|
|
| |
|
|
2010-05-04 03:31 PM
 好懶好懶,懶得打blog,有好多相xd
有冇肥到=x=又矮左,死象腿t^t
 
一連串自拍;p面好肥面好肥!

 
 
 
超可憐既貓貓,眼仔都未開,就俾人dum左/_\心都痛埋
照顧左佢地半日,送左去俾社工睇,依家4隻都俾人領養哂啦=)!


不要再利用我的感情了,拒絕了我就不要再找我吧,
當你的朋友我只會更傷心,我寧願跟你做個陌路人.
我不想起你的時候,你偏要傳來信息......
[ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 104 | »
|