死人蘇生-_-勁黑人憎, 放學去左同佢地hea,唉見到班8婆, 吾得吾得,要洗眼.!
好大分別=.=六年班同今年.
去左惠安同劉恩hea lol
今日勁悶囉又話去唱K喎=3= 係屋企發毛左成日,夜晚就整野又吾知整黎做咩喎=3= 足之去左劉恩屋企同佢玩左陣-_- 跟住去左POLAM俾錢VICKY, 跟住就番左屋企=.=
其實真係好鍾意你, 雖然知道連0.1既可能都無, 但我偏偏就傻到去等, 等呢個奇蹟發生/0\ so sad(!)
仲有13日;我將要過人生第14個lonely Christmas;)* 仲要過多幾多年,先有另一半陪我過呢個咁浪漫既節日呢^0^?