dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-08-02 11:27 PM

今日係到做FACIAL同焗油-_-

之後都係係到hea-.-

訓到兩點幾三點痴痴地-.-


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-08-02 03:37 AM

今日起左身都hea左好耐下.

跟住呢.去左同婆婆飲茶.

悶到傻.!之後番番屋企.

我太悶又去左劉恩屋企.

跟住呢7點我又番番屋企.

再落街同呀媽去海到食飯.

之後就番屋企lu.

我今日覺得好幸福呀xd

因為做完情癲大聖.

就做綱練.之後又做死亡筆記.!

不過就睇到e家喇-.-3點幾,

我又吾係好眼訓喎,

仲好悶添.!

今日買左果個指甲油xd

綠色橙色桃紅色xd塋光,

屎忽痕就走左去查喇xd

吾出街咖xd吾講移係咁-.-


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-31 02:20 PM

今晚出左去太子食野.

wif表姐.爺爺.麻麻.

等左勁q耐-.-2粒鍾.

先入到去坐底-.-

條吾知乜q既態度仲要串柒柒.

食完搭車番屋企-.-

--------------------------------

 

屎忽痕.搵番之前D相.

不過有好多都吾見左喇.

有D真係好樣衰咖-.-

自己分下邊D前邊D後喇下XD

----------------------------------------------

近排既.

琴日既XD

近幾個月咖喇-.-

上年8月.

上年8月前=.=

上年8月前=.=

呢個真係吾係好記得-.- 

上年8月前喇=.=

上年7月.

好似2年前=.=

上年11月(?)

上年11月-.-
 

 2年前..

吾知幾時-.-

仲有琴晚凌晨兩點既傻系樣~

----------------------------------------------

由於五年級果張太頂引.

我決定DEL左佢:$

睇到果D有眼福喇XD

換左張新既~

吾好笑我呀=_=...........

番黎再打.

留言呀=_=!!!


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-30 10:29 PM

今日呀彤彤上左黎我屋企先.

之後我整埋野.去左劉恩屋企.

再出發去寶林.跟住行左好耐.

發覺冇咩玩.就去左慧安食野.

買左個煎餃食跟住就諗住走.

點知有個女人話有野飲-2蚊.

見幾得意去左睇下.

行行下-.-見到個呀叔..

佢格反有條友同緊佢傾計.

跟住個呀叔一見到我.

就叫佢個朋友叫聲之後同我講.

"哈佬..星星"之後係咁對住我笑-.-...

跟住我勁驚-_-去左搵勁耐間野.

有條友問我地買吾買書.

係到摸手摸腳SHIT-_-

跟住終於搵到.有好多野飲下.

好似D台灣果到.勁令.幾好飲.

跟住就再番新都行.吾知行咩-.-

撞到哥哥a0a劉恩話我哥哥好令仔XD

跟住彤彤走.我同劉恩HEA多陣.

就番屋企-_-我地極度自戀-.-...

仲有好多好多好多

好多好多相係相簿-.-


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-30 10:48 PM


請輸入瀏覽密碼: