|
|
| |
|
|
2009-08-02 03:37 AM
 今日起左身都hea左好耐下.
跟住呢.去左同婆婆飲茶.
悶到傻.!之後番番屋企.
我太悶又去左劉恩屋企.
跟住呢7點我又番番屋企.
再落街同呀媽去海到食飯.
之後就番屋企lu.
我今日覺得好幸福呀xd
因為做完情癲大聖.
就做綱練.之後又做死亡筆記.!
不過就睇到e家喇-.-3點幾,
我又吾係好眼訓喎,
仲好悶添.!
今日買左果個指甲油xd
綠色橙色同桃紅色xd塋光,
屎忽痕就走左去查喇xd
吾出街咖xd吾講移係咁-.-
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-31 02:20 PM
 今晚出左去太子食野.
wif表姐.爺爺.麻麻.
等左勁q耐-.-2粒鍾.
先入到去坐底-.-
條吾知乜q既態度仲要串柒柒.
食完搭車番屋企-.-
--------------------------------
屎忽痕.搵番之前D相.
不過有好多都吾見左喇.
有D真係好樣衰咖-.-
自己分下邊D前邊D後喇下XD
----------------------------------------------
近排既.

琴日既XD

近幾個月咖喇-.-

上年8月.

上年8月前=.=

上年8月前=.=

呢個真係吾係好記得-.-

上年8月前喇=.=

上年7月.

好似2年前=.=

上年11月(?)

上年11月-.-
2年前..

吾知幾時-.-

仲有琴晚凌晨兩點既傻系樣~

----------------------------------------------
由於五年級果張太頂引.
我決定DEL左佢:$
睇到果D有眼福喇XD
換左張新既~
吾好笑我呀=_=...........
番黎再打.
留言呀=_=!!!
[ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-30 10:29 PM
 今日呀彤彤上左黎我屋企先.
之後我整埋野.去左劉恩屋企.
再出發去寶林.跟住行左好耐.
發覺冇咩玩.就去左慧安食野.
買左個煎餃食跟住就諗住走.
點知有個女人話有野飲-2蚊.
見幾得意去左睇下.
行行下-.-見到個呀叔..
佢格反有條友同緊佢傾計.
跟住個呀叔一見到我.
就叫佢個朋友叫聲之後同我講.
"哈佬..星星"之後係咁對住我笑-.-...
跟住我勁驚-_-去左搵勁耐間野.
有條友問我地買吾買書.
係到摸手摸腳SHIT-_-
跟住終於搵到.有好多野飲下.
好似D台灣果到.勁令.幾好飲.
跟住就再番新都行.吾知行咩-.-
撞到哥哥a0a劉恩話我哥哥好令仔XD
跟住彤彤走.我同劉恩HEA多陣.
就番屋企-_-我地極度自戀-.-...



仲有好多好多好多
好多好多相係相簿-.-
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 104 | »
|