
今日真係好開心呀.!!
今朝同劉恩一齊番學校,
跟住等左陣就搭車出發啦.!
同l0kyibibi同劉恩一齊影相.!
跟住第一站去到嘉道理農田,
去到睇d豬呀馬騮丫果d,
都影左幾多相,
跟住就去好似係錦田紅磚屋(?)
好得意囉果到又係係到影相,
跟住去流乎山食海鮮,
不過未夠鍾去左海味街行陣先,
買左個龍so糖,勁痴牙喎,
請左舊俾呂爺食,
最尾佢又同我講,食咁多野一陣食吾落丫.!
跟住我就話"咁你幫我食多件啦."
好啦我吾怕肥.!咁佢就食左啦xd
去到果到,其實得好小囉,我鍾意食果d都無,
1人得1隻鮑魚,但係又難食喎,
跟住又有雞有魚,我又吾食既=_=
蝦又吾識met=_=唯有請教盧恩,
原來佢都幾玩得咖喎a0a
我地呢台好開心,有男有女有講有笑,
格離果d呢,全男/全女/溝老師,
完全無溝通=_=
跟住行左去咩望台,話望到太陸,
跟住俾我拉到林x永同我影相xd好鬼開心,
跟住睇完搭車去牛牛樂園(?)
因為搭得耐就玩住啤牌先,
同後面班男仔玩,唉勁開心,
l0kyibibi同馮剛暘輸左要講我愛你xxx,
講完全車人望住哂勁好玩,
跟住玩玩下就落車,但個game又玩緊喎,
所以係個樂園入面吾同得吾同級既人講野,
如果吾係就輸=_=我唯有同陳偉傑係到傾計=.=
一去到係到試奶啦,跟住就買草喂牛.!
頂點知得一隻牛我我地40丁友喂=_=
食到肚都穿啦膠咖咩=_=
d人係咁插d草俾隻牛,我覺得佢好慘=_=
基本上果5蚊買黎係冇食過,
不過隻牛就食哂我果d~0~
跟住再上去睇個人介紹d牛,
其實好臭,不過真係好得意,
跟住條友條啦啦申隻手俾隻牛咬,
嘩隻牛d口水白色又痴下痴下咁勁嘔心,
但條友仲係咁同我地講冇野咖玩下啦,
跟住本黎我摸緊隻牛,
點知佢無啦啦用佢個勁濕既鼻hi我,仲想奶我,
唉算啦都濕左,俾佢咬,不過開頭真係好核突,
不過俾佢咬咬下又覺得好得意=_=
最慘係佢之後係到咬個欄杆,d凍左既口水仲係到,
澤澤就一野推我埋去,我隻手............
跟住就搭車番學校lu,番到去d叛徒又個個去哂sunny,
得番8丁友,就去左公園玩啤牌,
愈玩愈3級xd,又磨柱又叫,我都輸左好幾次,
跟住愈黎愈小人,
得番我,劉恩,l0kyibibi,澤澤,軒,溫城,
跟住條死臭澤係到撩d細路,
點知俾班鈿路玩到傻係咁俾人打xd
有個o靚仔,得果3歲半,打人真係痛到你,真係痴尻線.!
跟住玩到7點,我同劉恩送l0kyibibi去mtr再去食野.
食完再去聰嫂食野再去南蘴租碟跟住番屋企.




我地個令令班主任xd同我俾牛咬=_=.!
仲有盧恩個弱智仔.!