|
|
| |
|
|
2009-10-20 08:35 PM
 今日實在好忙呀,
又吾記得帶pe衫.!
我成日都吾記得帶咖,
又吾記得帶數學書,
哎呀我真係好冇記性呀/_\,
跟住上中文堂又釣魚,
真係好鬼辛苦呀,
全日都有好多野諗,
但係我諗咩永遠冇人會知/_\,
心淡啦,
跟住pe堂我好不容易咁問puiha借左件衫,
實在太細件啦著到我個樣好戇尻.!
跟住玩跳高,
我終於跳到啦>_<好鬼開心呀,
跟住放學啦同詩詩呀屎去左糖伯府食野,
跟住去左南蘴坐,
跟住又去左劉恩間鋪到坐,
同佢看下鋪咁啦xd
跟住龍尾同彤彤都黎左,
跟住黃嘉偉黎埋xd
跟住呢就去左海食但得我,龍尾同彤彤,
一路食又一路傾計啦,
但住後面太多蚊啦好嘔心,
所以就走左啦,
彤彤又要走喎,
我就同龍尾一路係咁傾,
傾傾下去左m記再傾,
係咁用普通話溝通,
唉,好kai=_=
跟住到到8點幾就番屋企lu.
ps.
好鬼多野諗呀,
點解發生d咁既事咖/_\
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-19 10:15 PM
 吾知點解今日好快過,條死劉恩又冇番,
個壁報真係多得佢吾小,但係我都懶得整既-V-,
放學同詩詩去左留堂啦,跟住留完就番左屋企LU.
換完衫出去搵林蔚蔚,提起你個名就想笑啦XD
跟住睇戲,單身大急救喎.!
都OK好睇呀,不過好多咸濕野呀XD
跟住行左陣番番坑口,又去左明德坐,唉...
9點幾番左屋企啦.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-19 10:11 PM
 今日宅女左好耐,
本黎黃嘉偉約左我既XD,
但係我整極都未整好野XD
所以佢就吾鬼理我啦,
番到去又悶喎,
打番俾黃嘉偉佢又吾肯落黎,
龍尾又吾肯落黎,
自己好戇尻咁行左好多個圈,
又諗左好多野,
最終搵左林蔚蔚陪我XP
跟住去左明德HEA,
到到9點幾就閃水LU.
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-17 11:10 PM
 今日去完補習班之後去左MK,
彤彤同龍尾去左我屋或先,
跟住我呀媽係咁幫佢地化妝=_=
跟住去MTR會合呀屎同施姐,
跟住就去MK啦,
去到我係咁買衫.
跟住又幫呀屎睇衫,
跟住咁上下陪施姐買釘鞋,
點知搵左好耐都搵吾到,
就去左影貼紙相,
跟住呀屎同施姐就要走啦,
我地3個就行,
行行下我俾人踩到囉.!!
好嬲囉吾知第幾次囉,
一日俾人踩幾廿百次囉,!
我對鞋就黎爛啦.!!!
踩完一句對吾住都冇.!!!!
我真係好嬲囉,
你試下俾我踩爛你對鞋呀,
我睇你點行,
搞到我對鞋鬆哂,
吾洗著啦,
俾你踩到咁核突落.!
我都點著姐?
著舊屎呀?
明知我對鞋鬆鬆地咖喇,
你話我叫左你地幾多次小心吾好踩到我對鞋呀?
你地又踩左幾多次呀?
踩完正係識到係到笑扮無野,
你冇野呀?
有冇禮貌咖?
你吾好著爛哂我D衫添呀.!
到到依家我都聽吾到一句對吾句呀,
我話緊你呀朱婉彤.!!!
我真係好嬲囉吾該.!!!!!!!!





仲有其他相係相簿.
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 104 | »
|