勁難捱既黑色星期五;呂爺發火._.
今日放假.同yiukayi;劉恩去左唱k. 唱左5個鍾.好滿足xd勁耐冇唱. 俾yiukayi錄左我音.我都知好聽.haha xd
第2日sportday.訓著左=.=吾講啦=.=
今日sportday.好遲先起身.去到將軍澳. 坐lokyibibi架車xd入到去會埸. 超,都吾係好大姐.勁悶咁hea左成.細節吾講啦.
原來d遊客係吾識留言. 無一個識留cm.一個都無喎係.