dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-12-28 03:03 PM

同晞姐;琳琳去踩單車,食SUSHI,
踩踩下...爆軚.!係我條褲-_-!
踩完去左探爺爺跟住去左MK買衫,

好男仔頭既一日-_-
陰公,我高過佢=_=,我以後既日子點算-.-


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-27 12:00 AM

今日俾人甩哂底,屌.!
終於同王永頌出左,因為我地2個都冇人約XD
出到尖咀,完來冇乜野睇,好悶,
跟住去左MK搵BEIBEI;P搵MTR途中,
我暈暈地,就黎聽吾到野,就黎眼前一黑,
因為我睇既野四邊已經慢慢黑入去0.0,好驚啊,
個肚又痛喎,我E媽黎探我啊-_-搞到我頭暈身興-_-
一到MK即黑拉王永頌坐底,真係跌底咁濟,
跟住等BEIBEI,佢話到左,我地就上去搵佢,
都仲係好吾舒服,搵到BEIBEI之後,去搵野食~
去左間日本野食,王永頌請喎大佬a0a,
食左佢41蚊姐xd跟住周圍hea,我地2個走狗跟BEI姐shopping-.-
跟住都吾知去邊好,去去下去左登打士街,
見到個女人一入錢佢就會唱歌,再行前D,有個男人都係咁,
不過個男人好玩D,企係到睇左佢好耐,仲唱埋錢去玩佢,
10點企到12點幾,BEIBEI仲吾捨得走,OMG 0.0
12點半終於走左搭MTR,跟住番屋企.


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-26 01:56 AM

屌.!真係火都黎撚埋,
吾想封BLOG都吾撚得啦.!


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-25 01:34 PM

 

 



   
2009-12-25 01:03 PM

今日係平安夜=)*全日都好平安xd
呀媽抽獎抽中部相機,我今日有得用xd!
夜晚同yiukayi;劉恩同肥排去狗狗cafe玩.!
一開始肥排見到其他狗都係咁係到吠,
綠豆隻口水怪開頭係咁痴住肥排,
跟住肥排都開始同佢地熟,無吠啦,
d野食好貴t^t
我嗌左個薯條$30;意粉$46;朱力沙冰$38,
聖誕節每樣加5蚊仲要加一,食左百幾蚊-.-
由9點坐到12點幾,無落去倒數,
因為10點先黎左杯野飲,
11點先黎左我個意粉,
11點半先黎左劉恩果個面,
12點先黎左我個薯條,
12點幾先黎左yiukayi個面,同埋肥排個野食-.-
等死人-_-不過幾好食,,
肥排碟野食勁多人搶,
成4隻狗圍住佢,我咪得閒汁d俾其他狗狗食囉xd
倒數果時都係係果到過,
係悶左d,不過同d狗過我好開心;p
綠豆真係死人口水怪,
佢鍾意左yiukayi....頂帽xd係咁追住,
連有野食同野玩都吾理,俾佢追果時,
佢d口水,自自然然痴哂係我地到-_-
明明隻隻狗都好眼訓,係得佢仲咁有精力-_-
不過佢個樣傻傻下真係好可愛,
仲有其他全部狗都好好好好好得意,
12點幾走人抱住肥排落去,
d人見到係咁話好得意,haha,
跟住放番佢入袋去搭mtr,
番到坑口yiukayi走左,我同劉恩係到數由mtr番到屋企會見到幾多對情侶,
係24對-_-睇到都眼源-_-番屋企.


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]