dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2010-01-11 08:03 PM

今日正常番番學,好悶丫-3-呂爺今日搞笑左,
同lokyibibi笑左幾堂,派左2份卷,1份4分1份15分,haha
15分,其實我好驚訝-_-仲以為得單位數,
同陳偉傑搞gag果時佢自己仆街,真係到我同lokyibibi系咁.!
佢個樣真係....我依家諗番起都可以笑好耐,
跟住週會都幾好玩,啊miss石講野,講左d我覺得好好笑既野,
不過有幾句野擺明針住我黎講啦,haha
放左學又去食野,俾我知道左d.....太恐怖啦-_-咩學校黎.!
跟住hea左陣同劉恩去左慧安食野,
食食下有個啊伯行過黎"妹妹"我同劉恩o哂.
吾識佢,佢同我地講野講左10分鍾囉-_-,勁無奈.唉..
跟住行番屋企,唉,今日好sad啊唉..............


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-01-11 07:58 PM

今日點幾同劉恩出左去,唉本身諗住出一出野食野是但整2整就算,
點知撞到勁多人-_-勁吾開心囉-_-!勁殘個樣.嬲到番屋企-.-


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-01-11 07:57 PM

今日4點幾定吾知幾多點用yiukayi,ying,妖婆亮去食飯,
詳情吾講啦,都幾開心xd,去左新都影貼紙相,
跟住果時都11點幾,我要過kt搵啊媽=_=佢又叫我落bar-.-
跟住到到4點幾走人,去左餐廳食左小小野,嘩,眼訓到暈,5點幾先訓-.-



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-01-09 02:04 PM

都吾明點解次次係考試果時就會釣魚-_-
又俾人啤=_=我都吾想咖,好眼訓,
is都吾識咖啦,你地知我避左佢幾多堂冇上咖啦,
跟住le都ok既,起馬寫左ok多野,
放左學又係去左老地方啦xd,今日好那開心咖屌xd
以後星期5都要黎,好好玩xd,食完走人,
同劉恩去公園坐左陣,俾人撩-__-,走佬.
劉恩去左我屋企,跟住我就整野,今晚去飲,
整好野就去cwb食野,食完去時代飲,
11點幾飲完番屋企,發現我塊面吾知做咩俾人畫花左-_-"...


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2010-01-07 07:14 PM

我愛上左盧廣仲方大同把聲,真係好舒服,
真實盧廣仲我不男都幾鍾意佢咖啦xd
仲有我鍾意啊tom羅仲謙.!愛死.!
當然吾小得肥鬼,雖然好耐無聽佢地d新歌,
但都好愛佢咖xd仲有deep我都幾鍾意,
李逸朗啦.!真係好鬼令仔咖xd
kenny.!超斯文令仔啊xd史賓芬我都幾鍾意.
其實我仲好鍾意鐵達尼個男主角,應該無咩人知xd
仲有周杰倫.!最近仲愛上左小鬼,好可愛xd
女仔我鍾意joey啊sa.!應該得呢2個咖姐.
吾好再問我鍾意邊個明星xd我一時好難記起=.="...


 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]