|
|
| |
|
|
2010-01-24 07:03 PM
 今日痴左線=_=死左去請我呀媽食飯-_-
我勁耐無食過三文魚.點知海冇開=..=
跟住去左意大利餐廳.又食左我75蚊.
跟住又買左d野野食行左陣咁.番屋企.


我隻眼識笑xd







絕密照片..
本黎個樣好地地既.點知呠仔突然lam我=_=

[ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-01-23 01:43 PM
 如果你是真的喜歡我,就不會想我為你而改變。
改變了,我還會是我嗎?為何男生都是這樣子…
這問題,我都已經想過問過千次萬次,還是聽不到想要的答案。
這陣子相簿都沒有更新過,
有些照片都忘了日期,
乾脆就把所有照片都放在同一本相簿吧(=A=汗…)
另外就是部落格版面更新了,
更新後我就莫名的想用上書面語,
畢竟比較文雅嘛(哈哈哈哈……)
不過待今夜發日誌時應該會改回粵語。
欸還有…對了我把主頁,日誌和相簿都給公開了,
我看化了啦(=A="……)
昨天回到家超級窩心(心∼)
看照片吧。留意字句

大家看我把文章分開一節節一段段的,
是因為我都在閒時上來抒發解悶(看得出我有多無聊嗎=A=?)
其實單身都沒有什麼不好啊,
喜歡做什麼就做什麼;
每天不用花那些無聊時間來無聊的掛念著情人;
電話單可以正正常常;
又不用煩惱跟住朋友還是情人約會好(當然我大多會選朋友∼);
娘親又不會賴著要跟他吃飯(=A=……)
不過呢,我想也會有一點點壞處吧(……)
偶然睡教有點無聊會睡不著;
晚上一個人回家會覺得害怕;
上課時腦袋空白會很苦悶;
一個人呆在家裡會覺得很寂寞;
情人節等節日會有想自閉的感覺(=A=…);
逛街要自己付銀兩啦(T口T…)
其實也沒有什麼大不了吧,
欸不過我這樣說好像有點為拍拖而拍拖的感覺…
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-01-22 11:05 PM
 好憎劉恩成日p相=_=其實理論上佢p相吾關我事.
不過佢10次有8次p既相都有我係到.
p光到完全不似人型.我d眼耳口鼻吾知飛哂去邊.
我吾想俾人話我p相怪=.=你d輪廓吾見哂=,=
吾怪得知你成日話好q多人話你令女a_a
今日參加廚藝班a0a正.
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-01-21 05:48 PM
 屌咩.岩岩放完條裙長到仆街又俾人捉.
我著旗抱番黎好吾撚好.!痴撚線.
今日又停課-v-停左5個鍾訓足5個鍾.
lunch之後番番上去.hea住上堂.
放學yiukayi,l0kyibibi,劉恩上左黎睇呠仔.
跟住走人.
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 104 | »
|