我都吾記得左今日做左D咩=.= 吾該留CM係2月10果個吾好留係到啦=.=我好傷心呀
今日去左整頭.又剪左個菇頭.xd 要黎我諗要等到我生日果日啦. 仲有.你幫仆街係咪吾撚識留cm.!
今日星期六都要神耳留留起身.妖. 要番去探老人家.尻坐左幾個鍾. 去到探都幾好玩.幾多得著.幾開心. 跟住放學去左eason到食野.跟住番屋企. 跟住去左tw同婆婆食飯.tw意大利=_= 跟住行左陣買左兩件衫就番屋企.
今日無番到學=_=朝早好肚痛因為=.= 跟住係屋企hea.呀媽12點番左黎. 我見到呠仔耳仔粒野愈黎愈大粒. 就同呀媽帶左佢落去petshop到睇睇. 抱住佢黎傾傾左成粒鍾重死人=_=! 跟住番番屋企放低佢.落去食野. 食完我番屋企先.上網係到搵老虎狗, 搵搵下見到呠仔xd不過俾我發現左d野. 呠仔個前主人跟本就係賣呠仔出去. 仲要開價到到5000蚊.最重要係. 佢昆人話呠仔係英國老虎. 我依家先知呠仔係混左種=.= 我諗佢混左boxer.咁大隻好大獲=.= 但係boxer咁大隻點樣扑老虎仔呢=.= 不過算啦呠仔健健康康就ok啦=)
呠仔<3
呠仔周圍柯尿罰佢企係wc格黎xd 呠仔剪甲甲 呠仔訓教教 呠仔>< 最型係你啦!xd 訓教教 舉高雙手咪郁xd 傻奸奸咁做咩a0a
前主人同佢影既相.
今日好慘=_=放學要番係到清哂d功課. 5點幾先走人t^t.yiukayi劉恩姣婆亮去左睇呠仔.