
呢1年入面;發生左好多好多野,
基本上由我既14歲生日開始,
我就知呢1年吾會好過-_-不過間吾中都會有好事既,
-我既生日旦糕係準備食之前俾格黎打波既人DUM爛左sosad
-慶祝濤生日去沙灘過左好開心既1日,可惜搞到電話爛左:s
-又要好似第1年f.1咁寫d所謂既記分簿仔-_-
-第1次要見社工:s
-係咁困難既中學生涯入面我拎到個第4名番黎:$雖則係留班
-同1個朋友反左面,到到依家都仲好憎佢-_-
-多謝豬流感令我個暑假長d.
-俾人拉左去d垃圾salon電負離子,我個頭變左雜草^.^半年都好吾番;被迫剪短哂都係好吾到.
-拍左1次最認真既拖0.0佢帶左我去第一次有記憶既海洋公園;第一次咁樣見家長;
第一次買份咁貴既禮物俾男朋友;第一次拍拖可以拍到3個月;慶幸俾我睇到佢既真面目
-終於升到f.2-_-又壓力又開心既1班
-去左人生第1次既哈佬喂,真係驚到仆街.
-好離忘既中秋節;啊媽離家出走;第一次見到王永頌條屎忽
-第1次逃學;人生第1個小過x_x
-太婆離開左我地/_\雖然感情較小
-人生第一次班會活動去唱k咁開心
-俾人告我欺凌喎:s第2個小過
-識左1大班新朋友=)
-同幾個老死反哂898啦
-同1個一直幾鍾意既啊sir嘈,又走佬
-無番學2日;第3個小過sosad
-我既番學意志完全無哂;覺得番學有d吾開心
-原來果班朋友係短暫既,8婆係哂一堆
-1次非常開心既班會旅行!
-親愛既e婆死左,我仲未接受到.
-過左1個有d悶但又好開心既平安夜.
-聖誕節無謂講啦,腳都斷
*我諗其實仲有好多野係無講,不過吾記得既野,就算啦~
有d野係想講俾1d人聽既.
劉恩;
雖然呢你有d肥有d樣衰有d矮xd
我仲成日同王永頌講你既壞話xd
不過呢我真心當你朋友,有d野在心中既,
大家喜好一樣咖麻xd
成日罵你吾係無道理,你都知我份人易炆,好大脾氣,
不過我罵你的確有原因咖喎-_-
仲有你成日話我成日罵你吾罵第個,
我諗你都仲未明我諗咩,我真係諗住同佢過人世既人,
我先會咁樣,希望你明啦=)
yiukayi;
你條8婆呢我都無咩野好講啦
大家目標一樣啦;p得閒我會買禮物俾肥排咖啦xd
l0kyibibi;
好鬼卦住你咖,得閒同你啊媽傾下計啦,
吾好成日吾番學啦,前面無人同我傾計好悶咖,
吾好成日同yiukayi嗌交啦=)
龍尾;
我同你好奇妙啊,都吾明點解可以變到咁fd,
有1個會咁樣就我哄我既朋友我真係好開心,
不過今次我真係嬲左你,
明明約左我25號,咁重大既日子你都甩我底/_\
仲有我真係呷你醋咖,第時受傷吾好黎搵我丫\3/
王永頌;
7頭
我好小同男仔玩得咁埋咖,汁到啦你,
識左半年啦,幾時慶祝下咁先,
話哂你生日我第1個祝你生日快樂喎,
那,我生日請番我食餐法國大餐啦,你知我恨左幾耐咖啦,
仲有個幾月,依家草定錢,夠咖啦.!
beibei;
有你呢個乾家姐,夠哂啦,不知幾開心xd
黃嘉偉;
諗諗下我同你識左3年啦,由我f.1到依家,
你拎我電話同msn既方法都好奇突下喎xd
不過依家有毛有翼,吾識人啦\3/餐飯幾時請先.!
肥偉,孫輝;
幾時出黎見下老朋友啊.!
---------------------------------------------------------------
真心朋友就係得咁多,有d吾記得左真係講聲sorry先,
不過呢到無出現既證明你都冇搵過我.
---------------------------------------------------------------
老老實實呢1年我個變化真係好大,
睇番1月果時我仲係個弱弱智智低低能能走去染埋d金毛既戇尻仔.
個樣都kai d,成個小學生咁
不過依家既我識諗啦,吾會再做埋d戇尻野,
不過我個腦仲係有呢個好吾想番學既念頭囉,
講真,呢年好難捱,不過望番轉頭,又好似好快過咁,
許個願先:
我想2010年簡簡單單吾好再整d杰撻撻野俾我歎,
仲有希望15歲生日過得開心d,可以完成我搵工既夢想,
我呢d人未辛苦過係吾識死,
仲有希望草到錢係暑假既時候去台灣玩下,當然想自己1個去啦.
我仲想下年生日禮物大份d,我份人吾貪心,夠咖啦xd
最後希望聽日可以玩得開心d.!