|
|
| |
|
|
2009-10-05 08:23 PM
 今日好無聊咁係到化妝-_-
跟住就去左藍田買衫,
買黎聽日著呀麻xd
好戇尻囉我,
跟住番到屋企又狂影相,
我真係好鬼自戀a_a
話說我今日係藍田撞到好多人,
撞到林莉啦,呀包啦,仲有judy.
吾講lu=3=
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-01 10:42 PM
 緣份呢樣野真係好奇妙,
如果我冇留到班,
依家既我夠竟會變成點?
如果我冇留到班,
身邊既朋友會吾會係真心既?
一句講哂,
如果我冇留到班,
就吾會識到你地,
一年啦,
係呢一年入面,
我地經歷過好多野,
好多節日我地都過過,
係中秋節,
今年既中秋節有你地一齊我好開心,
可惜有D人都係黎吾到,
希望我地會玩得開心D,
你知吾知你地真係改變左我好多;)
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-30 09:05 PM
 今日好吾掂呀番到學校,
好吾舒服,
條周鍚堂又戇尻尻,
嗌個起立企左起幾分鐘都未捨得講,
EE哦哦係到講埋D廢話,
我又吾舒服喎,
見佢講咁Q耐,
我咪坐番底囉,
點知條仆街一見我坐底即黑收口,
問我"凱盈係做咩面青口唇白呀"
我話"好明顯吾舒服啦你仲要講野講咁耐耐都吾嗌想點姐!"
佢話"咁你吾起身我都嗌吾到咖"
真係屌佢老味我企左幾撚耐-_-
之後上堂我真係好吾掂,
詩詩都訓左教,
佢係咁叫詩詩起身,
話"你再吾起身就記名咖啦,吾舒服就落去啦"
我即舉手話落去-_-
出去果時詩詩就俾人記左名LU~
跟住9點坐到9點20,
上到去要默IS,
臨時臨急溫左一分鍾,
默果時都識左7成XD
我真係叻XD
跟住音樂堂呂爺冇番,
我就係到HEA啦,
跟住小息去左食餅乾-_-!
跟住番到上去汁野早退,
撞到春兒送左包餅俾佢XD,
我真係傻傻地,
跟住番到屋企HEA左5個鍾到啦,
就換衫落去接彤彤,
之後就一齊去補習,
補完之後又去左糖佰府食野,
跟住就番屋企汁野,
再番呀麻到,
因為爺爺岩岩出院,
我要番去陪佢;P
PS.
中秋節同春兒去耍XD
不過連男朋友都吾得閒陪我/_\...
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-29 07:07 PM
 今日呂爺都冇番呀.!
ms.tse話佢聽日都吾番,
超開心囉,
不過今日冇乜心情啦-_-
中文堂睇spider-man,
我又睇到喊啦-_-
跟住ih堂又同劉恩玩,
lunch食面,
吾知點解有條f.1成日跟住哂,
跟住週會聽學生會介紹,
好正呀去neway唱k有優惠!!!!!!!
超開心!!
跟住番到上去reading堂-_-
戇尻尻冇野做,
跟住英文堂oral聽埋d吾知咩歌-_-
溫國城又係到搞事喎,
跟住我又要留堂啦,
不過都冇留啦因為吾想留,
同施姐,呀屎去左糖伯府,
又去xd,
跟住食完去左m記買薯條,
再去南蘴買野食,
果個呀e吾做啦,吾開心呀,
跟住買完去左下面坐,
坐完去左taste食,
我好想食三文魚,
但係冇買,
同佢地係到周圍hea,
跟住就走囉,
最終買左飛魚籽xd.
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 104 | »
|