|
|
| |
|
|
2009-11-23 07:16 PM
 叼;今日d人係到扮無辜好似我吾岩咁,
2堂中文堂都吾洗上xd,
去見葉姑娘傾左好多好多野,
跟住都冇乜野啦,
放學果時冇去到補習,
臭龍尾/3\你連果d人都有帶信係我冇/_\
初初又話俾我;真係好吾開心丫t3t;
跟住去左惠安;一路行一路傾,
愈傾愈炆跟住就買左好多野食=_=
跟住就一齊行番番屋企lu.
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-23 06:54 PM
 今日好鬼早起身,
要去元朗燒野食,
其實都吾係幾想去=_=
因為要去元朗=_=
去到係到hea下食下野咁,
又好眼訓喎,又悶喎,
就周圍去喂貓仔同狗仔,
跟住又同人打羽毛球,
再放d有幾食乳豬,
請左個人番黎燒囉xd
跟住玩多陣就有人車我地番屋企.
今日飲左好鬼多紅酒丫;p
愛上左添;好好飲~0~
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-23 06:50 PM
 好嬲囉今日,
今日有條友打黎約我3點半一齊去mk,
叫我整好野打俾佢,
點知我3點已經整完野既時間,
佢已經同第條粉腸去左mk行緊,
仲要通知都冇聲,
你冇野下話?
"咁對吾住囉"大哂呀?
吾好次次以為講句對吾住就乜都得先咖,
我就左你幾多次呀?
講句對吾住都要加個咁同囉落去,
sd個sms俾你又吾撚應,
大佬俾著你你都嬲啦下話,
整好哂個頭化哂妝一句彈埋黎叫我自己去,
依家玩貪新忘舊呀?
有人陪你早d去你就dum低約好左果個呀?
大佬我已經早左半粒鍾啦.!
等得太耐?等得耐你就吾好話3點半啦,
就算你要同第個去先你都打個電話黎丫,
有冇交帶丫你?
人地咁對你你就嬲得,
你有冇諗過你咁對人人地會有幾嬲丫?
反省下啦你.!
屌,我自己戇尻尻化哂妝就坐係屋企玩電腦,
好彩我老豆無啦啦係到同我玩先冇咁嬲,
跟住呀媽又冇啦啦打黎話去唱k,
跟住落左街買左小小野,
再俾左條褲msze,
就出發去kt lu.~
呀媽話識人有折上折加長時間,
點知佢識果個人就係上次同我玩個經理,
佢俾左張卡片我,叫丫king a0a;
跟住唱唱唱唱到12點幾就飛的番屋企lu.
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-19 09:12 PM
 喜歡上兩個明知一世都沒可能的人。
今天我終分得出愛與喜歡,
愛是永恆而不變的,
喜歡卻只是一剎那;
喜歡的時間可以很長,
但不會是一生。
它會隨時光流逝一點一點減退;
隨外表的改變一點一點消失。
我們世上所謂的情根本稱不上愛,
只有衪,
從我們這小小生命誕生開始,
便毫不保留地愛著我們。
實說「神」我還未能盡信,
但是今天牧師的這番話太有意思了。
----------------------------------
其實今日都咩特別啦,
係朝早遲到囉,
本身吾想番添咖=_=
早知中文堂過左先番去啦,
番到去先知道勁多中文功課囉吹到,
跟住呂爺又係到教我地人生道理=_=,
跟住都吾講啦,
本身以為有高晧正睇.
點知得d高f.先睇得,哼.v.
跟住4點幾先放學去左番堂,
跟住同彤彤去補習,
補完食糖佰府,
食完又同呀媽食吉野家,
跟住番屋企;)*
 
[ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 104 | »
|