|
|
| |
|
|
2009-08-22 02:14 PM
 今日俾電話嘈醒^_^無計.!
要我自然醒等1,2點-_-,
到時就街都吾洗出.sogood,
今日最後1次出街/0\,
緊係同♥出xd又要出去元朗-3-,
去到無喇喇去左睇戲-0-,
仲係睇超鼠特工,3d果隻,
其實我覺得呢套戲好低b咖-_-,
不過睇睇下都幾好睇,幾正,
睇完又吾知去邊,後尾話釣魚,
咁就係咁搵下邊到有得買魚排,
點知搵極都搵吾到,就番左屋企,
係到玩啤牌-_-...
跟住好多人上左黎,再落過去,
跟住就買到喇,跟住再搭的士,
去左吾知邊到,吾覺有魚釣-.-,
得條河勁多草仲要勁多蚊,
俾d蚊咬到勁多撻,
佢地釣到3條魚,條仔死哂-.-,
有條仲要爆腸添,勁核突,
跟住番番去等埋林叔叔,
我送左琴日買對手呃俾♥喇xp,
跟住去搭車,好開心xd,
番到坑口係咁買野食-_-,
之後♥送到我屋企樓下走左lu.
ps.
閉關到24號呀-3-
勁多功課未做哂,
點算好,24號要交0_0.
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-08-20 11:52 PM
 今日朝早彤彤冇喇喇走左上黎-_-,
呢幾日日日都有人嘈醒左我!_!,
跟住龍尾上埋黎-_-,還錢俾我^v^,
跟住過左陣佢地又走-.-,咩事,
跟住我hea陣就整野同hovey出街,
出左去mk先,諗住買隻錶,
點知吾令既,就睇我好鍾意果條手繩,
不過我見佢個agnes b.印得好樣衰,
所以又放棄左-_-我諗下次會買,
跟住太肚餓去左掃街.!good.!
但係d生腸無喇喇整熱左,
d味勁怪我好似食緊屎咁,吾想食,
跟住就去左尖沙咀,睇專門店,
熱到死死下,行mtr都行左勁耐,勁大,
終於上到地面去左sogo睇左陣,
跟住就去海港城喇,點知冇...
就搵左好耐,行到累去左starbucks,
食左個cake,好硬,吾係幾好食-_-,
食完就出發去呢個太陽廣場,
終於見到agnes b.專門店,
but我地係去格黎既sport b. xd,
去到hovey癲左-_-係咁買野,
原來佢購物狂黎既xd吾知受咩刺激,
我地買左千幾蚊,佢都吾想收手-_-,
好開心呀xd,跟住就搭車番9龍城,
再同佢去許留山食野,食完散band,
自己一個搭車番屋企-3-
我買左agnes b.既情侶呃xp.送俾♥xp.
同hovey係車係咁影agnes b.袋,傻傻地-.-
下面有hovey對拖鞋同耳同-_-


[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-08-19 12:16 AM
 今日9點幾就俾人嘈醒左喇.v.
琴日成2點幾先訓喎,7個鍾,
龍尾話禁左幾多次鍾都冇人應,
哈哈我係完全聽吾到xd,
到佢打俾我我先知,去開俾佢,
開完繼續訓,點知俾佢影左相-_-,
好彩我強迫佢del左佢xd,
跟住hea左好耐,終於整野,
到到11點就去搭mtr,去mk,
去到就搵便便餐廳,吾記得點去-.-,
搵搵下見到個k呢啡,超.!
跟住搵到就去食lu,係咁影相,
d野好好味,第2次食,
食到最尾個超大刨冰.!40蚊,
勁大,龍尾講d野勁核突,
"咁大堆屎都吾知要柯幾耐"
聽到我即黑吾想食-__-,勁核突,
食左好耐,格硬食都係食吾哂,
食完就去左瓊華影貼紙相,
途中join埋彤彤,影到好勁笑,
影完行左陣,去左飲咩台式野,
勁好飲,又勁平,10蚊芒果汁.!
跟住就番番mtr搭去9龍灣,
去到搭穿梭巴士彤彤勁好笑,
"我無八達通喎咁點算呀?",
笑死我同龍尾,吾洗錢咖麻-.-,
跟住去到好多人排隊,去溜冰,
終於入到去個地下勁吾好溜,
跟住d野吾講喇,我仆左3次囉,
有條死令妹扒街扒正係我前面,
搞到我又扒埋,勁痛-3-,
跟住溜完係德福行左陣,
去左睇宜家家私,我好愛睇家私.!
太好玩,睇到我好開心,好正,
龍尾話,出黎住要全部係宜家到買xd,
跟住行到咁上下去左canteen食野,
食完行多陣走人,買左包薯片,
係宜窕買好難食仲要15蚊-_-,
咁我地3個就食住坐係到傾計,
傾左好多好多野,估吾到咁岩key,
我仲以為我諗呢d野會俾人笑,
傾到好開心,之後去搭mtr,
見到有個女人勁似yumiko!!!!,
似到爆,but佢個樣勁殘,好老,
我地懷疑係yumiko落妝樣xd,
跟住到到坑口我同龍尾走,
去左聰"數"食野,凍那到你.!
食完送龍尾番屋企-3-!(shit)
跟住我都番屋企lu,9點幾,
今日d錢用哂喇-3-300蚊,
全部用哂黎玩,唉,我要草錢.!
我有好多野要買呀/_\,
今日食左好多好多好多好多野.!
ps.
龍尾我地下次去掃街.!旺角.!!

仲有今日溜冰既片.!
仲有之後同澤澤唱k
佢地唱超人既片-_-"...
我俾佢罵呀-3-
咁多野睇
係咪要留番個言先-.-.
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-08-17 11:49 AM
 一 忘
年 不
前 了
的 .
八 .
月 .
|
|
今日約左男朋友去踩單車;p,
我又自己一個搭去元朗喇,
去到呢就去左男朋友呀媽屋企先,
坐左陣就去搭車,去大尾篤,
搭左好耐好耐車終於去到,
跟住就係到搵租單車果d,
租左架3(4?)人單車,
勁迫,迫埋1舊咁-_-,
之後兜黎兜去踩到咁上下,
無喇喇去左釣魚-0-???,
好多魚呀果到but勁細條,
跟住釣吾到,買左個網撈ha,
撈到勁多,又魚又x(吾識打-_-),
跟住釣到咁上下又去番踩單車,
之後還左車就出番元朗,
又搭左勁勁勁勁耐車-.-,
跟住呢就行左陣,再等林叔叔,
再一齊去番坑口同我呀媽食飯-.-,
去左食海,食完呀媽無喇喇叫佢地上黎坐-.-...
跟住佢地坐左陣就走喇,
沖涼訓教byebye;p
題外話;;
我見到有條村叫龍尾村;p,
有個牌勁型寫住"龍尾",
我係勁想影底送俾龍尾,
不過都係無影到-.-...
but吾緊要龍尾,我地下次去.!
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 104 | »
|