|
|
| |
|
|
2009-09-09 09:11 PM
 今日放左學就番左屋企,
我忍受吾到個頭-_-
個死人頭搞到我炆左成日,
跟住去左劉恩屋企整個頭,
之後就同男朋友去左科大;p
去搵佢朋友跟住周圍行,
跟住去左食飯,好味好味,
跟住佢朋友要上堂我地自己行,
大學真係好大0_0去左海邊,
坐左好耐係到傾計-_-坐到累,
跟住去左陣我就要番屋企喇,
男朋友送我番屋企;p
番到去9點幾-3-
ps.
14號去唱k+溜冰,
有冇人去先;p
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-07 08:51 PM
 今日又要早會又係熱到傻.v.
ENG::成堂都係到解篇文,都幾悶下.
PE::食餐,煎雞翼,兩款香蕉船,照燒非洲蛙,死左.
LE::個MISS新既,拎左佢MSN;P
小息::睇住KALAM食面-_-彤彤傻左.
IS::上左去做實驗,悶到嘔電,訓著左啦-3-
LUNCH::食面啦,傾計啦,做功課啦,係咁上下.
但係我見到有條友係次所柯尿冇閂山見到佢屎忽XD
中文::都係做段意果D啦,呂布今日心情好喎.!
數學::我有3題冇做,都要留低做番-3-不過都好呀.!
英文::都係果D喇日日都好悶.
我升左F.2之後乖左好多咖XP
今日放學我都留係到做哂D功課先走呀,
仲問左個MISS好多野,吾識問到識,
上堂又留心聽書喎XD
咁放左學呢一齊去左M記食野,
跟住食完散BAND彤彤劉恩去左我屋企,
跟住劉恩走我呀媽番黎再落去搵彤彤呀媽,
再一齊去MISS LAM到傾補習D野,
又要補習喇/_\不過我今年要努力D.!
跟住呢傾完就去左扑野家食野,
食完彤彤番上我屋企拎野就走LU.
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-06 07:59 PM
 今日要就住就住咁起身-_-,
起左身又吾捨得整野係到玩,
12點出門口,12點10到寶林,
見到詩詩同彤彤,等埋施姐,
出發去戲院;p等佢地買野食,
呢排好想睇恐怖片呀-_-,
夠鍾入去睇愛出貓,幾搞笑,
最記得果兩句"調位好無",
"我條利無毛"笑死我,
又係有d鬼上身part,幾好睇,
睇完去左元綠食野,食左50幾,
跟住再去冒險樂園影貼紙相;p
影左兩部機點知過膠機壞左,
唯有下次過-_-跟住周圍行,
去左玩具反斗城影相,
點知俾條友話吾俾相,魚左-_-
跟住去左文具鋪過膠,4蚊,
跟住行多陣又去左聰"數",
施姐請左好多xd跟住番屋企-.-
ps.
同親你地出街都咁早番屋企.v.
相去相簿.留言吾該.
布勵欣再吾cm封你ip咖-_-.
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-06 01:37 AM
 今日極大部份時間都係係到訓教-_-
訓下醒下訓下醒下咁到到5點幾,
跟住就整野出元朗搵男朋友食飯^0^
食日本野食完去左佢做果到食甜品,
跟住番屋企,番到屋企12點幾-_-.
ps.
聽日同彤彤詩詩施姐睇愛出貓;p.
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-09-04 06:06 PM
 其實係呢班都幾free呀a0a
不過好似迫住做乖乖女咁-_-,
我都未試過lunch用黎做功課呀,
琴日試左喇.!我傻左咖喇.!
做功課不特只仲希牲左個lunch,
今日都無咩特別,但係真係好累,
我今朝起身經已好累喇,
諗住番學訓下,點知又卦住玩喎,
lunch我地玩左兩個搞笑game,
叫"我愛你;吾知醜"同"好吾好",
真係好好玩xd不過龍尾笑得太過份,
到到lunch後既兩堂中文堂,
我差吾多死得咁濟,還好撐住.!
放學去左女更同龍尾大戰.!
打埋d低能交係到冚人地個頭-.-,
跟住同彤彤詩詩龍尾施姐劉恩行.
去左南蘴食野,又吹香膠,好玩.!
跟住咁上下去左劉恩屋企坐左陣,
跟住佢地個個又話要番屋企-_-,
龍尾又話陪我行.!你走佬.!衰人!,
結果自己番屋企=_=...
[ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 104 | »
|