|
|
| |
|
|
2009-11-10 09:48 PM
 今日本黎放1點幾咖/_\...
番到去上左堂幾就俾人捉左出去,
捉埋劉恩,詩詩.
跟住就要停課.
係咁俾人屈囉我咩事先?
事實我就講哂出黎,
你要亂切口供出黎屈我地混淆我地我冇計,
你作左幾多野出黎亂屈人我諗你應該知我地會知,
個個走哂,
得我1個由8點幾坐到5點幾,
咩事先個個吾洗見家長我要見家長?
個個吾洗見社工我要見社工.
你話個個都態度好我態度差,
你有冇諗點解我冇啦啦態度差?
邊個屈我?
邊個屈我話我踢登?
你吾好話我冇解釋囉,
我有講俾你知我吾小心.!
而且我講呢句野果時冇黑面冇俾面色,
我果時只有驚訝同無辜.!
邊個會次次推登都咁小心吾整到有聲?
仲有我係拉開入面張登想申隻腳入去先吾小心踢到格黎登腳.!
我已經講左吾小心.!
講左吾小心你都仲要罵.!
我態度差個源頭係邊到.?!
我應成左葉姑娘吾會黑面我先咁好死入去同你傾.
點知入到去你仲咁串你到講d咁既野,
吾好意思我真係忍吾到囉,
應該係話我應夠啦.!
容忍有個限度我底線就係咁多,
原本要走我一早走左,
我仲留到5點幾都係俾面你同葉姑娘仲有miss lo,
你搞到個個都喊,
點解要喊?
點解講事實出黎都要喊?
因為你講d假既事想人屈我令到成件事都係我1個人搞出黎.!
講事實都要俾人罵.!
咁我以後講大話就得.!
我冇推人,我冇參與呢件事,我冇吾据佢地,我冇態度吾好.!
我吾講事實我要亂講野,你滿意未^.^?
放左學去左劉恩到,
我先再知多咁多野,
你話個個篤哂我出黎,
第一我冇吾認我有做過.!
第二我d朋友根本冇咁做,
你吾好諗住學埋d8婆咁搞埋挑撥離間呢d野啦,
仲細咩?叫人吾好同我玩,第幾次咁講呀?
我不嬲就燥底,
你咩樣對我我咩樣對番你.!
我吾會無啦啦對你黑面臭脾氣囉.!
我不嬲對你都有專重,
但你今次太過份,
我已經積埋積埋咁多次你屈我等等果d野,
如今我爆左好正常.!
你今日六有搵其他人黎出氣.!
你同l0kyi講問係咪成件事都係我1個搞出黎,
你冇針對我?笑話啦.!
我就吾信每個老師都可以一視同人.!
我今日就為你開番個blog,
你咁鍾意睇,我俾你睇到夠.
罵就罵,我認定左你係屈我,
冇合理解釋我係吾會改變.!
原本就話黎安慰我,
點知就黎罵我(點醒我?)
你都得咖啦黃嘉偉=3=.
灰哂囉.!
[ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-10 09:19 PM
 今日發生左單車禍,
我真係覺得好慘囉個女仔.
但我又覺得學校好on9囉,
跟住上堂d野吾記得啦,
lunch果時係到迫d姣婆,
s0 g00d.!
跟住放學同龍尾,劉恩,l0kyi,妖,shan,yan去左我屋企,
係到玩層層疊,7級豬+2-2果d,
輸左要打俾班姣婆xd
跟住6點幾佢地就走左,
果時詩詩黎左冇幾耐,
就同我同龍尾一齊去左m記食野,
跟住果時我好吾開心,
因為發生左d野,
跟住陪龍尾買信只,
跟住見到劉恩,
跟住join左佢龍尾走左,
跟住同佢坐左陣m記就搵呀媽.
食左小小野就同劉恩hea下行下傾下心事,
跟住就番屋企lu.
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-08 08:29 PM
 今日朝早就俾詩詩嘈醒左,
不過都冇理佢照訓,
跟住12點起身整野等佢出門口,
落到mtr見到佢,
嘩,好似第個人咁,又冇帶眼鏡喎,
想嚇死人咩xd!
跟住去左藍田,
死忍住吾去睇衫,
因為琴日用哂d錢,
去睇公仔買俾施姐,
佢就生日丫麻,
跟住買左條蕉59蚊,
跟住就去左睇衫-_-都係忍吾住,
去左呀e到買左件嬲,
跟住行行行行左好耐,
去番寶林,
去左食赤丸,
之後係到睇show有超多明星.
有pakh0;啤梨;達仔;parcy;家瑜;mr.
我見到既係有咁多囉,
mr.出黎果時真係超正,
果個呀tom好得意,
鍾意左佢添a_a
跟住又行行行去左寶康坐,
見到d花好鬼令就鍾意左睇花=_=
跟住又番番新都行同詩詩買雪糕,
跟住去左慧安買野食,
見到勁多條友帶住我個耳機囉=3=
好彩冇帶出街姐,
不過詩詩今日都帶左,
跟住又番番新都行,
跟住7點就番屋企=_=
不過今日好似行左好耐咁=_=.
[ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 104 | »
|