dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-09-15 02:54 PM

今日係呀麻屋企呆呆下,
彤彤冇喇喇打黎話過黎我到,
跟住仲俾佢上埋黎我呀麻屋企添,
跟住我整好哂野,就落左去行.
行左hollywood同南連園池-_-,
跟住我買左個雪糕28蚊但超級好食,
跟住彤彤要去食飯我就自己一個番屋企.


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-13 12:07 AM

今日都冇咩做,係去左劉恩屋企,
去到等佢沖涼之後我食完野食藥,
跟住又係到同劉恩玩,玩玩下癲左.
超爆笑同劉恩玩玩下,我吱佢,
跟住佢踢爆左自己將床,
但係佢KAI到搵膠水痴番佢-_-,
跟住又係到影相-_-之後講電話,
之後有條八婆打黎博屌,戇那尻,
講煉D野9吾撚搭8又吾那夠串,
又成尻日吾出聲吾夠串又收尻線,
你個死人樣上哂電視啦,幾威呀,
個個都見到你幾樣柒,依依泣泣清保涼,
哈,吾講條8婆,跟住番左呀麻到.


PS.
相簿


 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-11 01:33 PM

......
        對不起咁多位/0\

今日起身就諗住食藥既,
點知又冇野食,唯有等,
等彤彤買野食俾我;p,
彤彤今日全日照顧我,
不過可能佢琴日痴住我,
搞到佢今朝都發燒,但e家冇事喇,
彤彤買左m記俾我,病仲食;p
跟住又提我食藥,成個呀媽咁xd
跟住大家係到hea,龍尾同南上左黎,
又係到hea,龍尾又死死下,
但佢係吾開心,吾好吾開心喇=)
跟住太悶落左去周圍hea,
跟住彤彤呀媽打俾佢話食得飯,
我就去左彤彤屋企喇,
因為我呀媽今日公司要食飯,
跟住食完飯我幫彤彤整下部電腦,
但係都係整吾到-_-扮哂野xd..
跟住入左彤彤房係咁換衫xd,
詩詩打俾我,佢把聲都死死下,
對吾住呀/0\搞到你吾舒服,
我真係好鬼辛苦-_-吾知係咪叫感冒,
個喉嚨又乾,個鼻又塞,搞到抖吾到氣,
跟住到到9點幾我就番左屋企lu.

 

ps::
相簿


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-10 10:58 PM

今日好黑仔囉,隻腳越黎越腫,
跟住小息lunch又冇埋,
又冇得上pe堂,又痛又痕,
跟住去左sick room坐,
自己幫自己消毒整傷口-_-
跟住訓左陣,上番去,坐左3個字.
放學,去左m記買野食再去左劉恩屋企,
去到食完好悶,睇囉吾該-_-
跟住詩詩同施姐要走,彤彤同我食飯,
我係到睇恐怖片(第一次;p),
跟住走,番屋企擺低野去睇e生,
話我細菌入侵,1個月吾著得鞋-_-,
只係著得拖鞋-_-灰哂冇得溜冰,
跟住睇完去左和民食野,食完番龜.


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-09 09:18 PM

今日番學無咩特別呀,
不過澤澤冇番好似悶左小小,
有d人又早退,搞到好悶,
黃sir好慘,成日俾人蝦/_\
我鍾意呢個黃sir,新舊都鍾意xd
放左學好忙咁搵彤彤,
跟住就飛去坑口村,補習,
好快做完d功課跟住等彤彤;p
跟住大家都做完miss lam同我地傾左陣計,
傾左好多野,我好多秘密都俾miss lam知哂-0-
跟住7點幾就走去左劉恩到拎野,
跟住同埋我呀媽一齊去左食pizza,
食完我送左彤彤去搭mtr跟住番屋企.

 

ps.
我隻腳腫到豬蹄咁囉超痛.!
聽日可能要踢拖番學;p,
吾係老吹呀痛到仆街./_\


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]