dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-09-23 10:13 PM

今日彤彤果個死人is呀sir勁遲放,
搞到我等左成半個鍾.v.
呂爺真係痴痴地線,
我冇帶間尺都俾佢記名-0-,
仲有個死人周鍚堂,
佢真係好撚仆街,
你真係小心我幾時開你波.v.!
去左食糖伯府,
D野好好味;P芒果綿花冰,
食完就上番去做功課,
做完6點10走人,
好慢咁行番屋企wif彤,
之後換完衫就去mk,
去我出世既既廣華醫院xd
去探爺爺/__\佢廋左好多/_\
我其實真係好想喊,
探完我老豆又走鬼左.v.
又話同我食飯.!
跟住呀麻同我食飯,
去左間日本素食料理,
d三文魚都吾似三文魚既-_-"...
跟住食完佢陪我行左陣,
就搭車番屋企啦.

 

 

ps.
話說我依家好開心,
因為我番屋企果時有某人add我*0*
即時癲左>0<


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-23 07:38 AM

都吾係好記得發生咩事啦-_-
只係記得因為何潔盈,
我既冇反堂記錄就咁冇左-_-,
放學留完堂又要自己一個番屋企啦-3-
肚餓到癲呀.!


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-21 09:18 PM

今日都無咩特別啦,
係LUNCH果時搵左好黑人憎果個人傾囉,
你吾係話要嘈呀屎咖咩?
做咩今日喱埋做功課?
跟住傾到咁上下散BAND去週會,
嘩痴那線咖勁熱評個肚都出汁濕,
我真係吾明點解仲有DON9仔可以著住年長就冷衫,
果D人真係好那ON9,
跟住果D吾講啦,
放學吾知點解我好有衝動想係學校做功課,
但係佢地個個都吾等我-_-
得劉恩都係想做功課,
我就唯有上佢屋企做啦,
好快做完之後係到HEA,
HEA完番屋企.


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-20 10:08 PM

今日好鬼開心囉^0^
今日劉恩上左黎我屋企先,
跟住等我整埋野就一齊行啦,
跟住呢去到mtr再搭埋去調景嶺,
先得果12點-_-
冇理由係mtr hea成粒鍾咖-_-,
所以我地決定搭左去先-_-
去到行左陣旺中,
我買左件衫之後就購物狂發作勁買-0-
行到咁上下就去左搵佢地,
跟住再一齊行去瓊華neway,
去到等左陣揀埋旦糕就入得房,
跟住唱唱下俾我發現到張野,
係張帶自己想講既野之後會係電話到播出黎既野,
跟住我地詩詩就行左出去寫啦,
跟住番番入去係到等等等等到3點,
終於見到行字不過好細隻-_-,
但係呀屎都見到呀佢好開心;)
我見到佢開心我都好開心,
跟住又唱唱唱,
我同劉恩係到擺埋d搞笑po xd
跟住差吾多時間我地就俾驚喜呀屎,
首先我熄哂燈之後同佩ha扮出去去廁所,
其實係去攞旦糕,
跟住再教埋時間點左手生日歌,
隻生日歌一播就即黑拎個旦糕入去,
跟住佢地個個就係到唱生日歌,
跟住呀屎感動到喊呀.
我果時都好感動,
我生日都未試過咁呀-_-
跟住食旦糕,
跟住我又同詩詩狂影相,
唱到7點就走佬啦,
去左影貼紙相,
影完就一齊番屋企啦,
係mtr果到勁傾某傾友,
我知道左勁多野囉搞到我超炆好想打人囉-_-
跟住各散東西啦.

仲有好多相,去相簿啦,
留cm囉吾該=.=


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-19 08:22 PM

今日請呀媽睇戲-_-
佢呢d叫吾叫屈呢?
屈埋我請佢搭的士-_-
睇海雲台,超級好睇!
好睇到爆,海王子死鬼左/_\
喊到我fi呢fe呢-_-
超級好睇呀,快d去睇啦xd
睇完番屋企~3~



秘密日誌,找到嗎?


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]