dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-11-15 08:28 PM

琴日既mm就係整cake啦xd
整俾l0kyibibi咖xd
今朝裝飾埋就一齊去kt啦,
劉恩吾去得/_\
跟住我同詩詩遲小小先去,
因為要擺個cake麻,
去到唱唱唱食食食啦,
跟住我又同詩詩扮去wc,
跟住就去拎旦糕啦,
neway果到d人係咁玩野xd
跟住又食食食,
我覺得幾好味囉,
第一次整算係咁啦,
我俾10個珍:p.!
跟住後尾d時間都係係咁影相.
跟住去左apm行下hea下,
落雨麻,
行到悶又吾知去邊就去左寶林啦,
去到行左新都一陣,
跟住去左赤丸食野,
食完去左惠安又食,
跟住詩詩施姐猩同l0kyibibi要走,
我地3個就又買野食,
跟住就行番坑口,
跟住番屋企lu.

po住一張啦,
冇得再po冇哂MB=_=
自己去相簿啦.


拿.!你地話我塊面肥吾肥啦.!
我覺得好肥囉講真.!


 [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-14 09:04 PM

今日係一個秘密.0.
明天先打,
正係講做完樣mm野之後去左劉恩屋企玩~_~
  


 [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-14 08:38 PM

今日正常番學囉~0~
死肥佬吾派卷咖\0/
我真係好想睇番自己份卷呀.
得果58分=3=
周會係到睇d人講故事,悶到嘔,
跟住ms tze無啦啦發癲,
罰我地企到呂布黎為止,
點知個呂布又要我地企到黃sir黎,
足足堂幾.!幾鬼累呀痴線咖,
跟住放學去左番堂,
留堂行左陣去補習,
跟住番屋企換衫出黎打邊爐,
wif shan;澤澤;豬釗,
又去番吉野家,
燒燒下shan果個冇水l0n哂勁臭,
豬釗又燒哂左個牛肉膠兜,
著哂火佢都吾知,
跟住周圍hea,
妖佢地又係咁係到講鬼古,
嚇死我同shan,
跟周圍行啦,
行行下去左厚德企住黎傾=_=
11點就散band,
真悶=3=


 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-11-12 08:48 PM


請輸入瀏覽密碼:  



 

 



   
2009-11-12 07:27 PM


請輸入瀏覽密碼: