dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-10-17 10:24 PM

今日係好興奮既班會同樂日XD,朝早D都冇心機上啦,
一LUNCH就等MSTSE黎,跟住就成班一齊行啦,
點知行到馬路口MSTSE先記得佢冇帶電話.
跟住我同詩詩劉恩就陪佢番去拎喇,其他人就去左先,
跟住MSTSE請我地飲野呀XD!跟住一路搭MTR一路同MSTSE傾計,
到左點齊人就出發去NEWAY!40個人迫埋一間房好正呀XD
跟住玩咩接龍,5秒講吾出就要罰唱歌,粱綺琪輸左啦,跟住佢唱左隻吾知咩,
跟住玩玩下又吾玩啦,開始食野,D男仔同MSTSE玩色盅,
跟住我就係咁唱=_=,跟住澤澤冇啦啦係咁唱麥兜=0=又吾岩KEY又走哂音咁,
跟住呂爺開金口啦,我都吾係好記得佢唱過咩歌啦,正係記得佢唱取消資格,嘩,流行曲囉,
跟住咁上下MSTSE就話差吾多走,跟住我地就唱友共情啦,我錄底左呂爺唱XD,
跟住呂爺帶左想走果D走先,MSTSE就留底係到同我地玩多陣,
又同我地係咁影相,呂爺走左之後D女仔係咁拎部手機出黎打電話=_=
跟住咁上下又走啦,去到MTR散之後我地又同MSTSE影貼紙相XD,
有我,詩詩,MSTSE,方樂怡同梁詠怡,跟住影影下MSTSE就要走啦,
我地4個行多陣,跟住佢地2個又話要走,
得番我同詩詩,我地再行多陣,就番番屋企LU.
 
 

仲有其他相係相薄.!


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-15 09:26 PM

今日上中文堂果時澤澤又訓,望住佢釣魚個樣就真係笑死人xd
詩詩同我講"睇下佢幾時死,點知講完冇幾耐,呂爺就睇到喇xd
即黑叫佢起身喇,仲罰佢企兩堂添xd
跟住英文堂真係人都癲,冇喇喇個mr.peer入左黎教,
係到用英文講鬼故,邊個聽得明先=_=?
跟住佢派左張紙係一大篇文,佢要我地讀哂佢,
真係頂吾順訓住左,點知醒左都未讀完=0=!
放學同suki去左留堂,跟住番番上去整壁布,其實都冇乜點整過=_=
跟住就同詩詩龍尾劉恩去左食海,跟住劉恩食完走左,彤彤就黎左,
咁岩撞到上面個呀e,同佢傾左好耐,佢仲有9日就搬走喇/_\吾係好捨得,好彩佢仲做姐,
跟住我地係到傾計,其實我好開心呀,因為我3個最最最最最好既好朋友都係哂到,
遺憾既係今日我地4個都好吾開心,4個都係到傾計,
計計下就要走啦,因為係果到坐到太耐人地要坐,去左天堂,
諗住係果到齊齊喊啦,喊左出黎會舒服d,
點知連詩詩都喊埋,我只係bi左1滴眼淚...喊吾到真係好辛苦咖,傾計傾到9點就番屋企lu.


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-14 07:12 PM

仲以為今日呂爺會無番,點知一埸歡喜一埸空,
全日都好眼訓,無聊野吾講啦,lunch果d食完野都係去左搵d f.1玩啦,
之後兩堂中文堂,我真係撐吾住啦,望住張台訓鬼著左=_=,
點知就俾呂爺抽中我,唉點解我咁好彩咖,跟住就俾佢怒啤我啦=_=,
好彩我都答到個問題,跟住放左學就同彤彤去補習啦,補補下又訓著左/_\,
我就黎撐吾住啦,好多壓力呀,補完去左糖伯府,我一路聽歌彤彤一路尻up,
我跟本聽吾到佢up乜春=_=,依依淫淫咁,跟住送佢去mtr,
沿路一路傾計,我講左好多我既心事出黎,
有人同我分擔下,都算舒服左d,其實講講下我真係好想喊,
我真係吾知我諗緊咩呀-3-跟住係mtr到傾左陣就番屋企lu.


 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-13 10:18 PM

身理時鍾還未調節好,
中秋後至今的上課天真的還未適應,
整天上課都好困好困。


今天沒有什麼特別,
只是呂國璋今天心情特別好,
好得實在有點恐怖。
偶然做做功課﹔
偶然傳一下短信﹔
偶然打一下電話,
沒有什麼特別啊…


休息時候去找強仔,
他實在太可愛了。


放學跟詩詩去了荃灣買耳機,
路途超遙遠的。


跟男朋友到和民吃飯後便回家了。


其實書面語不該出現在這個日誌的,
但是我最近的心情實在太混亂了,
不得不用我最愛的語言去表達,
有好多事情等著我去決擇。


一百天又有啥特別﹖
一點也沒有…


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-12 09:02 PM

有冇人明咩叫當堂冇哂mood呀/_\
我終於搵到個可以係1分鐘入面令我又悲又喜既人啦,
又有冇人明咩係發自內心既微笑呀?
雖然我果d似大笑多過微笑=_=,
上一秒笑完下一秒就冇哂mood啦,
「上分鍾 上一秒 你說心不再困擾」微笑a_a
「下分鍾 下一秒 你眼睛通紅似發燒」冇哂mood啦/_\
哎也依家個心情真係好吾掂呀/3\…


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]