dimjaiii
暱稱: 老黃
性別: 女
地區: 西貢區

   
2009-12-25 12:51 PM

朝早同呀媽去搵老豆,
跟住陪左佢一陣我就要番去覆診,
跟住去左食野食完野番屋企,
夜晚果時豬釗黎左要我幫佢修眉xd
勁好笑.


我既相-_-!!!由底左至右=_=
1年班;5年班;6年班;升f.1暑假;f.1;上年11月=_=
證明我好假相=)*


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-22 11:13 PM

 

 



   
2009-12-22 10:43 PM

今日係聖誕聯歡>0<!
因為朝早整吾切d野食所以遲到=.=
番到去企左陣就上去,
跟住開餐.!原來其他班都無乜野食係我地最多xd
跟住玩game,成個遊戲名我都吾識打-_-
總之係獎門人食壽司果個game,
跟住玩完就抽獎,
我咁大個人終於係聯歡會入面抽到人生第一份獎=.=
跟住就落去悶=.=訓鬼著左=_=
跟住番番上去等放學,
同佢地係到鋤dee,
放學同yiukayi&chanloksze諗住去neway唱k,
點知冇哂位,其他間間都好貴,
跟住就去左藍田hea陣,
跟住chanloksze番屋企,我去左yiukayi屋企,
同佢隻狗玩左好耐,
4點先番到屋企,跟住就換衫整野出佐敦,
今日同婆婆做冬,不過係去沙哆王-_-
食完暈左陣相婆婆閃人先我同啊媽就去左尖沙咀行,
跟住就番屋企lu,
番到屋企姑媽打黎話爸爸要入e院,
依家極度擔心/_\


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-22 10:33 PM

今日又考試啦,
放左學同春兒;劉恩去左旺角,
我買左我對靚靚punk boot xd;)*
但係我一直好想買既一件衫就買吾到=.=
好吾開心好吾据-.-
跟住就番左去坑口那那林買野食整野,
跟住整完同佢地係屋企癲左陣,
係到係咁上youtube跟人跳舞-.-
跟住春兒走番屋企換衫,
我同劉恩玩多陣我都換衫,
跟住就去歌唱比賽lu.
其實去到都好無聊=_=
跟住9點幾走左又去買聽日d野食,
跟住去左搵yiukayi陪佢放狗,
去寶林到同d狗狗玩,頂超得意喎係咁同佢影相,
跟住11點番屋企lu.


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

 



   
2009-12-22 10:28 PM

今日去左探爺爺,佢入左e院啊,
傾到完為止,跟住我同啊麻去左搵琳琳佢地食飯.
跟住食完同琳琳玩左陣毫走lu.


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]