|
|
| |
|
|
2009-05-16 09:26 PM
 今日係咁同呀哥傾電話X]
5點幾出左藍田
撞到呀BEI-_-
買左好多野呀.XD
之後約左佢個FD出黎-_-
我自己1個0N鳩鳩咁行左1多個圈
打俾呀哥傾下計-3-
又去左許留山飲野.
之後就番黎LU
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-05-16 09:23 PM
 今日放左學去左M記-3-
呢排成日都去吾知點解-3-
去到又同婷對機.食野.
冇番補習,吾想番呀.真係好辛苦
因此我又訂左個目標-_-
就係要自制.自覺做功課同溫習!
好似有D難度呀可-3-希望我做到喇.
我想有1次係靠自己實力
我想知夠竟我既程隻係去到邊-3-
月講月遠添.-_-
係囉我食完野係MTR同婷傾左陣計就番去.
番到去整哂D野就番呀麻到LU
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-05-14 08:31 PM
 今日去左游水呀x]
朝早吳莉萍同林莉去左我屋企.
玩左陣呀包黎埋.
之後就一齊落去搭的喇.
等左勁耐囉,有的士但冇司機-_-
之後岩岩有架s0上左.
條仆街兜路囉你老味-_-
仲要兜勁遠,係超遠-_-
平時頂多廿令蚊,e家三十蚊囉!
吳莉萍叫佢停左佢吾停囉..
本黎廿八個幾.佢死都要行,三十蚊,屌!
之後呀包落車果時話"死戇鳩,下次吾撚搭呢架"
之後條仆街罵番我地囉,仲啤我地.
我咪火到打去的台扑佢,
之後條友問我地要報上龜館定運輸處
龜館要落口供咁麻煩-_-緊係運輸.
之後見到婷,就入去lu
玩左陣.澄都黎左.s0我地玩數字球.
我同萍都輸左呀-3-
要企係個吾知咩到大嗌我係傻仔5次-_-!
嗌果時全埸人望住呀-3-好臭呀.
之後玩左好多野.林莉同澄去左跳水-_-
其實我想玩咖-_-四米池呀,淆底.
佢地玩到上哂引,之後我地去左游陣水.
澄俾人溝呀xd有2條仔行埋黎話係門口等佢xd
之後玩到4點9就去沖涼喇.
沖完出番去,都吾見條仔既xp
去左m記食野.傾左陣計.好爽
之後一齊行番番屋企,又傾左陣計.
之後我就番屋企lu.
為什麼你總是令我流淚?
如果你真係要入去坐.
點解吾爭取剩番既時間.
而係要放低我?
本黎已經慢慢咁吾去諗起你.
但係你今日講既野...
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-05-13 08:41 PM
 好失望呀;'(原因吾講喇.
lunch妙妙請食飯
有吳莉萍同陳穎康
那型陳係咁話我腎虛-_-!
之後去左食pizza
陳穎康指住妙妙講個鳩字xd
超好笑.之後係到傾計喇
走果時去左果間咩鞋店到妙妙睇鞋xd
問我地邊對令
之後就番去週會lu.
幾好玩呀,又吾肯豪埋個圖書堂俾人-_-
放學去左m記
同彤同婷係到對機xd
又傾下計咁,5點幾佢地走左.
我同婷行左陣,去左聽歌.又去左ella
之後去左kfc買野食上我屋企.
7點幾婷就走左lu
聽日去游水>___<y0!
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-05-13 08:36 PM
 今日放左學去玩大富翁
好好玩呀xd
1w班佢地知自己會輸
俾哂d錢同地我地
都吾俾1p,吾想佢地win ;p
我地有26340蚊;p勝利!
不過聽日要上台囉-/\-
放左學就去補習lu.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 104 | »
|