dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-10-12 08:15 PM

今日放半日,
所以就去左唱k啦xd,
去到係咁唱係咁玩,
勁多qm呀,
佢地話聽到有人話,
慕德班人黎哂呀係到周圍走呀.!
超好笑,
冇啦啦玩玩下玩人疊人,
搞到我於哂,
跟住又跌左好多錢吾知去左邊=_=
跟住又俾劉恩強吻,
諗起都核突.!
6點幾走人,
我同劉恩去左糖伯府,
佢地個個番哂屋企lu.






仲有其他相係相簿.


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-12 07:35 PM

今日正係出左去剪頭髮囉,
剪左個死人冬菇頭番黎囉.


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-10 10:50 PM

今日朝早同彤彤去左補習,
放左果時本身想去食糖佰府,
但係佢又未開喎,
咁就冇去到喇,
跟住吾知點解行左番學校,
又吾知點解搵左龍尾,
但係龍尾今日吾得閒.!
咁岩撞到呀屎,
就一齊上左我屋企,
跟住搞好哂D野,
我就想灼去KT唱K,
點知去到好貴同埋要等好耐,
跟住我諗諗下就可想唱LU,
去左M記食野,
食食下見到個男人.
我好肯定佢係個男人,
不過佢著著件BRA同紅色格仔裙,
我諗佢有易服辟,
但係佢真係好恐怕帶住細佬仔黑超,
我又諗佢係變性人,
因為彤彤同\呀屎都話見到佢有波,
有乳溝果隻.!
跟住仲話見到佢有肚腩,
不過係係個子宮位到.!
真係好恐怖呀.
跟住上左APM11樓諗住打機,
點知好多所以走左去左藍田,
跟住我就你咁睇野買野,
之後又買野食野飲,
撞到KALAM個妹,
跟住咁上下就番屋企LU.

 
 
   

 


 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-10 09:17 AM

琴日係咁落去搵強強,佢真係好鬼得意,
不過有條8婆好那煩,係咁拉左強仔吾知去邊,令到我好吾据=_=
跟住詩詩又契左個細佬,嘩佢真係得意到無論,下次要影佢張相先得.!
放左去左南蘴買冷衫,再去左糖佰府食野,
食完就番番東港行左陣,跟住就去左寶林搵呀媽,同佢去睇花嫁,
但係我去搭MTR果時,MTR冇啦啦話要停6分鍾,
咁我唯有等啦,但係等左勁耐都未得,
最尾仲話完全停添,搞5我要出番去,哂左3蚊.!
跟住果時好趕時間,要搭的士搭,
點知ALL綠的,跟住冇啦啦有個女人走埋黎,
問我邊到有車搭去PL,我話我都搵緊呀,
跟住佢話你搭吾搭的士呀,不如我地夾呀,
咁好啦我同佢夾,但係等左好耐都冇的士,
跟住又有個男人同我地夾,咁岩我電話冇電問佢借,
跟住打完俾呀媽,去到戲院門口落車,
果個男人請我搭的士XD
套戲其實都幾無聊,但我身邊d人喊不停-0-
睇完搭車留去拎電話跟住番屋企lu.


其實我今日都幾開心,
最開心既野係今日週會,
學校請左正身書院個校長黎,
我不嬲都好鍾意正身書院,
同埋個校長講野真係好啟發我,
實在形容吾到,
總之今個週會過得好有意義.!


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-10-08 09:04 PM

今日東1其實都吾係好記得啦,
正係記得我放學去左元氣,
但係冇食過野,
跟住去左糖伯府,
佢地兩個都問我借錢,
我依家得番10幾蚊t^t,
跟住去左和民食野,
食完吾知行黎行去行左去邊,
之後就番屋企lu.


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]