「你盲目的愛和耕耘換取的只是一張白紙, 沒有絲毫半點的色彩。 反而會使白紙皺起,形成一支支迂迴曲折的路線, 讓你瞧著走。」 寫照。
誰能明瞭 我的愛。 縱使慢慢掀開了你的缺點, 還是死心塌地地愛上了你 披著羊皮的你。 也許 還稱不上愛。
突然間覺得;畫三級野係藝術;I LOVE IT.! 今日一起身就俾人叫左去同人飲茶, 見到表弟;佢真係好鬼可愛丫.! 跟住陪佢去公園玩,係9龍城; 跟住又由9龍城行去樂富;真係行到腳都軟=_= 行左陣又去M記食野. 食完傾左陣計就走LU. 搵老豆吾知俾D咩佢就去左行陣; 跟住番屋企.!
今日終於番左學; 上左1堂又俾MS的左去206停課; 真係悶到嘔; 全日都係到畫畫;畫左一幅幾鍾意, 不過三級野V_V 放左同小恩恩去LOLAM食野;)* 個系好似長左D=_=``
冇番學.