|
|
| |
|
|
2009-07-29 09:34 PM
 今日勁耐所以搵左彤彤出街.
去左藍田.買左都幾多野下.
之後呢就去左寶林.癲哂.ha.
跟住番坑口同呀媽食飯.
3條友係咁傾計xd勁好傾.
跟住食完就送彤彤去搭mtr喇.
彤彤今日發姣喇,haha

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-28 05:02 PM
 點解咁耐以黎都冇一個人真正明白我.
我真係好想好想有人明我既心意.
又或者.由頭到尾我都係錯果個.
-------------------------
女人其實好簡單
佢只系想揾一個依靠嘅人
能夠卑幸福佢嘅人
-------------------------
我都係女人黎...........
點解每次都係咁...
我真係好累...
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-27 10:16 PM
 今日無聊冇野做.
就同彤彤同佢表姐去左唱K.
唱左勁耐-.-又係五個鍾.
之後去左兆萬行.
去左影貼紙相.
之後就彤彤去搭MTR.
食PUFF.好好味XD
跟係就搭喇.係咁傾計.
好多好笑野XD我流口水-.-
跟住就番到LU.
好似好小野咁.但都幾開心.

其他相去相薄
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2009-07-25 05:16 PM
 今日要補考.同劉恩遲到.
去到以為未夠鍾.
點知係f.1-f.4一齊考.
搞到入到去好魚皮-.-
之後羅k派卷.勁黑人憎.
第一句彈埋黎話.
"你搞過你個頭呀?"
雖然我係搞過~"~
不過染完咪又係等如冇染.
係電傷左個頭先會咁姐.
之後句句疾q住哂.
仲搶q左條鏈...
勁吾開心-_-好吾自在-.-
條劉恩仲要幸災樂禍.
之後放左同條仆街去南峰.
去左食海.勁耐冇食海膽.yummy
之後上去.有個靚妹識劉恩既.
細細粒好鬼得意.
跟住呢.個靚妹冇喇喇拖住我.
拉住我跑左商場個圈-.-......
三吾識七咖-.-不過佢真係幾得意.
跟住同劉恩去剪頭髮.
勁搞笑佢剪到勁......
廢事講喇又俾佢小.
跟住呢我本黎諗住上去搵個靚妹玩.
點知劉恩要玩自閉-.-
拉左我番屋企.
搭"車立"果時勁好笑.
條傻仔(吾開名喇)撞左落個"車立"到
好似吾係幾好笑-_-不過我笑到kai左.
上到佢屋企打左俾屎忽仔傾電話.
成日將我同劉恩把聲掉轉-.-...
明明就好吾似!
跟住呢劉恩訓鬼左教.
太悶我唯有番屋企-.-...
劉恩.自作自受呀a_a
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 104 | »
|