自閉完出去食飯-_-
日日都係到自閉. 本身今日可以去元朗搵我愛人-3- 不過呢......
算喇我PO相;D 我之前一直講我好鍾意既畫. 上VA果時畫左2堂既畫;P 我畫咖係咪好令先XD
自戀下先.
今日去左剪頭髮.
我真係覺得我好屎忽痕-.-
因為剪完出黎.........
算喇我咩都吾理喇好煩-.-
我1見到羅仲謙我就會癲!
自閉喇係到-3-
俾人趕左番黎.
又冇得出街.
部廢機又上吾到網.
好那吾HAPI.