|
|
| |
|
|
2009-11-18 08:53 PM
 唉.!0撚哂=_=迫我爆粗啦肥佬.!
無啦啦又要默多次書仲要計埋標點,
你真係當我地超人咩肥佬=_=
放學去左個:演唱會,
幾正丫,不過條友好似當正自己大明星咁=_=
仲要落黎掃我地隻手=_=搞到我毛管動,
仲有個黃sr,1有音樂就成個低能仔咁,
真係笑死我xd
之後放左就同彤彤去左惠安買野食,
跟住又自己一個番屋企啦=3=
死啦吾見左個銀包添呀,
我記得好似留左係學校,
如果聽日番去搵吾到我hurt死丫t3t*
呢d野缺1不可咖麻,
我吾可以冇電腦;電話;錢,
但有電腦就失控;有電話就爆分鐘;有錢就身痕!*
黃凱盈丫,你好鬼犯賤咖姐,
犯賤到交過咁多個男朋友都冇個好咖=3=
愈拉愈遠,byebye;)*
送張1年前既傻仔樣上黎先;p*
 
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-16 08:11 PM
 今日換左冬季,
本黎吾想換咖,
因為番到去又要換pe衫好煩咖麻,
不過真係好凍呀=3=
番到去都冇咩特別呀,
係番去果時有條友係我前面收姐搞到我成頭都係囉.!
咁樣我就炆左3堂啦,
2堂英文係到睇shaun the sheep啦,
lunch落左去食野,
食完去左睇咩慕德超級巨星=_=kai
不過佢地唱得幾好聽,
跟住pe堂先好笑,
林仔問上堂邊個負責開網,
跟住澤澤話"冇呀random咖喎.!"
跟住林仔話,
"random?what is random?condom我就識.!"
頂佢個死人咸濕佬真係笑死我,
放學俾miss poon叫左去做番哂d功課=_=
做到5點幾又要去電腦室做野,
跟住又要去補習,
補補下我個靚契妹黎左,
當埸o哂lol=_=
跟住行左去惠安買野食,
跟住就番番屋企.
[ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 104 | »
|