd

問我地邊對令

之後就番去週會lu.

幾好玩呀,又吾肯豪埋個圖書堂俾人-_-

放學去左m記

同彤同婷係到對機xd

又傾下計咁,5點幾佢地走左.

我同婷行左陣,去左聽歌.又去左ella

之後去左kfc買野食上我屋企.

7點幾婷就走左lu

聽日去游水>___<y0!


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-05-13 08:36 PM

今日放左學去玩大富翁

好好玩呀xd

1w班佢地知自己會輸

俾哂d錢同地我地

都吾俾1p,吾想佢地win ;p

我地有26340蚊;p勝利!

不過聽日要上台囉-/\-

放左學就去補習lu.


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]