|
|
| |
|
|
2010-05-29 07:43 PM
 終於做到日本妹的那種唇色,超讚的>_<還有眉毛我都把它變成金棕色,厚愛>0<
  
前後對比,看的眼睛就想扁自己,怪就怪那補光燈吧-A-"

皮膚很糟,加上沒有上粉底卻上遮遐膏,因為今次眼睛不是重點,只隨意框上眼線,
因為我的懶惰,看上去都變的一塌糊塗...
最近因為頭髮的顏色都不願出門了x_x出門都不上妝,真是讓人嚇破膽xd
今天到salon染髮.超愛現在的髮色!我又要到旺角血拼啦^0^
糟糕...明天星期天,我怎麼提款了啦0[]0!!
[ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
| |
|
|
2010-05-28 06:08 PM
 
疤痕..我吾驚, 當係教訓啦, 我以後吾會再釘眉環咖la,
雖然我真係好鍾意眉環, 好吾捨得, 不過釘左2次個後果都係咁, 無謂la,
幫我釘粒野果個呀e話: "人生咩都要試下. 咁先有意義. 不過千其吾好吸毒!"
第2粒la. 真係吾會再釘, 不過只係眉環,
haha, 我期待我下1粒環. 利環? 臍環? 或者乜都吾釘;p
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 104 | »
|