|
|
| |
|
|
2009-12-22 10:24 PM
 係啦今日係第一日考試,
放左學我吾知死左去邊啦,
跟住諗住番啊麻到啦.
點知無錢搭車-_-
跟住去左劉恩屋企,
跟住落街XD
跟住去左南蘴搵條死人黃嘉偉,
死人頭t3t絕交囉,識左咁多年成日都係咁t^t
跟住行多陣我就番啊麻到.
相遲d.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-12-17 09:32 PM
 今日去左妖屋企,
佢煮野都幾好食xd
1點幾玩到5點,同劉恩走,
去左佢屋企整整野就去左惠安,
食完野係寶翠hea左陣係到傾計,
跟住就行番去,凍到痴根.
跟住又係坑口行左陣去左聰嫂食,
跟住行多陣又番屋企lu.
[ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 104 | »
|