今日終於出去行下-0-
不過係wif我呀麻囉-0-!
之後同呀媽去左hollywood食野
好味xd不過我食得好慢-_-
d人係咁望住我-.-
行左陣番屋企
我肥左-_-............
宅女第四日-口-!!!!!!!!!!!!!
今日放晚姑媽佢地黎左
呀爺生日喎
個旦糕幾好食xd
但冇影相-_-
宅女左三日-_-
悶到癲!
聽日有冇街出呢-_-
今日又係到自戀
搵番我之前D令仔相XD
呵呵~0~我好令仔XD
令吾令仔A_A?
宅女第二日-_-
又宅女~"~