|
|
| |
|
|
2010-01-03 06:09 PM
 第3日-_-!
6點幾啊t3t,呀婆婆又走黎吼門又打左幾廿百次電話黎.!
叫我地幫佢叫早餐囉,屌自己吾識叫咩,啞左咩,
大佬你50幾歲咋,吾係七老八十丫t3t,1年去幾廿次旅行無業遊民,
但係我日日都要番學丫,有個假期你都要咁對我,係咪路呀!
整好哂野又去飲茶,成q日點我做野,
大佬我帶帽出街姐,吾係吾著衫周圍走丫-_-呀婆婆又係咁係到話囉.
真係人都癲,我炆到傻左,已經吾想再理佢,佢又迫我食野=.="...
跟住終於番到hk,無啦啦d人要我除帽,唉勁樣衰無哂mood,
老老實實我吾會再跟屋企人番大陸,
呢3日2夜我玩得1d都吾開心,就咁-.-
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-01-03 06:02 PM
 第2日-A-
神7婆婆就黎吼門,屌咩佢真係好撚煩-_-懶係串咁,
成日無啦啦"yo"我呀媽同我-.-"....
跟住係酒店食左個早餐,又去飲茶,
其實我最憎飲茶更加吾會食早餐,但係去到係咁俾人迫我食野-_-
話吾食又係咁話點解吾食呀,講幾廿百次,煩到嘔.
飲完茶,去左世界之窗,本身去歡樂谷既,(根本佢地都吾想同我去-.-)
點知落雨.!咪借d2又吾洗去囉妖-_-去左吾知邊q到行,
行行下見到個溜冰場,咪入去溜囉,自己1個on99,其實都好炆咖啦,玩咁耐煩足咁耐,
溜左吾夠2個鍾又走,妖,(話說我終於成功溜到冰.!)跟住去左pizzahut食野,
又迫人食野囉妖,其實我2日無食過野之後個胃細左好多囉-.-
跟住搭mtr番番去,去老街行,又俾呀婆婆點到行左個大大大運,屌!
真係好想佢番去先-.-死跟死跟.好彩佢最尾都番左去,898啦.
跟住行呀行,其實我想買鞋,吾知係咪大陸d人矮,我完全見吾到有平底鞋.!
我係指個樣好樣d果d,對對3,4吋,行show咩屌-_-最好笑係d女著完都係矮過我-.-
完全冇買過野.!仲要濕粒粒又污遭,番到去除哂衫就撻係張床到-.-
跟住沖涼-__-睇戲,訓教.
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-01-03 05:51 PM
 新年快樂!;)
新既1年要開開心心;p
今日番大陸"渡假"喎=_=,勁煩囉.
我都吾明點解去落馬洲姐,搭mtr直去咪得囉,
又要去到東涌再搭車去元朗再搭車去落馬洲.!
屌咩11點幾出黎2點都仲搭緊車,真係火都黎丫-.-
婆婆仲要勁煩,搭咁多轉車,轉轉都係到依依吟吟,
聽歌都吾得.!兩老將我夾係中間傾計.!真屌=_=
話說去到東涌果時我咁大個女第一次見到藍色的士,
好興奮咁講左幾句姐,就俾人罵-_-"帶我黎玩喎"~
終於到左吾知幾點我上到去.去搭mtr,
嘩多人到你,我形容吾到,去老街搵酒店,
點知搵左成粒鍾都未搵到,人又多,婆婆又煩,
死都要人聽佢講,次次聽佢講都行錯,又吾知你聽人講-_-
終於搵到,去到擺底d野即黑撻落床~_~硬左小小xd
跟住訓左陣去大漁食野,有人倒瀉左杯西瓜汁落婆婆到,
勁煩囉佢地又,好大件事咁=_=最終間野送左2件鵝肝俾我地食
我好好奇咁食左一半,陣味好難頂-_-唉我d cheap人食吾到貴野-.-
食完又搭番mtr番酒店,係到睇命中注定我愛你.
跟住訓教~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 104 | »
|