|
|
| |
|
|
2009-10-07 08:19 PM
 原來琴日妙妙見到我講電話=_=
搞到lunch佢又搵我啦=_=
跟住我就屈左佢請我食飯啦xd,
is時果時俾春兒叫左我去sickroom,
坐左吾知幾耐,
就上番上lu,
跟住lunch又去左食野,
之後又落左f.1玩,
有個細路真係好鬼正.!
跟住中文堂dictation,
吾知做咩我超眼訓,
死撐都撐吾住,
搞到一路寫一路訓-0-
寫到d字超核突,
我依家好驚俾呂爺罵呀xd
跟住數學堂玩計數機,
oral又同陳偉傑坐,
嗯,呢堂幾開心丫,
放學留左係到做壁布,
搞左好耐都只係整左個底,
其實我好吾据=_=
呢某幾個係咁係到畫畫都吾係諗既,
你明吾明我認真去做一件事就真係好認真咖a_a
做到5點幾去換衫,
換完去左海到食野,
咁就冇左50蚊,
跟住劉恩又話走,
我就同詩詩係咁行下,
又同佢傾計,
跟住咁上下佢就走lu,
我去左搵呀媽係扑野家,
同佢飯完飯又番屋企~
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-06 10:01 PM
 今日番到去過左陣就俾miss石捉左出去lu,
簡單d黎講我記小過完全係因為我呀媽,
細節吾講,
總之佢真係哦左我好耐,
番到去坐多陣都落堂啦,
上va要用電腦畫野,
都ok煩但我覺得幾好玩xd
跟住小息冇野做,
又番番上去va,
跟住ih堂俾條周鍚堂記左2個名,
今日好炆.v.!
跟住lunch又俾葉姑娘捉左出去,
差d俾佢見到我抄功課添a_a
跟住lunch食面,
搭陳諾詩台,
點知佢淨底哂d野俾我汁囉,
跟住2堂中文好難捱,
其實都吾係既,
不過後尾真係好眼訓囉.
跟住數學堂係咁玩部計數機,
之後就放學lu,
放學搭埋呀陳偉傑同詩詩去買材料,
買完去左m記坐,
跟住judy同呀包黎左,
本身春兒join埋我地既,
跟住劉恩黎埋,
但係過左陣佢同詩詩就走左,
我地係到吹水,
我見到有個鍾係到,
就成班扮哂野撞呀春兒等佢咁到個鍾xd
但係咁極都咁吾到,
後尾我同judy調左位,
春兒俾judy撞到咁左3次個鍾xd
點知係冇反應既.!=_=
跟住又吹水,
見到有個細路係到扮超人呀果d,
跟住就睇佢玩,
睇左好耐亦笑左好耐,
春兒幫佢配埋音xd
跟住5點幾散band,
自己一個番屋企,
事實上我由放學等到依家,
某人都冇打過黎…
心淡lu.
ps.
其實我好想upload中秋d相上黎,
但係部死廢機吾知做咩野,
上網勁慢又up吾到相,
個msn我搞左成日先上到,
真係好炆.
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-06 06:07 PM
 3-5/10
話說今日同呀媽嘈交,
打打下交佢就離家出走啦=_=
咁我就訓訓訓,
但係都訓吾著,
2點幾hea到4點就去沖涼,
跟住整好野去劉恩到幫佢整埋,
出發去搵春兒,
但後尾我又吾想join佢地,
所以同劉恩自己去寶林,
行行下龍尾打俾我,
就join埋佢,
去到寶林join埋kayi,puikwan同小葉,
跟住就一齊去左寶翠玩,
跟住搵埋san,ling
再join多個男仔我吾識既,
跟住玩到咁上下小葉同san吾知去左邊.
就我地就諗住走,
跟住佢地番黎,
跟住就諗住去聰嫂join埋彤彤,
詳細既笑料吾講啦,
有d真係吾記得左,
點知去到勁多人所以就去許留山,
跟住好似係撞到san家姐-_-
跟住食完kayi,puikwan,ling就走,
我地就行番坑口,
去左富寧陪龍尾搵蔡嘉果d,
見到puiha=_=奇怪,
跟住又行去明德單車路,
又玩左陣,
有一大班人好嘈好嘈,
跟住又走,
去完ok買野食上左我屋企=_=
彤彤同個男仔走左,
跟住佢地話見到曱由,
嚇到我pk驚左好耐,
跟住join埋呀包同judy,
hea左陣食完野又落番去去番寶林,
果時龍尾太眼訓番左屋企-0-
去左寶康坐,又玩左陣,
傾左陣計太悶走左,
去左0咀0咀買酒飲=_=
又番左我屋企,
番到mtr果時佢地話買野食,
點知就見到bei姐同王永頌=_=
之後番到屋企個個落妝食野飲酒=_=,
跟住發現左佢地所謂果隻曱由,
原來只係隻飛蟻-_-!
但係我都驚咖.!!
叫劉恩ko左佢,
點知又有好多隻書蟲,
吾知我屋企做咩囉,
最終我對鞋報銷左-0-,
送左俾垃圾桶,
跟住掃地拖地汁屋,
judy訓左係地下=_=,
佢自前仲不停玩人電話,
跟住小葉都釣魚啦,
但係我都未累,
跟住好似3點4點定5點san走左=_=
本身我地諗住睇日出,
點知叫吾醒judy,
係屋企坐天光,
落去送小葉搭mtr,
跟住同劉恩,呀包同judy去左陽光打機,
果時好似6點幾,
打左1個鍾就走啦,
本身呀包同judy話黎我屋企訓,
後尾又去左judy屋企=_=
得番我同劉恩,
番左上屋企訓左個幾鍾醒左,
果時好似係10點幾11點,
跟住劉恩走左,
我係咁打俾王永頌叫佢起身xd,
因為佢話黎坑口請我食野xd,
點知叫極吾醒我又訓吾番又太悶,
就叫左龍尾陪我落去行下,
行行下想食甜品就去左糖佰府,
點知行左好耐去到佢仲未開門,
就打電話俾佢叫佢開xd,
開左食完就去左劉恩屋企,
跟住去接王永頌,
上一上我屋企拎番d野就去番劉恩屋企,
跟住又睇恩又開p,
到到6點劉恩話佢呀媽就番我地就去左天堂,
跟住玩到吾知幾多點就去m記,
王永頌就走啦,
我同劉恩同龍尾去左mcafe食野,
食完我就冇哂錢lu,
跟住龍尾番屋企食飯,
我就番屋企大汁屋,
跟住10點幾龍尾上黎陪我,
因為我呀媽仲未番黎=_=
其實我一直都好驚,
我驚電視賣哈囉喂個廣告,
之後佢教我洗衫,
坐左陣就走lu,
我又好驚啦,
唯有番入房訓,
開哂燈同喇叭聽住歌黎訓,
但係訓下醒下,
所以係冇覺好訓,
訓左=冇訓,
跟住冇番學,
有好多人打電話俾我=_=
係咁叫我番學啦,
但係我吾想番/_\
吾想對住呂國璋,
跟住就去左浪衫,
我第一次掃地拖地洗碗倒垃圾汁屋洗衫浪衫,
好有成功感xd
跟住我呀麻黎左同我食野,
我冇錢食麻=_=
跟住佢走左我番番屋企,
到到4點幾呀屎劉恩施姐彤彤上左黎,
5點幾佢地走左我又去左劉恩屋企睇戲,
跟住7點幾又去海食野wif呀媽,
佢終於番黎=_=
跟住就番屋企lu.
PS.
POST吾到相=_=
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-06 05:58 PM
 3-5/10
話說今日同呀媽嘈交,
打打下交佢就離家出走啦=_=
咁我就訓訓訓,
但係都訓吾著,
2點幾hea到4點就去沖涼,
跟住整好野去劉恩到幫佢整埋,
出發去搵春兒,
但後尾我又吾想join佢地,
所以同劉恩自己去寶林,
行行下龍尾打俾我,
就join埋佢,
去到寶林join埋kayi,puikwan同小葉,
跟住就一齊去左寶翠玩,
跟住搵埋san,ling
再join多個男仔我吾識既,
跟住玩到咁上下小葉同san吾知去左邊.
就我地就諗住走,
跟住佢地番黎,
跟住就諗住去聰嫂join埋彤彤,
詳細既笑料吾講啦,
有d真係吾記得左,
點知去到勁多人所以就去許留山,
跟住好似係撞到san家姐-_-
跟住食完kayi,puikwan,ling就走,
我地就行番坑口,
去左富寧陪龍尾搵蔡嘉果d,
見到puiha=_=奇怪,
跟住又行去明德單車路,
又玩左陣,
有一大班人好嘈好嘈,
跟住又走,
去完ok買野食上左我屋企=_=
彤彤同個男仔走左,
跟住佢地話見到曱由,
嚇到我pk驚左好耐,
跟住join埋呀包同judy,
hea左陣食完野又落番去去番寶林,
果時龍尾太眼訓番左屋企-0-
去左寶康坐,又玩左陣,
傾左陣計太悶走左,
去左0咀0咀買酒飲=_=
又番左我屋企,
番到mtr果時佢地話買野食,
點知就見到bei姐同王永頌=_=
之後番到屋企個個落妝食野飲酒=_=,
跟住發現左佢地所謂果隻曱由,
原來只係隻飛蟻-_-!
但係我都驚咖.!!
叫劉恩ko左佢,
點知又有好多隻書蟲,
吾知我屋企做咩囉,
最終我對鞋報銷左-0-,
送左俾垃圾桶,
跟住掃地拖地汁屋,
judy訓左係地下=_=,
佢自前仲不停玩人電話,
跟住小葉都釣魚啦,
但係我都未累,
跟住好似3點4點定5點san走左=_=
本身我地諗住睇日出,
點知叫吾醒judy,
係屋企坐天光,
落去送小葉搭mtr,
跟住同劉恩,呀包同judy去左陽光打機,
果時好似6點幾,
打左1個鍾就走啦,
本身呀包同judy話黎我屋企訓,
後尾又去左judy屋企=_=
得番我同劉恩,
番左上屋企訓左個幾鍾醒左,
果時好似係10點幾11點,
跟住劉恩走左,
我係咁打俾王永頌叫佢起身xd,
因為佢話黎坑口請我食野xd,
點知叫極吾醒我又訓吾番又太悶,
就叫左龍尾陪我落去行下,
行行下想食甜品就去左糖佰府,
點知行左好耐去到佢仲未開門,
就打電話俾佢叫佢開xd,
開左食完就去左劉恩屋企,
跟住去接王永頌,
上一上我屋企拎番d野就去番劉恩屋企,
跟住又睇恩又開p,
到到6點劉恩話佢呀媽就番我地就去左天堂,
跟住玩到吾知幾多點就去m記,
王永頌就走啦,
我同劉恩同龍尾去左mcafe食野,
食完我就冇哂錢lu,
跟住龍尾番屋企食飯,
我就番屋企大汁屋,
跟住10點幾龍尾上黎陪我,
因為我呀媽仲未番黎=_=
其實我一直都好驚,
我驚電視賣哈囉喂個廣告,
之後佢教我洗衫,
坐左陣就走lu,
我又好驚啦,
唯有番入房訓,
開哂燈同喇叭聽住歌黎訓,
但係訓下醒下,
所以係冇覺好訓,
訓左=冇訓,
跟住冇番學,
有好多人打電話俾我=_=
係咁叫我番學啦,
但係我吾想番/_\
吾想對住呂國璋,
跟住就去左浪衫,
我第一次掃地拖地洗碗倒垃圾汁屋洗衫浪衫,
好有成功感xd
跟住我呀麻黎左同我食野,
我冇錢食麻=_=
跟住佢走左我番番屋企,
到到4點幾呀屎劉恩施姐彤彤上左黎,
5點幾佢地走左我又去左劉恩屋企睇戲,
跟住7點幾又去海食野wif呀媽,
佢終於番黎=_=
跟住就番屋企lu.
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-10-05 09:03 PM
 3-5/10
話說今日同呀媽嘈交,
打打下交佢就離家出走啦=_=
咁我就訓訓訓,
但係都訓吾著,
2點幾hea到4點就去沖涼,
跟住整好野去劉恩到幫佢整埋,
出發去搵春兒,
但後尾我又吾想join佢地,
所以同劉恩自己去寶林,
行行下龍尾打俾我,
就join埋佢,
去到寶林join埋kayi,puikwan同小葉,
跟住就一齊去左寶翠玩,
跟住搵埋san,ling
再join多個男仔我吾識既,
跟住玩到咁上下小葉同san吾知去左邊.
就我地就諗住走,
跟住佢地番黎,
跟住就諗住去聰嫂join埋彤彤,
詳細既笑料吾講啦,
有d真係吾記得左,
點知去到勁多人所以就去許留山,
跟住好似係撞到san家姐-_-
跟住食完kayi,puikwan,ling就走,
我地就行番坑口,
去左富寧陪龍尾搵蔡嘉果d,
見到puiha=_=奇怪,
跟住又行去明德單車路,
又玩左陣,
有一大班人好嘈好嘈,
跟住又走,
去完ok買野食上左我屋企=_=
彤彤同個男仔走左,
跟住佢地話見到曱由,
嚇到我pk驚左好耐,
跟住join埋呀包同judy,
hea左陣食完野又落番去去番寶林,
果時龍尾太眼訓番左屋企-0-
去左寶康坐,又玩左陣,
傾左陣計太悶走左,
去左0咀0咀買酒飲=_=
又番左我屋企,
番到mtr果時佢地話買野食,
點知就見到bei姐同王永頌=_=
之後番到屋企個個落妝食野飲酒=_=,
跟住發現左佢地所謂果隻曱由,
原來只係隻飛蟻-_-!
但係我都驚咖.!!
叫劉恩ko左佢,
點知又有好多隻書蟲,
吾知我屋企做咩囉,
最終我對鞋報銷左-0-,
送左俾垃圾桶,
跟住掃地拖地汁屋,
judy訓左係地下=_=,
佢自前仲不停玩人電話,
跟住小葉都釣魚啦,
但係我都未累,
跟住好似3點4點定5點san走左=_=
本身我地諗住睇日出,
點知叫吾醒judy,
係屋企坐天光,
落去送小葉搭mtr,
跟住同劉恩,呀包同judy去左陽光打機,
果時好似6點幾,
打左1個鍾就走啦,
本身呀包同judy話黎我屋企訓,
後尾又去左judy屋企=_=
得番我同劉恩,
番左上屋企訓左個幾鍾醒左,
果時好似係10點幾11點,
跟住劉恩走左,
我係咁打俾王永頌叫佢起身xd,
因為佢話黎坑口請我食野xd,
點知叫極吾醒我又訓吾番又太悶,
就叫左龍尾陪我落去行下,
行行下想食甜品就去左糖佰府,
點知行左好耐去到佢仲未開門,
就打電話俾佢叫佢開xd,
開左食完就去左劉恩屋企,
跟住去接王永頌,
上一上我屋企拎番d野就去番劉恩屋企,
跟住又睇恩又開p,
到到6點劉恩話佢呀媽就番我地就去左天堂,
跟住玩到吾知幾多點就去m記,
王永頌就走啦,
我同劉恩同龍尾去左mcafe食野,
食完我就冇哂錢lu,
跟住龍尾番屋企食飯,
我就番屋企大汁屋,
跟住10點幾龍尾上黎陪我,
因為我呀媽仲未番黎=_=
其實我一直都好驚,
我驚電視賣哈囉喂個廣告,
之後佢教我洗衫,
坐左陣就走lu,
我又好驚啦,
唯有番入房訓,
開哂燈同喇叭聽住歌黎訓,
但係訓下醒下,
所以係冇覺好訓,
訓左=冇訓,
跟住冇番學,
有好多人打電話俾我=_=
係咁叫我番學啦,
但係我吾想番/_\
吾想對住呂國璋,
跟住就去左浪衫,
我第一次掃地拖地洗碗倒垃圾汁屋洗衫浪衫,
好有成功感xd
跟住我呀麻黎左同我食野,
我冇錢食麻=_=
跟住佢走左我番番屋企,
到到4點幾呀屎劉恩施姐彤彤上左黎,
5點幾佢地走左我又去左劉恩屋企睇戲,
跟住7點幾又去海食野wif呀媽,
佢終於番黎=_=
跟住就番屋企lu.
ps.
我終於有得玩電腦=_=!
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 104 | »
|