|
|
| |
|
|
2009-11-07 11:45 PM
 今日係屋企hea,
hea到6點幾換衫整野搵澤澤佢地,
俾人係咁吹搞到個頭亂哂,
落到去撞到劉恩,
佢陪我去m記搵佢地,
跟住銜恩走左,
同佢地去太興搵位,
一路等一路hea,
去左冒險樂園睇佢地玩,
撞到班女,
班女見到我地閃閃縮縮咁,
係咁望住豬釗但又避佢,
後尾豬釗問我係咪識你,
佢地就路走左=_=,
跟住番到去有位,
入到去先發現冇得打邊爐=_=
幾鬼臭那那林走人,
跟住去左吉野家,
途中撞到李朗然,
嘩佢個樣好似老左十歲成個道友咁,
跟住就去搵位啦,
跟住打打打,
發現澤澤個口頭蟬係"哇哈哈"
屌,笑撚到仆街=_=
跟住都係咁吹水,
同澤澤豬釗回憶番f.1果時d野,
佢個妹就係到鳩坐=_=
跟住都係笑住過,
食完行左過寶林,
去戲院睇下有咩戲睇,
不過都係冇睇,
跟住去左美食廣場,
又吹左陣就走左,
去左陽光打機,
本黎都吾係好想去,
因為冇咩時間,
但其實又好想打,
所以去到玩左20分鐘玩左就走左=_=
而豬釗個妹一早就走左,
回家途中同人傾電話=_=
11點半到番到屋企.
[ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-07 04:05 PM
 事實太殘酷,
而這個事實 我實在不想去接受。
從太婆離開開始,
我就意識到重要的人會一個個離開,
卻想不到會這樣快…
我慢慢地想著你離開時想著的,
你想著琳琳;
你想著太婆。
我想你總完了一點心願,
能看到孩子的婚禮。
為什麼世事總那麼突然,
你的離開太突然,
你的離開到目前為止是我最痛的。
我衷心願我的眼淚能成為你一點點的祝福,
望你能跟太婆在天國相聚。
真的很想你。
Rest in Peace ,
My grandaunt.
各位,能不能給她一點祝福?…
[ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-06 10:43 PM
 今日終於要正常咁放學,
好辛苦囉,
用左2堂英文堂畫左張野,
係超級正,!
有時間po下上黎先,
今日同l0kyibibi佢地夾埋玩下人咁啦,
玩下d八婆咁啦,
一見佢地行埋黎就推劉恩過去撞佢xd,
你諗下幾好玩,
跟住放學同妖,shan去左劉恩屋企,
吾識開佢對門,
開左勁耐,
跟住又睇戲,
睇4條大路通陰間囉佢地,
其實我係好想睇,
不過我真係超驚,
跟住一齊走,
我又搵呀媽又去食飯,
跟住番屋企.
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-11-06 10:36 PM
 放學同好多人去左食吉野家,
跟住去左l0kyibibi屋企xd
佢隻狗真係好鬼死得意囉.!
跟住係到睇爆粗band友,
睇完又睇twilight,
完來真係好好好好好好睇.!
跟住6點幾定7點番去同呀媽食飯,
佢生日丫嗎=3=
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 104 | »
|