|
|
| |
|
|
2009-09-18 08:42 PM
 今日條死劉恩又早退-_-,
今日d野吾講啦好累,
放左學同詩詩施姐行,
跟住番學校拎野加搵彤彤,
之後番番屋企等彤彤電話,
跟住佢打黎我就落去啦,
仆街等左佢成半粒鍾囉,
跟住佢依家係我屋企食完飯,
吾講lu,d人睇完吾撚留cm,
一陣封blog-_-
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-17 07:33 PM
 今日要自己一個番學囉;(
踢拖自己一個番好柒咖;(
番到去7點50都得果幾個人,
跟住又出去hea企,搵彤彤,
跟住又落去早會,檢儀容-_-,
春兒好鬼搞笑,個頭俾人捉啦,
之後果d吾講啦-_-太煩,
跟住呢就英文堂要test喎,
我一d都冇溫過but我識囉,
我呢d咪叫有聽書囉詩詩仔;p
跟住pe堂又戇尻尻咁睇人跑,
死林仔又塞野俾我做-_-
到到is堂非常之可愛既黃sir,
我同詩詩係咁打交喎xd,
死澤澤係到報串,話我地嘈,
黃sir話,佢兩個好乖咁聽書喎.
澤澤輸左啦係咪先^0^,
lunch去左食野啦,食完又hea,
中文同maths都好正常咁上啦,
英文oral,我要同陳偉傑坐lol....
同佢坐都幾搞笑既...-_-
放學同彤彤詩詩施姐食元氣,
唉又食左我80幾蚊,有錢身痕咪我呢d,
跟住join埋春兒龍尾吳愛慧,
去左一個我好耐冇去既地方,
稻香天台,我幾耐冇去過呢d地方!
去到傾左陣玩左陣,打電話!
春兒打俾彤個老表嘈尻佢,
家下我地想出黎嘈你又9吾搭8啦,
又係自己講去觀塘先既,
一聽到我地話好又淆西,唉.
跟住散band同龍尾去hea,南蘴,
我又見到羅仲謙(2)啦:p
跟住行到7點到啦就番屋企啦.
ps.
我好想買三國無雙/0\
但係我買左就冇錢出街,
點算好/0\?
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-16 07:55 PM
 今日好鬼吾願意起身呀,
因為好多功課未做哂;p.
但係番到去又懶又吾想做,
都做吾切咖喇,英文作文喎,
第一堂就英文堂,索性吾做lu,
但係miss謝又冇罵我,又吾出聲,
但係佢又勁罵其他冇做果d喎,
搞到我好驚囉,罵下我先安心d,
平時佢又對我好好喎,
吾想令佢失望,搞到好吾知點,
最尾放學要我留番係到喇,
跟住視藝,我畫完一張畫就冇畫,
同澤澤同埋陳偉傑傾左成堂計xd
係到傾d恐怖片,傾到我好爽,
但係我又吾敢睇-_-但講到好好笑,
我地一路傾,詩詩一路驚,係到訓,
跟住夠鍾,上周鍚堂,又同詩詩傾計,
跟住lunch miss潘又黎左,
我又屎忽痕走去問佢d數點做喎,
佢勁好笑,同人講野黑口黑面,
我一叫佢佢即黑拎過黎笑哂口面,
我呢d咪叫那屎上身,個lunch冇左20mins,
不過都算學左好多野,明左好多野,
劉恩都係xd跟住落去食面,
食完傾左陣計,係咁玩呀吳莉萍,
佢真係好鬼死似呀春兒xd,
上到去同劉恩係到kai,kai咩吾講喇-.-
跟住上中文堂,以為呂爺今日心情好喇,
點知都係罵人,仲要望住我,
咩料先我冇做錯野吾知佢啤住我做乜,
我真係吾知點對住佢一年,會癲咖.!
跟住佢罵罵下人,冇喇喇勁大聲拍台,
我望到全班每一個人同時間彈左彈-_-"
跟住終於上完佢堂,勁多功課囉,
數學堂,miss潘一入黎又發癲喇,
有好多人做錯野,我係其中啦._.
搞到我又好吾好意思,bz佢對我都好好,
結果成堂冇教書係到罵人+改正,
放學又要去搵miss謝,講番吾留得,
好彩佢對我笑番咋,真係好驚咖,
跟住又要落去交野,等左勁耐,
之後同彤彤去miss lam到,
做功課做到6點幾,2個幾鍾囉,
但係都俾人罵囉,話我遲到lol
唉,今日都吾知乜檸野事,黑仔呀.
but其實miss謝同miss潘都對我好好好好好.!
ps.
詩詩應成我話會陪我去野餐.!
我係要去大自然,
鋪張布坐地下自己整野食去果d.!
我由上年話要講到依家喇.
因為你話怕蚊.v.搞到次次都ban我.!
我吾理呀今次你吾準甩底,
我真係好鍾意野餐咖麻.3.
仲有之前d相係相簿喇.!
 
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-16 07:27 PM
 前晚我哎左呀媽好耐想吾番多一日學都吾得,
點知個天聽到我講野,個8號波打左10幾粒鍾,
今日最終都係吾洗番學>0<開心死我;p!
訓到吾知幾多點彤彤黎左,整左好耐野,
整好去劉恩屋企,去到玩電腦,好耐冇玩喇,
跟住玩玩下男朋友打黎,跟住我就去搵去喇,
途中發生左d事,我冇左杯雪糕/_\可吾可以食多杯呀?
跟住去到9龍灣做左好多野,去左cafe坐左陣,
跟住行左陣去左宜家家私買梳化-0-.
跟住諗住寺睇戲但係冇戲岩睇,岩睇又睇吾到,
跟住又去左cafe坐,傾左好耐計,
男朋友同我講左個幾兩個鍾道理0_0,哈哈,
跟住又行,番番坑口去左kfc食野,跟住睇左陣片,
都幾好笑,跟住就要番屋企喇-3-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-15 03:05 PM
 今日同好多人去唱k同溜冰;p
12點彤彤詩詩龍尾同南去左我屋企,
個個到哂就出發去megab0x,
去到就去CEO喇,南成日係到搞事-_-,
跟住坐左陣就叫野食,個個係到食食食.
跟住就唱唱唱,唱到4點走人去溜冰,
入到去嘩有個呀叔起變態吾知咩事,
係到扮SPIDERMAN,SUPERMAN,
仲扮埋孫悟空-0-姐係做埋哂佢地d動作,
總之超恐怖超爆笑,全埸望住佢係到笑,
跟住溜溜下我條腳吾掂,就走,
跟住彤彤同詩詩走先,得番我同龍尾同南,
就諗住食野,點知8號風球d鋪閂哂,
唯有番屋企喇-3-俾d風吹到行到好k型xd.
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 104 | »
|