dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-12-04 11:50 PM

今日呂爺無番.
中文堂去左見家長,
我考18;p*算係咁啦話哂第一次xd
跟住同ms講我想讀teen才,
佢又係到嘈嘈嘈,
跟住又俾我呀媽串番,
跟住又話乜都係為我好,講到眼紅紅咁=_=
屌,2條友都勁煩,
跟住pe堂冇帶衫死林仔又係咁點我做野,
跟住放學去左同劉恩睇下整咩食,
結果係到狂行超市=_=
1樣野都冇買到=_=!
跟住就番左屋企,
同呀媽講我要讀teen才,
搞掂左;)*不過就要我讀埋個上學期先,唉.!


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-02 08:35 PM

今日又無番學啦~_~
其實本身都吾想番咖啦;
加上今朝隻起一起身就腫到雞旦咁.!
真係痴線係腫到我睜吾開,
跟住就冇番lu.
訓到11點幾起身玩左陣電腦就去睇e生,
2支眼藥水要成100蚊=_=搶錢既.
跟住去左間意大利餐廳食野,70幾蚊.
跟住就番左屋企hea啦.
依家隻眼都好番小小,
不過冇得帶c0n同化妝住啦=_=
至於今日搵左wingki傾左讀天才d野,
可以同佢一齊讀,一齊等2月生日去做野啦xd,
聽日就見家長,順面講埋吾讀果d野啦.
去吾去學堂讀番幾個月好呢?

一陣同埋呀媽講就搞掂;p
希望事成啦;不過無乜人阻到我既;)*


 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-01 08:48 PM

今日俾人停左半日,
中間有個校友番左黎,
其實我吾識佢,
不過佢同妙妙入左黎206傾,
又周不時同我搭下哆咁,
睇佢地講野,又真係幾搞笑,
跟住尾二果堂又出左去同葉姑娘去左傾計.
知道左好多野,
跟住放學去左妖屋企拎佢隻狗落街,
跟住一齊行去polam,
跟住妖就走,我同劉恩去惠安食野.
食完番番坑口又去左南蘴,
跟住再去左kfc食野,
跟住番屋企.


ps.
我諗好哂啦;)*
2月就可以去讀天才,
總之2月前我就可以離開呢間學校,
去學自己有興趣而第日又可以應用到既野;p.


 [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-30 10:12 PM

今日一早又去到;
好多野要搞,又係到同晞姐傾計,
到到要睇e婆果時,
真係喊出黎啦,好捨住佢,
跟住去食飯,同晞姐個細佬姐係我表弟玩,
得意死人啦xd跟住去左e婆屋企,
聽佢地係到講d野,都好想喊,
琳琳真係好慘,一見到佢就想喊,
跟住過左陣都走左lu,
跟住又去剪頭髮,幾好xd,
番去果時又見到人炒車=_=
番到屋企見到老豆係到飲紅酒,
就同佢一齊飲又傾下計咁,
依家仲飲緊xd


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-30 09:59 PM

今日去e婆個葬禮,去到已經忍住忍住吾喊,
但係一見到琳琳,唉,就忍吾住,
全日都係到幫手燒野同同晞姐傾計,
跟住就走lu,見到有人炒車,成地升;shit.!
玩到屋企玩左陣電腦就訓lu.


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]