dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-07-29 09:34 PM

今日勁耐所以搵左彤彤出街.

去左藍田.買左都幾多野下.

之後呢就去左寶林.癲哂.ha.

跟住番坑口同呀媽食飯.

3條友係咁傾計xd勁好傾.

跟住食完就送彤彤去搭mtr喇.

彤彤今日發姣喇,haha


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-28 05:02 PM

點解咁耐以黎都冇一個人真正明白我.

我真係好想好想有人明我既心意.

又或者.由頭到尾我都係錯果個.

 

 

 

 

 

 

-------------------------

女人其實好簡單

佢只系想揾一個依靠嘅人

能夠卑幸福佢嘅人

-------------------------

我都係女人黎...........

點解每次都係咁...

我真係好累...


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-27 10:16 PM

今日無聊冇野做.

就同彤彤同佢表姐去左唱K.

唱左勁耐-.-又係五個鍾.

之後去左兆萬行.

去左影貼紙相.

之後就彤彤去搭MTR.

食PUFF.好好味XD

跟係就搭喇.係咁傾計.

好多好笑野XD我流口水-.-

跟住就番到LU.

好似好小野咁.但都幾開心.

其他相去相薄


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-07-27 09:45 PM


請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:PW亂打` )



 

 



   
2009-07-25 05:16 PM

今日要補考.同劉恩遲到.

去到以為未夠鍾.

點知係f.1-f.4一齊考.

搞到入到去好魚皮-.-

之後羅k派卷.勁黑人憎.

第一句彈埋黎話.

"你搞過你個頭呀?"

雖然我係搞過~"~

不過染完咪又係等如冇染.

係電傷左個頭先會咁姐.

之後句句疾q住哂.

仲搶q左條鏈...

勁吾開心-_-好吾自在-.-

條劉恩仲要幸災樂禍.

之後放左同條仆街去南峰.

去左食海.勁耐冇食海膽.yummy

之後上去.有個靚妹識劉恩既.

細細粒好鬼得意.

跟住呢.個靚妹冇喇喇拖住我.

拉住我跑左商場個圈-.-......

三吾識七咖-.-不過佢真係幾得意.

跟住同劉恩去剪頭髮.

勁搞笑佢剪到勁......

廢事講喇又俾佢小.

跟住呢我本黎諗住上去搵個靚妹玩.

點知劉恩要玩自閉-.-

拉左我番屋企.

搭"車立"果時勁好笑.

條傻仔(吾開名喇)撞左落個"車立"到

好似吾係幾好笑-_-不過我笑到kai左.

上到佢屋企打左俾屎忽仔傾電話.

成日將我同劉恩把聲掉轉-.-...

明明就好吾似!

跟住呢劉恩訓鬼左教.

太悶我唯有番屋企-.-...

 

 

 

 

 

劉恩.自作自受呀a_a


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]