dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-09-29 07:01 PM

今日呂布冇番我開心到死左呀,
個個笑到傻,
係由個心笑出黎咖囉*0*
真係超開心,
我未試過有老師冇番我開心成咁!
跟住ih堂我同劉恩係到扮施姐,
做埋哂d搞怪樣,
笑左成堂就放學,
我同劉恩要劉恩,
佢地話去m記等我地喎,
春兒坐我後面,
後尾俾妙妙叫走左-_-
跟住走我同劉恩去左糖伯府食野,
因為我地都冇帶姐,
係學校撻左把姐黎用-_-
跟住食完諗諗住搵佢地,
點知佢地又話番屋企-_-
跟住我地就番屋企lu,
本身諗住換完衫再落過黎咖,
但係番到上去又吾想行,
跟住就冇出過去lu.


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-27 08:14 PM

今日我無啦啦發神經想玩煮飯仔-0-
咁就係咁上網搵食譜,
之後同呀媽落街食聰嫂,
食完去左pk買野街,
本身係想買野我煲湯@v@
不過竟然冇左件事,
變左在掃零食-_-....
跟住番屋企,
呀媽教我煮飯,
(我吾識煮飯咖a_a!)
整呢個雞翼同菜,
發現吾好食,但吾係難食,
跟住就冇食到,
依家都冇咩喂口-_-
我都係整甜品好d;p


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-27 08:10 PM

全日係屋企囉-3-


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-26 02:48 PM

琴日去左人生第一次既哈囉喂^0^
入到去d氣氛好正呀.!
見到好多鬼啦,
諗座同隻貓女影相,
點知一行到埋去佢就嚇我地,
入左埸吾夠5分鐘就嗌啦-_-,
跟住又行行行,
見到隻好似係花子既女仔,
佢揸住把扇,
我行到埋佢佢又嚇我-_-,
勁驚喎.!
後尾我見到佢拎把扇打個鬼佬-_-,
跟住就去搵鬼屋玩,
去玩魔大迎新夜,
行去間鬼屋果時都有好多鬼,
我同左隻紙札公仔影相,
好彩佢冇嚇我咋,
跟住行行下有隻鬼係地下滑過黎,
又嚇死我同彤彤-_-,
佢係望住你慢慢行突然間跑過黎"滑".!
跟住去排隊,
都吾係好多人吾係排左好耐,
去到門口我勁淆底,
拖到彤彤實一實入到去全程dup低頭-_-,
d鬼無喇喇彈出黎"嘩"咁樣,
又係到係咁踩地下砰砰砰砰咁樣,
跟住行到d門口d鬼cut開哂d人,
我呀媽嚇隻鬼-_-...
隻鬼話"你嚇我呀?嚇我就要行第2邊啦"
隻鬼仲兇我呀媽添勁好笑,
跟住終於玩完,
就周圍行,去左排東瀛凶舍,
排左差吾多45分鐘,
沿途同左隻河童影相,
入到去勁多鏡,
跟住我係d鏡到反射見到隻鬼,
我扮見吾到佢因為勁驚佢嚇我-_-,
跟住又行左去d飯廳到呀咁,
有隻鬼彈出黎話"多哂"
我覺得最吾恐怖係呢隻-_-
我聽到係到笑-_-
玩完就行見到隻新郎鬼好得意,
又同左佢影相啦,
跟住就去左玩機動遊戲,
原來過山車係坐最尾先係最正.!
跟住玩左好多野,
玩完諗住去廁所,
有隻鬼勁恐怖我全晚最驚就係佢,
之前已經見過佢一次,
果次我望到佢我勁驚即黑走,
點知佢跟住我地-_-
之後行到彤彤後面係咁蚊佢個書包,
今次又見到佢,
佢一望到我又跟住我-_-
我勁驚跑入廁所,
再鼠出去望下,
佢係廁所門口扮想行入黎咁-_-...
到佢又左我同彤彤想出去,
有隻馬面係到見到我地驚,
佢企定係個廁所門口-_-
我呀媽叫佢"你走啦byebye"-_-
跟住佢走左企左係工作人員果d地方到望住我地-_-
等左好耐佢先走,
我地勁快咁走,
見到好多鬼我同彤彤扮冇野吾望佢,
原來吾望佢佢吾會嚇你xd
跟住落到去,
又有勁多隻鬼隻隻都好恐怖,
我又俾果d滑過黎既鬼嚇到,
不過今次冇咁驚仲問佢你痛吾痛呀xd
跟住有次揸菜刀既鬼追住我地,
好彩走得甩,
諗住行去鬼域到玩,
順面去玩左越礦飛車先,
又同隻大戲女鬼影相,
呢隻幾好人xd
跟住又玩滑浪飛船,
玩完去左睇怪談直播室,
睇睇下我見到隻鬼突然間嚇人,
跟住我就扮望佢吾到,
點知俾佢發現到我-__-
我都就住就住吾想俾佢嚇到,
點知佢企係到啤住我-_-
我同佢講"你俾我走啦"...
跟住我吾小心hi到個垃圾桶,
佢隻同伴就黎左,
跟住我話依hi到個垃圾桶呀,
佢個肥肥地既同伴就同我講洗手.!
我拿拿聲走隻鬼仲係到啤住我-_-
跟住行去鬼域點知要經過一條勁爆多鬼既路,
好似陰陽路咁-_-正係望到D煙,
勁多鬼坐係d登到扮石像,
又有勁多鬼係中間嚇人,
我見到好多鬼扮石像,
跟住就問彤彤真定假咖,
佢話快d走啦,超好笑xd
行完條路下面有達地又勁多鬼,
又俾隻帶黑面既鬼嚇,又滑過黎-_-
之後好多牛頭馬面咁,
跟住行左去鬼域同冥通中心果到,
果到最多鬼,成十幾廿隻,
我冇去到果兩間鬼屋,
因為要排成45分鐘,
一路行一路俾d鬼嚇,
有d真係好恐怖就突登避佢,
有隻小丑我避左佢好耐,
點知都係俾佢發現到-_-
又滑過黎,咁岩我係d長格黎,
佢拎起隻手i係個長到吾俾我行-__-,
跟住我勁驚,
點知變左4隻鬼圍住我,
後尾都俾我走,
隻小丑係咁滑隻腳俾我睇d火花,
但係吾係嚇我,
跟住我話"我知啦佢隻腳有鐵!"
跟住佢係到笑xd
跟住寺左睇show,
點知睇果時都就黎完埸,
咁又番番出行諗住落番山玩埋2間鬼屋,
行行下有隻令仔鬼嚇我xd
果時我幫緊彤彤同隻皇上影相,
佢就無啦啦滑過黎再伸埋隻手係我個面到,
咁就同左佢影相喇xd,
跟住又要行番果d陰陽路,
有隻肥企係我地格黎一路跟住我地行-_-
行到條路既門口,
有隻呀婆鬼行出黎,
我吾記得佢講左d咩啦,
我呀媽叫佢呀禪,
佢話"叫婆婆.!"
跟住兩個就到嗌-__-,
今次行都冇鬼嚇因為同緊d鬼講野,
係行到尾有隻女警鬼又滑埋黎-_-"...
之後伸個頭埋彤彤到用d鬼聲話又上番去呀?
點知行完條路先知吾係到落-_-"...
姐係話又要行多次-_-............
今次一入去個婆婆就跟住我地加望住彤彤,
彤彤就話婆婆,
個婆婆就話乖喇之後係到笑,
跟住又落番去果個有十幾廿隻鬼果到,
又多左好多鬼,
又睇show,今次超正,
噢!屍卡大殮典禮,
愛出貓果個補習天王做司儀,
d鬼就係到扮四大天王,
最正就係最尾有個扮MJ,
果時真係超正佢出黎跳舞moonwalk,
真係勁正勁好睇,
睇完都差吾多12點就走lu,
臨走又見到隻黑面鬼,
我呀媽話又係你呀,
佢話係呀又係我呀,
我地係到笑xd跟住搭車番屋企~3~
 
 
 


仲有好多相係相簿

吾留cm封ip.v.


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-09-24 12:16 PM

早退啊今日,
因為要去覆診,
我揀正係周鍚堂果堂早退xd
佢一見到我,
就問我張回條係邊,
跟住我吾理佢直出門口,
跟住就俾佢記左個名啦-_-,
死人謝廣澤拎左我120蚊呀-_-
條仆街成日吾還錢咖-_-
依家好悶啊,
今晚再打啦.




講番先,
去到醫院之後就照x光,
跟住照完就等,
等左勁撚耐囉成兩粒鍾,
真係眼訓到你,
終於睇得,
睇完走人,
去左坑口村食野,
之後再番屋企hea左陣出mk,
又去廣華探爺爺,
之後去左飲珍珠奶茶,
行到果條街,
我真係好鬼驚俾人淋強水-_-,
跟住就番屋企lu.


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]