|
|
| |
|
|
2009-10-31 04:20 PM
 當你決定你要離開我
我沒有說什麼 就當作你自由
有好幾次我都想挽留
哭求也沒有用 就當作是寂寞
因為我能明白
他的溫柔 對你是種解脫
就坦白告訴我 誰是你的最愛
其實你很愛他 對我的懲罰
說你沒有想他 是可憐我吧
我已沒有藉口 只能放手
不敢奢求 你說愛我
其實你很愛他 他很溫柔嗎
其實你很想他 就說出口吧
我已不想多說 摀住耳朵
不想再次聽到你說 你很愛他*
你很愛他 你很愛他
滿載回憶的一首歌。
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-30 01:04 PM
 今日考中文同is,
麻麻地吾係好得.
個中文作文我揀左"黃昏下的將軍澳"
一路作一路諗,
真係好鬼令xd
跟住放學番左屋企換衫,
詩詩黎左,
同佢睇哈利波特,
但係係飛飛下咁睇,
跟住就去左劉恩屋企,
我依家係劉恩屋企囉=3=
屋企冇得玩電腦,
吾知因發生咩事啦xd
又去補習,
有機會再打啦.
----------------------------------
係劉恩到一路HEA到夠鍾意補習啦,
今次補到5點就走得,
又去左糖伯府食野,
跟住番屋或汁好野去呀麻屋企.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-30 01:01 PM
 又考試本身諗住5點起身溫書,
點知都係衰懶訓xd
但都6點4起左身整野,
整完都7點幾,
督去左7仔搵詩詩同施姐佢地,
跟住食左小小野,
考英文同中史,
英文好掂但中史都0k既,中上囉.
跟住放學去左吉野家食野,
超吾開心囉死彤彤吾鬼理我,
自己m 個on99係到食,
前面又係條死8婆喎,
跟住詩詩同劉恩都黎左.
跟住食完去左天堂傾,
跟住冇啦野就同彤彤去左補習,
痴線咖由兩點補到6點呀,
中途落一落左去食糖伯府,
補完同隻狗狗玩,
我終於敢同隻狗狗玩xd
佢真係好鬼得意,
跟住彤彤同我食飯,
去左吉野家搵我呀媽,又去=_=
打邊爐,
我傻左係咁係到講英文lol
跟住送彤彤去mtr,
我陪呀媽再去買d野,
趕番屋企睇宮心計xd
跟住同格黎隻狗狗玩xd
係咁多.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-30 12:56 PM
 聽日就考試啦,
今日週會果時係到睇d智障表演=_=
上番去果時misstze無啦啦話俾相我地睇,
點知佢一開就見到佢同條仔kiss既相,
跟住全班w0w超好笑,
但係佢又死都吾認喎,
死都話果個係佢個fd黎xd
笑到我死,
明明係自己咪認左佢囉
跟住放學都冇咩特別.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 104 | »
|